Yossi Zeliger/Flash90

המרוץ לחיסון: ישראל חתמה עם חברה אמריקנית שבדרך לניסויים בבני אדם

ישראל חתמה על הסכם בשווי מאות מיליוני דולרים עם חברת ארקטורוס שמפתחת חיסון לקורונה. החברה נמצאת לקראת תחילת ניסויים בבני אדם לאחר שערכה ניסויים מוצלחים על בעלי חיים. אם החברה אכן תפתח חיסון - היא תספק לישראל 4 מיליון מנות

ישראל חתמה על הסכם בשווי מאות מיליוני דולרים עם חברת ארקטורוס האמריקנית שמפתחת גם היא חיסון לקורונה – כך דווח ב'חדשות 12'. החברה נמצאת לקראת תחילת ניסויים בבני אדם לאחר שערכה ניסויים מוצלחים על בעלי חיים.

על פי התוכנית, הכספים יועברו אך ורק לפי הצלחה בשלבים השונים. אם החברה אכן תפתח חיסון היא תספק לישראל 4 מיליון חיסונים. מדובר בהסכם השני שישראל חותמת עם חברה המפתחת חיסון, לאחר שחתמה גם עם חברת "מודרנה" האמריקנית.

שר הבריאות יולי אדלשטיין אישר את הפרסום במהלך מסיבת העיתונאים ואמר כי "שמח לבשר שחתמנו היום עם חברה אמריקנית נוספת המתקדמת בחיפוש אחר חיסון ומתחילה בימים אלו מה שמכונה ניסויים בבני אדם". בלשכת שר בריאות אישרו מאוחר יותר את הדיווח ומסרו כי "שר הבריאות וצוות משרדו בשיתוף פעולה עם המל"ל, ממשיך לפעול להבטחת חיסונים לתושבי ישראל".

"במסגרת זו נחתמה היום עסקה נוספת עם חברת ארקטורוס האמריקנית, לחיסון בטכנולוגיה מתקדמת שמתחילה בימים אלו ניסויים קליניים בבני אדם. משרד הבריאות ימשיך ויפעל לתמוך בפיתוח החיסונים בישראל על ידי המכון הביולוגי וחברת מיגל במקביל למאמצים לרכש חיסונים מחברות בינלאומיות אחרות", לשון הודעת לשכת אדלשטיין.

דיווחים: ישראל במשא ומתן עם 2 חברות לרכישת החיסון הראשון לקורונה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חס ושלום אל תתחסנו
חיסון קטלני לדלל אוכלוסיה

ברור

לא נראה לי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו