38 מחסומים ברחבי הארץ: מפת החסימות של המשטרה ממחר למשך 3 שבועות

המשטרה תבצע פריסה ארצית של 38 מחסומים בצירים המרכזיים המובילים לערים. אשר יצרו רצף חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני. לצד המחסומים, יפעלו בכל היממה מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא ישמרו על התקנות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לקראת ערב ראש השנה ועד לאחר שמחת תורה, יפעלו שוטרי אגף התנועה בצירים הבינעירוניים, לאכיפת עבירות תנועה ומימוש תכלית התקנות והשמירה על שלום הציבור. מיקוד הפעילות האופרטיבית, תתבצע בפריסה ארצית של 38 מחסומים בצירים המרכזיים המובילים לערים. אשר יצרו רצף חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני, זאת במטרה לסייע בביצוע המשימה הלאומית ואכיפת קיום התקנות.

במשטרה מבהירים לצד המחסומים, יפעלו במהלך כל היממה מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא יפעלו עפ"י התקנות. "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות ולהימנע ממפגש מיותר עם השוטרים, על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל", נמסר.

מהמשטרה נמסר מוקדם יותר כי בשעות אלו משטרת ישראל משלימה את היערכותה לפעילות מוגברת בימי חגי תשרי תשפ״א בצל נגיף הקורונה. לפני זמן קצר הושלם אישור התכניות של משטרת ישראל לקראת חגי תשרי, כשמ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אישר את התכנית המבצעית להיערכות המשטרה במהלך ימי החגים וביניהם במבצע שיקרא: "אחריות מנצחת".

"נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי ובכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית – עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות והגבלות בתנועה שהוטלו ע"י הממשלה בכל רחבי הארץ החל ממחר, ערב חג ראש השנה (18.09.2020) ועד לאחר שמחת תורה ביום 11.10.2020). בשעה שאזרחי ישראל ישבו בשולחן החג וישהו בבתיהם, אלפי שוטרי משטרת ישראל, שוטרי מג״ב ומתנדבים, בסיוע מאות חיילי צה״ל ופקחים עירוניים, יתפרסו בכל רחבי הארץ בכדי לאכוף את התקנות ולשמור על שלום הציבור ובריאותו".

פעילות המשטרה לאכיפת ההגבלות החדשות תחל עם כניסתן לתוקף (מחר, יום ו' בשעה 14:00) ועוד בטרם כניסת החג. המשטרה תגביר את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם. שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל יתפרסו בצירים הבינעירוניים ובכניסות לערים, ולצד אכיפת התנועה יבצעו בדיקות ופיקוח אחר תנועת כלי רכב בין הערים. בנוסף תבצע המשטרה מחסומים מדלגים וסיורים בכניסה לערים ובתוכם, זאת במטרה למנוע התקהלות אסורה ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות, וכן לפקח אחר פעילות תקינה של בתי עסק שהורשו לפעול ומנגד על אי פעילות של בתי עסק שפעילותם נאסרה.

בתוך כך פעילות המשטרה לאכיפה ופיקוח תימשך בכל רחבי הארץ, מהיבשה מהאוויר ומהים, זאת בכדי לוודא כי התקנות מיושמות בשטח. המשטרה לא תאפשר לאף אדם ניצול של ימי החג לשיבוש המאבק הלאומי בהתפשטות בנגיף, ולכן חריגה מהתקנות תטופל בהתאם. נזכיר כי חל איסור מוחלט לצאת לטיולים, לנופשים או לבילויים כלשהם מחוץ למרחב הביתי.

נדגיש כי ימי החג אינם מקנים חסינות מפני הידבקות בנגיף הקורונה לאף אדם – ולכן כל אחד נדרש לחגוג בביתו ובחיק משפחתו הגרעינית ולהימנע מיציאות למרחב הציבורי והתקהלויות שלא לצורך ובניגוד לחוק. נסיעה לחיק המשפחה המורחבת מחוץ לבית המגורים ושלא לצורך חיוני שהוגדר- אסורה ומהווה הפרה של התקנות.

מפרידים בין מידע לחירום: בעת כל אירוע חריג המצריך התערבות וטיפול משטרתי, יש ליצור קשר מיד עם מוקד החירום של המשטרה – מוקד 100. לקבלת מידע, ניתן ליצור קשר עם מוקד המידע הארצי של המשטרה – מוקד 110, ולהתעדכן בערוצי הדיגיטל של המשטרה ומשרד הבריאות אודות התקנות וההגבלות שיכנסו לתוקפן מחר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture