Nati Shohat//Flash90

108 אלף מתים בעולם; ארה"ב עקפה את איטליה עם כ-2000 מתים ביממה

הקורונה בעולם: מניין המתים ברחבי ארה"ב חצה את ה-20 אלף ובפעם הראשונה מאז פרוץ המגפה יותר מ-2,000 מתו בתוך יממה אחת. 917 מתים היום בבריטניה, 980 אתמול, שיפור במצבו של בוריס ג'ונסון. 510 מתו ביממה בספרד. 619 נרשמו היום באיטליה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במהלך השבת חצה מספר המתים מנגיף הקורונה בעולם את רף המאה אלף ועומד נכון לעכשיו על 108,178 מתים. מניין החולים ברחבי העולם עומד על 1,768,019, למעלה מ-70 אלף מהם ביממה האחרונה. מספר המחלימים בעולם עד כה הוא 400,760.

ארצות הברית עקפה היום את איטליה, והפכה למדינה בעלת מספר המתים הגבוה ביותר מקורונה – עם 20,064 בני אדם שמתו מהנגיף. מניין חולי קורונה בארצות הברית עבר את החצי מיליון ועומד על 521,714 חולים. יותר מ-2,000 בני אדם מתו בתוך יממה אחת בארה"ב מנגיף הקורונה, זו הפעם הראשונה מאז פרוץ המגפה שבמדינה אחת בלבד מתים יותר מ-2,000 בני אדם תוך יממה.

מושל מדינת ניו יורק אנדרו קואומו, שמדינתו היא זירת ההתפרצות הקשה ביותר בארה"ב, עדכן הערב כי עוד 783 בני אדם מתו במדינה ביממה האחרונה, ובכך הגיע מספר המתים בה ל-8,627. קואומו עדכן כי מספר החולים החדשים ירד ברחבי המדינה. לדבריו, במהלך היממה האחרונה התאפשזו 17 איש פחות מביממה הקודמת: "זו הפעם הראשונה מאז שהתחלנו ב'מסע' הזה, זו הפעם הראשונה שאנחנו רואים מספר שלילי, אז זה טוב".

איטליה עדכנה הערב כי מעבר ל-619 המתים שנרשמו בה ביממה האחרונה, גם התגלו 4,694 נדבקים חדשים, זהו מספר גבוה יותר מברוב ימי השבוע החולף. אתמול, לשם השוואה, עמד המספר היומי על פחות מ-4,000. מניין המתים הכולל באיטליה עומד על 19,468, בסך הכל יש במדינה 152,271 חולים, עד כה 32,534 החלימו.

ספרד הודיעה היום על 510 מתים נוספים מנגיף הקורונה ביממה האחרונה. מדובר בנתון היומי הנמוך ביותר שמדווחת המדינה מאז 23 במרץ, והוא מגיע אחרי יומיים נוספים שבהם חלה ירידה במספר המתים היומי שמדווחים השלטונות במדינה. מספר המתים הכולל עלה בספרד ל-16,353 ומספר הנדבקים המאובחנים בה עלה ב-4,830 ל-161,852.

בבריטניה עדכנו הערב כי מניין המתים המעודכן עומד על 9,875 איש – עלייה של 917 ביממה, יום קודם לכן עלה מספר המתים בממלכה ב-980, מה ששבר שיא חדש במדינה. קצב ההכפלה הנוכחי של מקרי המוות בבריטניה עומד על קצת פחות מ-5 ימים, כלומר שבכל חמישה ימים – מספר המתים מכפיל את עצמו. אם המגמה הזו תימשך בריטניה תהיה בעוד פחות משבוע על 18,000 מתים.

גם מספר הנדבקים המאובחנים היומי בבריטניה גבוהה מעט יותר מזה של הימים האחרונים, ככל הנראה בשל עלייה מסוימת בכמות הבדיקות שעושה מערכת הבריאות במדינה. 5,233 בני אדם אובחנו כחולים או נשאים של נגיף הקורונה, נתון שמעלה את מניין הנדבקים הכללי במדינה ל-78,991 נדבקים.

בתוך כך, בדאוינג 10 עדכנו כי ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הצליח ללכת מרחקים קצרים כחלק מהטיפולים שהוא עובר. כזכור, ג'ונסון שנדבק בנגיף הקורונה ואושפז בשבוע שעבר בבית החולים יצא ביום חמישי מטיפול נמרץ אחרי שלושה לילות, והוא עובר תהליך החלמה. "הוא שוחח עם רופאיו והודה לכל הצוות הרפואי על הטיפול הנפלא שהוא מקבל", מסר דוברו.

בהולנד מתו 132 בני אדם נוספים מהנגיף ביממה האחרונה, ובכך עלה מספר הקורבנות במדינה ל-2,643. מספר הנדבקים עלה ב-1,316, ל-24,413. גם בצרפת רשמו שיאים שליליים ביום שישי: כמעט 1,000 בני אדם מתו מקורונה במדינה ביממה אחת, ומניין המתים בצרפת עומד על 13,250. על אף הנתונים הקודרים, בצרפת קיימת שביעות רצון מסוימת מירידה של 1% במספר החולים המאושפזים בטיפול נמרץ.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם יש אחד בעולם שיצביע לטראמפ אחרי הכישלון הזוועתי בעצירת המגפה והתעלמות המזלזלת שלו בדעץ המומחים , אז מגיע לאותו מצביע רק על טיפשותו למות מקורונה ….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture