ערים בסגר: מפקד פיקוד העורף ביקר בערערה ורהט • צפו

מפקד פיקוד העורף עם מפקד מחוז דרום וקצינת המבצעים של הפיקוד ביקרו בערערה ורהט יחד עם ראש עיריית רהט וראש מועצת ערערה: "אנחנו נישאר ונפעל כאן עד שננצח את הבעיה. המאמץ המרכזי בשיפור בתחלואה, הוא הוצאת החולים מחוץ לקהילה"

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין עם מפקד מחוז דרום, אלוף-משנה יוסי כהן וקצינת המבצעים של הפיקוד, אלוף משנה לירון דונל, ביקרו היום (שישי) בערערה ורהט יחד עם ראש עיריית רהט וראש מועצת ערערה. במהלך הביקור הוצגו על ידי ראשי היישובים נתוני התחלואה והסיוע הנדרש בשלב זה להאטת קצב ההידבקות באזור. פיקוד העורף פועל במגזר הבדואי בחודשים האחרונים ומוסיף בפעילות בימים אלה בעזרת כ-45 אנשי מילואים, בדגש פעולות הסברה ופינוי לבתי מלון לבידוד והחלמה.

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, אמר כי "אנחנו נישאר ונפעל כאן עד שננצח את הבעיה. בשילוב עם משטרת ישראל, קופות החולים והרשויות המקומיות נעשה את העבודה הטובה ביותר על מנת לצמצם את התחלואה, אך אתם כקהילה נדרשים לסייע גם כן. המאמץ המרכזי בשיפור בתחלואה, הוא הוצאת החולים מחוץ לקהילה להחלמה בבתי מלון. פיקוד העורף יסייע ויתמוך ככל שיידרש על מנת שתוכלו לחזור לשגרה".

בצה"ל מתקיימת הערכת מצב מתמשכת בנושא מניעת התפשטות נגיף הקורונה. אתמול קיים סגן ראש המטה הכללי, אלוף אייל זמיר דיון בנושא בו עמדו על תמונת המצב בצה״ל לצד המלצות להמשך הפעולות הנדרשות על פי תרחישים שונים. כמו כן תבוצע אכיפה מוגברת של כללי ההתנהגות האישית והצבאית ומניעת הדבקה על ידי מפקדים והמשטרה הצבאית. סגן הרמטכ״ל הדגיש את אחריות המפקדים לשמירת כשירות יחידתם ובריאות החיילים ובכלל הקפדה על הנחיות משרד הבריאות וצה״ל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו