צילום: יום ליום

בדרך לסיום הסגר על העיר? הוסרו מחסומי המשטרה בכניסות לבני ברק

המשטרה קיפלה את רוב המחסומים שהציבה בשבועיים האחרונים ברחבי בני ברק וממתינים להחלטת שרי הממשלה בנושא. תושב העיר: "במהלך הבוקר המחסומים הוזזו לצידי הכביש והעמדות ננטשו, תוך שעות החלו רכבים לנוע בחופשיות"

המשטרה קיפלה הערב (רביעי) את רוב המחסומים שהציבה בשבועיים האחרונים ברחבי בני ברק לאחר הכרזתה כ"אזור מוגבל" בגלל מספר החולים בקורונה בקרב תושבי העיר. תושבי העיר התפלאו לראות את עמדות המשטרה ריקות והמחסומים מקפלים ומוכנים להעמסה על משאיות.

ב'ווינט' דווח כי במשטרה עדיין ממתינים לעדכון רשמי מהדיון שמתנהל הערב בין שרי הממשלה בנושא, אך כאמור רוב המחסומים בכניסות לעיר כבר הוסרו והוכנו להעמסה על משאיות. גורם משטרתי צוטט ב'ווינט' אומר כי המשטרה עדיין מבצעת סיורים ברחבי העיר במטרה לאכוף את הנחיות הבריאות: איסור התקהלות והסתובבות ללא צורך במרחק של יותר מ-100 מטר מהבית.

יוחאי דנינו, עורך עיתון 'יום ליום', המתגורר בפאתי העיר, סיפר ל'חדשות JDN' כי "לאורך כל הלילה אמש, ליל החג, ניידות המשטרה עוד עמדו במקומם והמשיכו במלאכתם, כשהמחסומים המשטרתיים נגררים בכל דקה וחצי בממוצע תוך הפרעה מתמדת למנוחת התושבים בשעות הלילה המאוחרות. בין לבין ניידות המשטרה אף כרזו להולכי רגל 'לחזור חזרה לבני ברק'. אבל בבוקר היה נראה כאילו משהו קרה, המחסומים הוזזו לצידי הכביש, העמדות ננטשו ורק השירותים הכימיים עוד נותרו למזכרת".

עוד הוסיף כי "בצהריים, כבר כולם גילו את זה. רכבים של תושבים חילוניים המתגוררים באזור החלו לנוע בחופשיות בכביש ז'בוטינסקי עליו אני מתגורר ועוד ועוד רכבים חצו את הכביש במהירות כי הם הרי לא חרדים, גם לא תושבי בני ברק, אז מה כבר הבעיה?".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף

קצת חופש לחרדים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו