השווקים נפתחו: אדלשטיין ורגב בראש העין – כץ במחנה יהודה

שר האוצר, ישראל כ״ץ, הודיע על סיוע מיוחד למוגנות השווקים בישראל שתאפשר להם לשוב לפעילות תוך שמירה על ההנחיות. אדלשטיין: "הניסוי הוא למשך עשרה ימים בהם נבחן האם כל המקומות עומדים בהנחיות משרד הבריאות"

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

שר האוצר ישראל כ״ץ סייר הבוקר בשוק מחנה יהודה בירושלים יחד עם ראש העיר ירושלים, משה ליאון ויו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, במהלך הסיור עברו בין החניות השונות, פגשו את בעלי החנויות ועמדו על הסיוע שניתן לסוחרי השוק ועל אופן אכיפת ההגבלות בריאותיות במקום. שר האוצר הודיע כי במסגרת התוכנית יקצה משרד האוצר תקציב של כ-10 מיליון שקלים, להשתתפות במימון צרכי מוגנות לשווקים השונים ברחבי הארץ בהתאם לקריטריונים שיקבעו.

שר האוצר ישראל כ״ץ: "אני רואה חשיבות רבה בפעילות השווקים בתקופה זו, לטובת סוחרי השוק וקהל הלקוחות ולכן החלטתי לגבש תוכנית מיוחדת, בשיתוף הרשויות המקומיות והנהלות השווקים, כדי לאפשר לכלל השווקים להערך כראוי לפעילות עד לסיום משבר הקורונה. נבחן מקרוב את הצרכים וניתן את המענה המתאים לכל אחד מהשווקים".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בשם כל תושבי העיר ירושלים וסוחריה אני מודה לשר האוצר כ"ץ על הסיוע הרב והרוח הגבית שהוא מעניק לעיר בתקופה מורכבת זו. המענק המיוחד יסייע וישפר את השוק משמעותית. יחד עם הממשלה נצא מחוזקים ממשבר הקורונה ונחזור למסלול חיים רגיל בהקדם".

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה.סוחרי שוק מחנה יהודה מברכים על פתיחתו המלאה של שוק מחנה יהודה ומודים לראש העיר ירושלים משה ליאון על התמיכה האדירה, בניית המתווה והסיוע הרחב לשוק וסוחריו מאז כניסתו לתפקיד ולשר האוצר, ישראל כ״ץ על המאבק לפתיחת השווקים, צעד מתבקש, ועל כך תודתנו לו. קוראים לאזרחי ישראל להגיע לשווקים, לקנות וליהנות מסחורה טרייה וטעימה ומאווירה מדהימה ופסטורלית שרק השווקים יודעים להציע".

cnechk' שר הבריאות יולי אדלשטיין, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו ביקרו הבוקר בשוק ראש העין, כדי לעמוד מקרוב אחר חזרת השווקים לפעילות, הודות למתווה פתיחת השווקים שהובילו ואשר נועד לתת מענה לשווקים ברחבי הארץ, להם מאפייני פעילות ייחודיים. השרים התקבלו בחום רב על ידי הסוחרים שברכו אותם על פעילותם במסגרת קבינט הקורונה לבלימת התחלואה וחיזוק הפעילות הכלכלית במשק.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין: "אנחנו פותחים את הבוקר עם הבשורה הטובה של פתיחת שווקים וקניונים. הניסוי הוא למשך עשרה ימים בהם נבחן האם כל המקומות עומדים בהנחיות משרד הבריאות. אני מקווה שכך יהיה ושנוכל לשמור על המקומות פתוחים תוך כדי הקפדה על בריאות הציבור".

שרת התחבורה מירי רגב: "שמחה על כך שהיום פתחנו את כל השווקים, על פי המתווה שהובלתי יחד עם שר הבריאות, הצוותים המקצועיים ויושבי ראש וועדי השווקים. ביקרתי בשוק הבוקר וראיתי את האור בעיניהם של הסוחרים ואת השמחה בקרב האזרחים שבאו להנות מסחורה טריה ואיכותית. שמחתי לראות שאנשים עוטים מסכות ושומרים על הכללים. נמשיך יחד לשמור על ההנחיות וכך לפתוח עוד ועוד ענפים במשק".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודההה לאלל שנחזור מהיוםםםם לשיגרה רגילה ומבורכת אמןןןןןןן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture