Noam Revkin Fenton/Flash90

למרות שעבר בדיקה: השר יזהר שי ייכנס לבידוד לאחר שנהגו חלה בקורונה

שר המדע והטכנולוגיה הודיע כי אחד מאנשי הצוות שלו אומת כחולה קורונה. המפגש האחרון ביניהם התרחש ביום חמישי האחרון. כל אנשי צוותו של שי ייכנסו לבידוד של שבועיים מיום הפגישה. שי עבר בדיקת קורונה ביום ראשון ויעבור כעת בדיקה נוספת

לפני מספר דקות קיבל שר המדע והטכנולוגיה, ח"כ יזהר שי, הודעה כי אחד מאנשי הצוות שלו אומת כחולה קורונה – כך נמסר מלשכתו של השר שי. על פי ההודעה, השר עזב מיידית את אזכרת החייל עמית בן יגאל הי"ד שבה נשא דברים כמה דקות קודם לכן.

במשרד המדע מציינים כי המפגש האחרון בין השר לאיש הצוות המאובחן התרחש ביום חמישי האחרון. "יודגש כי ביום ראשון, במהלך ישיבת הממשלה, ביצע השר שי בדיקת קורונה שתוצאתה הראתה כי השר איננו נושא את הנגיף בעת ההיא".

כרגע נמצא השר בדרכו לביצוע בדיקה נוספת. על פי הוראות משרד הבריאות, שקיבל צוות השר, לאחר הבדיקות ייכנסו כל אנשי הצוות לבידוד של שבועיים מיום הפגישה, על פי הנחיות משרד הבריאות בנושא זה.

כזכור, דובר הכנסת הודיע במוצאי שבת כי בתום החקירה האפידמיולוגית שנעשתה ע"י נציגי משרד הבריאות לח"כ סמי אבו שחאדה, עולה כי ארבעה ח"כים מהרשימה המשותפת: ח"כ מטאנס שחאדה, ח"כ היבא יזבק, ח"כ עיידה תומא סולימאן וח"כ איימן עודה, שני מנהלי הסיעה וארבעה אורחים שפקדו את לשכתו של ח"כ אבו שחאדה (אינם קשורים לכנסת) נדרשים להיכנס לבידוד ביתי.

ח"כ סמי אבו שחאדה מבל"ד הודיע בשבוע שעבר שנדבק בנגיף הקורונה, זאת לאחר שנכנס לבידוד בעקבות שנהגו התגלה כחולה קורונה. הח"כ לא סובל מתסמינים ומרגיש טוב. שחאדה שהה במהלך השבוע שעבר בדיונים שונים בכנסת, בין היתר שהה בדיון ביום שני במליאת הכנסת, בדיונים בוועדות שונות ובישיבת סיעה של הרשימה המשותפת.

מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, פנה השבוע לחברי הכנסת ובאי הבית והודיע להם על שורת החלטות חדשות בהתנהלותה של הכנסת בשבוע הקרוב, נוכח הימצאותו של ח"כ סמי אבו שחאדה מאומת לנגיף הקורונה ונוכח בידודם הביתי הצפוי של ארבעה מחברי הרשימה המשותפת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו