Yonatan SIndel/Flash90

בני ברק: גני הילדים והחינוך המיוחד ישובו ביום ראשון ללימודים באופן מלא

בתנאי שתמונת מצב הנדבקים תישאר ללא שינוי: בהתאם להנחיה המעודכנת שהתקבלה ממשרד החינוך החל מיום ראשון הבעל"ט ח' בסיון 31/5/20, ישובו גני הילדים וכלל מוסדות החינוך המיוחד ללימודים במתכונת מלאה ללא הגבלת ימים ומספר התלמידים בכיתה

בסיומה של ישיבה נוספת בלשכת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין בהשתתפות מ"מ רה"ע הרב חנוך זייברט, ראש אגף החינוך וסגן רה"ע הרב אליהו דדון, מנכ"ל העירייה וראשי אגף החינוך, הוחלט לאחר התייעצות עם מרנן ורבנן שליט"א, כי בהתאם להנחיה המעודכנת שהתקבלה היום ממשרד החינוך החל מיום ראשון הבעל"ט ח' בסיון 31/5/20, ישובו גני הילדים וכלל מוסדות החינוך המיוחד ללימודים במתכונת מלאה ללא הגבלת ימים ומספר התלמידים בכיתה.

מערכת החינוך נערכת לפתיחה במתכונת מלאה בהתאם להנחייה זו. יודגש כי ההנחייה הינה בתנאי שתמונת מצב הנדבקים תישאר במתכונתה הנוכחית וללא שינוי. חשוב לציין, כי שמורה בידי ההורים זכות ההחלטה על שליחת ילדיהם ללימודים.

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין: "לאחר מאמצים משותפים של כלל הגורמים, העיר בני ברק בסיעתא דשמיא חוזרת למתכונת לימודים מלאה יחד עם דריכות ואחריות המוטלת על כל אחד ואחד מאיתנו, לשמור על הכללים בצורה קפדנית והדוקה למען שלומם של ילדי העיר והעיר כולה".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו