Yonatan Sindel/Flash90

המבצע מתקדם: 150 אלף חיסונים ביום – כמעט 650 אלף מחוסנים

היעד שהציב משרד הבריאות הושג, ואמש 150 אלף ישראלים חוסנו נגד נגיף הקורונה. עם הישג זה, מספר המתחסנים באוכלוסייה עלה ל-635 אלף בני אדם מתחילת מבצע החיסונים הלאומי. שר הבריאות: "בדרך למיליון מתחסנים. ככה מנצחים מגפה"

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

היעד שהציב משרד הבריאות הושג, ואמש (שלישי) 150 אלף ישראלים חוסנו נגד נגיף הקורונה. עם הישג זה, מספר המתחסנים באוכלוסייה עלה ל-635 אלף בני אדם מתחילת מבצע החיסונים הלאומי. שר הבריאות יולי אדלשטיין כתב בטוויטר: "בדרך למיליון מתחסנים. 152,000 מתחסנים נכון לאתמול, קרוב ל-650,000 בסך הכל. ככה מנצחים מגפה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין פגשו אתמול את המתחסן ה-500,000 בישראל, במתחם חיסוני הקורונה של קופ"ח כללית בהיכל ארנה בירושלים. בביקור השתתפו גם ראש העיר ירושלים משה לאון, יו״ר קופ״ח כללית יוחנן לוקר ומנכ״ל קופ״ח כללית פרופ׳ אהוד דודסון.

"ראשית אני רוצה לברך את הרצל ופדילה לוי, שהם המתחסנים ה-500,000 אלף. זה מחמם את הלב לראות את אזרחי ישראל נרתמים כדי לעזור לאזרחי ישראל ובראש ובראשונה למבוגרים יותר, שיוצאים מאפלה גדולה לאור גדול. אנחנו פעלנו כדי להביא מיליוני חיסונים למדינת ישראל באמצעות שר הבריאות ומשרד הבריאות, בתי החולים וקופות החולים, שנרתמו כולם למען מבצע החיסונים הענק".

"אנחנו מקדימים את העולם בהבאת ובמתן החיסונים. ישראל היא אלופת העולם בחיסונים, מקום ראשון בפער. המשימה שלי עכשיו היא להבטיח שאנחנו ממשיכים בקצב הזה ואנו עובדים על זה יחד. נשאף לתת כמה שיותר חיסונים במהירות, אבל קודם כל, להוציא את האוכלוסיה בסיכון מסיכון, כיוון ששם מרוכזת רוב התמותה הטרגית ורוב התחלואה".

"רק כך נוכל לפתוח את הכלכלה, לעזור לעסקים ולחזור לחיים הנורמליים. זו המטרה שלנו: להחזיר את החיים למסלולם מהר ככל האפשר. אני מאמין שאם נמשיך לעבוד יחד עם השותפות הגדולה של אזרחי ישראל שבאים להתחסן, אנחנו נהיה אולי המדינה הראשונה בעולם שיוצאת מהקורונה וזו בשורה גדולה מאוד לכולנו", דברי נתניהו.

שר הבריאות יולי אדלשטיין: "יש איתנו את המתחסן החצי מיליון. ראש הממשלה, בקצב הזה עוד כמה ימים נזמין אותך גם למתחסן המיליון. הסתובבתי אתמול בכמה מוקדים באחבי הארץ וראיתי את השמחה האמיתית של האנשים שבאים, מקבלים חיסון, מחייכים, מקווים לראות את האור בקצה המנהרה, לחזור לחיים יותר סבירים".

"לצד זה אנחנו בעליה מטורפת של תחלואה. אני מבקש מכולם לגלות אחריות. להקפיד על ההנחיות. רק כך נוכל לסיים בהצלחה את המבצע המדהים הזה. אנחנו מקלים איפה שאפשר. החלטנו היום גם להמליץ על סיום הבידוד במלוניות. זה עדיין לא אומר שמי שצריך בידוד, יכול להפר את הבידוד. להפר בידוד זה כמו נהג שיכור במהירות מופרזת. רק ביחד נוכל לנצח ולהרחיק את המחלה ולצאת מהחושך הזה, מהעבדות הזאת, לחירות אמיתית".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture