טראמפ עובד ב"סוויטה הנשיאותית" בבית החולים. צילום: הבית הלבן

ראש הסגל: "מצבו של טראמפ המשיך להשתפר – מאמין שישתחרר עוד היום"

הנשיא טראמפ צייץ בטוויטר 18 ציוצים בשעה אחת, מדובר בכמות חריגה גם לימים רגילים, בסדרת הציוצים קרא הנשיא האמריקני לתומכיו לצאת ולהצביע בבחירות הקרובות. חבר צוות הרופאים של הנשיא, סיפר כי הוא מטופל באמצעות תרופה שאינה משמשת לרוב חולי קורונה במצב קל

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ראש צוות הבית הלבן, מארק מדואוז, סיפר היום (שני) בראיון לרשת "פוקס" כי שוחח עם הנשיא דונלד טראמפ, ומצבו המשיך להשתפר בלילה. ראש הצוות הוסיף כי טראמפ מוכן לחזור לעבודה וייפגש היום רופאיו בכדי להעריך את המשך הטיפול. בנוסף הוא סיפר על תחושתו ואמר כי הוא אופטימי ומאמין שטראמפ יחזור עוד היום לבית הלבן.

מוקדם יותק עדכן דוקטור בראיין גריבלדי, חבר בצוות הרופאים של הנשיא דונלד טראמפ, כי הוא מטופל באמצעות דקסמתזון. הסוכנות הממשלתית שאחראית על המחקר הביו-רפואי בארצות הברית (NIH), מתארת את התרופה הזו כתרופה שאינה משמשת לרוב חולי קורונה במצב קל – כפי שטוענים רופאיו של הנשיא האמריקני.

ב-"וושינגטון פוסט" דווח הלילה כי טראמפ סיפר לעוזריו שלו שהוא משתעמם מהזמן הרב שהוא מבלה בבית החולים, ועייף מצפייה בסיקור האשפוז שלו. הדיווח פורסם במהלך הלילה האחרון, בזמן שהנשיא יצא מבידוד בבית החולים, כדי לנסוע לברך את תומכיו. דוקטור ג'יימס פיליפס, רופא בכיר בבית החולים, כתב בטוויטר כי הנסיעה של טראמפ החוצה הייתה "לא הכרחית ואף מסוכנת". פיליפס הוסיף כי זה "תיאטרון פוליטי".

ולקראת שחרורו האפשרי נראה כי הנשיא שב לפלטפורמה החברתית האהובה עליו ביותר – טוויטר. טראמפ צייץ 18 ציוצים בשעה אחת, שהמוטיב המרכזי שבהם היה קריאה לאזרחי ארה"ב לצאת ולהצביע. הנשיא ציטט תומך שלו שהתראיין לרשת "פוקס", וכתב: "תודה לך, ותזכור כי שוק המניות עומד לשבור את שיא כל הזמנים, השנה הבאה תהיה הטובה ביותר אי פעם. להצביע, להצביע, להצביע". עוד כתב טראמפ, "אם אתם רוצים את העלאת המיסים הגדולה ביותר בתולדות המדינה שלנו (וכזו שתשבית את הכלכלה שלנו ותקטין את מספר המשרות) תצביעו לדמוקרטים".

טראמפ פנה בציוץ לתושבי וירג'יניה: "המושל שלכם רוצה למחוק את התיקון השני לחוקה. עצרתי אותו. אני הדבר היחיד שעומד ביניכם לבין התיקון השני שלכם לחוק. אני עובד קשה עבור וירג'יניה. הצביעו נכון יותר עבור הנשיא האהוב עליכם, או שתאמרו 'להתראות' למסים הנמוכים ולזכויות החזקת הנשק".

כמו כן, ברצף ציוצים קצרים עם ההוראה "להצביע", ציין נשיא ארה"ב טראמפ כמה מהישגיו: "שוק המניות גבוה; הצבא החזק ביותר אי פעם; חוק וסדר; חופש דתי; הפחתת המסים המשמעותית ביותר אי פעם, ועוד אחת תגיע בקרוב; פיקוד החלל; הפחתת רגולציה משמעותית; שירותי בריאות טובים וזולים יותר; מאבק בתקשורת ה'פייק ניוז' המושחתת; שלום בעזרת כוח (החזרת החיילים שלנו הביתה)".

מוקדם יותר דיווח ה-'וול סטריט ג׳ורנל' שהנשיא קיבל תוצאה חיובית לנגיף כבר ביום חמישי בבוקר, וחיכה לבדיקה נוספת לפני שחשף את התוצאות. על פי הנהלים בבית הלבן טראמפ עבר בדיקה מהירה, ורק אחרי שמגיעה תוצאה חיובית הבדיקה נשלחת לסקירה נרחבת יותר כדי לבדוק שהתוצאה באמת אמינה. בתוך כך רשת NBC דיווחה ששני עובדי צוות המעון בבית הלבן נמצאו חיוביים לקורונה כבר לפני שלושה שבועות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture