Yonatan Sindel/FLASH90

מתחילת הקורונה: 211 אלף דו"חות בכל רחבי הארץ בגין הפרת ההנחיות

ביממה האחרונה ניתנו ברחבי הארץ ע"י המשטרה 1,213 דו"חות בגין הפרות של התקנות. כמו כן, מאז תחילת השבוע ועד היום בבוקר בוצעה פעילות אכיפה משטרתית אינטנסיבית למניעת התקהלויות שכללה פיזורם של 13 אירועים בחצרות בתים, ובנוסף 10 אולמות וגני אירועים שנסגרו

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: ביממה האחרונה (מאתמול בצהריים ועד היום בצהריים) ניתנו ברחבי הארץ ע"י המשטרה 1,213 דו"חות בגין הפרות של התקנות. מאז תחילת אכיפת תקנות הקורונה לפני כחצי שנה ועד היום בצהריים, ניתנו בסה"כ למעלה מ-211,000 דו"חות בכל רחבי הארץ בגין ההפרות השונות.

כמו כן, מאז תחילת השבוע ועד היום בבוקר בוצעה פעילות אכיפה משטרתית אינטנסיבית למניעת התקהלויות שכללה פיזורם של 13 אירועים בחצרות בתים, ובנוסף 10 אולמות וגני אירועים שנסגרו. כמו כן נסגרו מספר בתי עסק ובוצעו 70 שימועים ו-60 אזהרות לבתי עסק שהפרו את החוק.

גם הערב ובמהלך הימים הקרובים אלפי שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים יתפרסו במוקדים השונים לצורך ביצוע חסימות וסיורים במטרה לבצע פעילות פיקוח, אכיפה והסברה של הגבלות התנועה באזורים שנקבעו ובכלל. "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות כי רק יחד נוכל לנצח את הנגיף", נמסר מהמשטרה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רשעים ארורים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו