Revkin Fenton/Flash90

נתניהו: "עד סוף החודש הבא נסיים לחסן את כולם ונצא מהקורונה"

באירוע לציון המתחסן החמישה מיליון הכריז ראש הממשלה כי עד סוף החודש הבא יחוסנו כל הישראלים שמעל גיל 16. לדבריו: "כעת נותרו רק מיליון ישראלים מעל גיל 16 שלא חוסנו. עד סוף אפריל כולם יחוסנו ויהיו לנו שישה מיליון מחוסנים"

כתבות נוספות בנושא:

בנט: "אנחנו בתוך גל האומיקרון - נלחמים בכל האמצעים שיש לנו"
מספר החולים קשה ממשיך לטפס; מקדם ההדבקה ממשיך לרדת
נתוני הקורונה: ירידה בחולים קשה - 282 נפטרו בישראל מתחילת החודש
משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע היום (שני) למתחם החיסונים אקספו בתל אביב לציון "המתחסן החמישה מיליון" והכריז כי עד סוף החודש הבא יחוסנו כל הישראלים שמעל גיל 16. לדבריו: "כעת נותרו רק מיליון ישראלים מעל גיל 16 שלא חוסנו. עד סוף אפריל כולם יחוסנו ויהיו לנו שישה מיליון מחוסנים. ישראל אלופת העולם בחיסונים ונהיה גם אלופי העולם ביציאה מהקורונה. דיברתי עם ראשי חברות פייזר ומודרנה ובקרוב גם יהיו חיסונים לבני 16 ומטה".

בפתח דבריו אמר ראש הממשלה כי "זה יום אדיר. אנו מציינים חמישה מיליון מחוסנים ואת פתיחת הכלכלה שלנו כמעט כולה אתמול בתו ירוק. יש הישג אדיר לישראל שהיא המדינה הראשונה לצאת מהקורונה. נשאר לנו רק קצת מעל מיליון מעל גיל 16, עד סוף אפריל נצא מהקורונה ונחסן את כולם להערכתנו".

נתניהו הוסיף: "אנחנו ביציאה ברורה מהקורונה ואין מה לחשוש. אנחנו כבר עובדים על הבאת עשרות מיליוני חיסונים כדי להשאיר את הכלכלה פתוחה וכדי שלא יהיו סגרים נוספים. מדינת ישראל ראשונה בעולם, לא רק אלופת עולם בחיסונים, אלא בלצאת מהקורונה. נעשה את זה יחד, נשמור על הכללים ועד סוף אפריל כל האוכלוסייה הבוגרת של ישראל מחוסנת, הישג עולמי".

"אני מאותגר על ידי פקטור של מיליונים", אמר נתניהו והסביר: "חמישה מיליון זה לא מובן מאליו, במדינה שיש בה תשעה מיליון, בעולם שהוא תשעה מיליארד. אנחנו אלפית מאוכלוסיית העולם ומקדימים את כולם בזכות החיסונים, בזכות קופות החולים שנמצאות כאן ובזכות המוכנות של אזרחי ישראל. יש משימה קטנה מאוד להשלים את זה ולהגיע לחיסון כללי, בהמשך יהיו גם הילדים".

שר הבריאות יולי אדלשטיין נשא דברים במפגש ואמר כי "זו הזדמנות לומר כל הכבוד לאזרחי ישראל שרצו להתחסן. הם לא עשו טובה לאף אחד אלא שמרו על הבריאות של כולנו. בזכות החיסונים אפשר לפתוח כמעט את הכל, מי ייתן והדברים כך ימשכו. בעצם זה תלוי בנו, בכמה מאות אלפים, לא הרבה, שימשיכו להתחסן, ובשמירה על אותן ההנחיות שכולנו כבר מזמן מכירים – מסיכה, שמירת מרחק ובלי התקהלות.

"רק לפי התו הירוק, אם כך ננהג, בסדר פסח נשב ליד שולחן משפחתי גדול", אמר אדלשטיין וציין כי "עוד לא העלמנו את הקורונה, אך היא כבר תיכנס לפינה ותחיה פה בשקט ואנחנו נמשיך בחיים שלנו. הכל בזכות החיסונים, המתחסנים, הצוותים הרפואיים המצוינים שלנו ובעזרת השם כך גם נמשיך".

אתמול אובחנו 2,331 נדבקים חדשים בקורונה. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 3.7%. מספר החולים במצב קשה עומד על 708, כש-223 מהם מונשמים. מתחילת המגפה מתו מקורונה בישראל 5,889 חולים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נתנייהו אתה לא תחסן את כולם כמו דקטטור . כי אנו לא נבחר בך . ניתן לבן גביר שהוא פי אלף טוב מימך . מי אתה בכלל שתאלץ אותנו להתחסן ברעל העודף שקנית . אתה תלך הבייתה ותחסן רק את עצמיך בשקרים הנלוזים שלך . אנו ליכודניקים מתביישים בך . שקרן דקטטור

אוי ואבוי 6מיליון מחוסנים……. מזכיר משו נורא

. אנחנו לא "נצא מהקורונה" אחרי החיסון. כי אתם תמצאו המצאה שיש וירוס עם מוטציה שכנגד זה החיסון לא עובד.
אנחנו מכירים את השקרים שלכם.
רוקפלר רוצה לשלוט אז הוא ממציא המצאות ושקרים.
חיסון – הכנה לסדר העולמי החדש.

יותר ממאה!! משרדי עורכי דין בדקו כבר בנובמבר 2020 את חוקיות פרוצדורת הבאת ההזרקות הניסיונות שלך לישראל. מסקנתם היתה אחת – תהליך 'היתר' הבאת ההזרקות ו'אישורם' החפוז הוא לא חוקי בעליל! ולא עבר את שלושת השלבים החיוניים בחוק הרפואה והרוקחות לפני קבלת אישור למתן המוני לבני אדם! אתה גרמת להרס האנושיות בעם. מאות משפחות התפרקו בגללך! אנשים התאבדו במלונית – בגללך! קשישים איבדו טעם לחיים מבדידות- בגללך! אנשים הפכו לעניים בלי פרנסה הגיעו לפת לחם- בגללך! חברי הכנסת נבחרי הציבור- לפי חוק מורשים היו לבטל חוקים שונים של פגיעה בכבוד האדם וחירותו ולקיים ולשמר את חוק הסכמה מדעת לכל טיפול רפואי. ובנושא הסגרים עליהם הוחלט בחיפזון. אך כל חברי הכנסת שיתפו פעולה באופן מלא עם החלטות הממשלה, הכל לרעת העם המפוחד ולטובת הממון והכיסא. כל שמות עורכי הדין והמומחים לוירולוגיה ואפדמיולוגיה מצויים ברשתות וניתן ללמוד ולגלות על כל הנושא הטראגי והמאוד עצוב הזה. לבחור ולהצביע רק במשיח בן דוד!!!

זה משעשע להאשים את ביבי בקורנה
אתם אנשים חולים בראש!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture