צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

נתניהו לאופוזיציה: "התבטאויות חסרות אחריות מצידכם פוגעות במאבק"

ראש הממשלה במכתב חריף לראשי המפלגות באופוזיציה: "התבטאויות מסוכנות וחסרות אחריות מצד נציגי ציבור עלולות להביא לאי-ציות להנחיות משרד הבריאות והמשטרה - וכתוצאה מכך לאובדן חיי אדם. מצפה מכם לחדול מהתבטאויות אלה ולגלות אחריות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו במכתב חריף לראשי המפלגות האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, ח"כ אביגדור ליברמן, ח"כ נפתלי בנט וח"כ איימן עודה, ומאשים אותם ב"פגיעתכם במאבק של מדינת ישראל בקורונה ועידוד לאנרכיה", זאת על רקע הדברים של ליברמן כי "אני מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה".

נתניהו כותב כי "בחודשים האחרונים, מתמודדת מדינת ישראל במאבק העולמי נגד התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת מאבק זה, יזמנו צעדים כלכליים ובריאותיים המתבקשים במצב החירום ומצריכים שיתוף פעולה מכלל הציבור. ראיתי בצער ודאגה התבטאויות חסרות אחריות מצידכם אשר מחלישות, מפלגות ופוגעות באחדות הציבור במאבק בקורונה".

"התבטאויות מסוכנות וחסרות אחריות מצד נציגי ציבור עלולות להביא לאי-ציות להנחיות משרד הבריאות והמשטרה – וכתוצאה מכך לאובדן חיי אדם. בשעה זו, בה אנו פועלים יומם וליל לנצח את המגפה, אני מצפה מכם לחדול מהתבטאויות אלה, לגלות אחריות, ולהבהיר לציבור שיש לקיים את ההנחיות במלואן. רק כך נוכל לשמור על הבריאות, על החיים ועל הכלכלה", לשון המכתב.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אמר מוקדם יותר כי "אני קורא לשלטון המקומי לקחת אחריות, למנות פרויקטור משלו ולנהל את המשבר לבד. הממשלה נכשלה כישלון חרוץ. בסופו של דבר מי שנמצא בחזית, מי שניצב מול הציבור יום יום אלו ראשי הערים. הממשלה איבדה את אמון הציבור והיא לא ראויה לו, ולכן הדרך לטפל בבעיה כרגע זה באמצעות השלטון המקומי. יש לבטל את קבינט הקורונה, וברמה הממשלתית לרכז את כל הנושא בידי צה"ל ופיקוד העורף".

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בתגובה לדבריו של ח"כ אביגדור ליברמן: "‏ההתמודדות עם מגפת הקורונה היא מאבק של כולנו, יחד. קריאות לאי ציות אזרחי פוגעות בעקרונות המבטיחים את שלומנו, ואת שלום הציבור כולו, במיוחד ברגעי משבר. מנהיגים – אופוזיציה כקואליציה, אנא, הזהרו בדבריכם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פרופסור גמזו
הגר"ח קנייבסקי שליט"א אמר דבר שתואם להנחיות משרד הבריאות והסתת את רוב הציבור הלא דתי נגדו עכשיו אדון ליברמן קורא לציבור לעשות מרד כלומר לא לקיים את הנחיות של משרד הבריאות ואנחנו לא שומעים מילה ממך…
מה זה אומר על אמדתך לגבי הציבור הדתי!?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו