מנכ״ל פייזר מעריך: "ככל הנראה נדרשת מנה שלישית של חיסון לאחר 12 חודשים"

David Cohen/Flash90

מנכ״ל פייזר מעריך: "ככל הנראה נדרשת מנה שלישית של חיסון לאחר 12 חודשים"

בורלה התייחס למנת החיסון השלישית לקורונה ואמר כי ייתכן שנדקק לזריקה נוספת שנה אחרי קבלת המנה השנייה. עוד אמר כי החיסון יהיה כלי חשוב במאבק נגד המגפה והווריאנטים השונים. הוא הוסיף כי ייתכן מאוד והחיסון יהפוך לקבוע כמו החיסון נגד שפעת

מנכ"ל פייזר אלברט בורלה התייחס למנת החיסון השלישית לקורונה ואמר כי ייתכן שנדקק לזריקת "בוסטר" שנה אחרי קבלת המנה השנייה. לדבריו, ייתכן שקבלת מנת חיסון נוספת תידרש בכל שנה.

בורלה אמר כי ייתכן ויהיה צורך בחיסון שלישי נגד הקורונה, במהלך 12 החודשים הקרובים והוסיף כי החיסון יהיה כלי חשוב במאבק נגד המגפה והווריאנטים השונים. הוא הוסיף כי ייתכן מאוד והחיסון יהפוך לקבוע, פעם בשנה, כמו החיסון נגד שפעת.

בחברת פייזר הודיעו בעבר כי על פי המחקרים שערכה החברה, החיסון יעיל במניעת מחלה ב-95%, גם חצי שנה אחרי החיסון. גם חברת מודרנה שהחיסון שלה מתבסס על טכנולוגיה דומה לזו של פייזר הודיעה כי יעילות החיסון שלה גבוהה גם חצי שנה לאחר החיסון השני.

בפייזר אף דיווחו כי החיסון יעיל ב-97% במניעת תחלואה הסימפטומטית וכן במניעת מחלה קשה ומוות. מדובר באחוז יעילות גבוה מזה שהציגה החברה במחקר הגדול שערכה החברה טרם אישור החיסון – 95%.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו