צילום: שאטרסטוק

חולי סוכרת? זו השיטה להקל על עצמכם!

מספר חולי הסוכרת נמצא בעלייה מתמדת הן בארצות המערב והן במדינות העולם השלישי

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

בשנת 2006 ארגון הבריאות העולמי אף הכריז על מחלת הסוכרת כמגיפה עולמית, זו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה של הארגון שבה מחלה כרונית לא זיהומית (כמו שחפת או פוליו) הוכרזה כמגפה עולמית. ההערכה היא שבישראל בקרב אנשים בגלאי 35-70 כ- 8% חולי סוכרת מטופלים 8% טורם סוכרתיים והחמור ביותר – 8% כלל אינם מודעים לכך שהם סובלים מסוכרת. סוכרת עלולה לגרום למחלות נלוות ובמקרים קיצוניים אף לקטיעת איברים ל"ע.

השמנה הוכחה בעבודות רבות כאחד מגורמי הסיכון המשמעותיים לסוכרת סוג 2. לגברים עם השמנת יתר סיכון גבוה פי 12.4 לפתח סוכרת ולנשים עם השמנת יתר סיכון גבוה פי 6.7 לסבול גם מסוכרת. לפי ארגון הבריאות העולמי, השמנה היא הגורם האחראי על 44% מהמקרים של התפתחות סוכרת סוג 2. לפי הערכה שפורסמה ב- 2010 עד שנת 2025 צפויה הכפלה בכמות האנשים שיפתחו סוכרת שקשורה להשמנה, ומספרם בעולם עשוי להגיע לכ-300 מיליון איש. ההערכה שגתה ובגדול, כבר בשנת 2015 תועדו למעלה מ 390 מיליון מקרים!

הרבה מחולי הסוכרת או טרום סכרת, כלל אינם יודעים שהם סובלים ממנה. לעיתים כשהם מגלים זאת, כבר קצת מאוחר מדי. הנזק שנגרם עלול להיות בלתי הפיך ולהשפיע על הבריאות הכללית של הגוף. כדי לא להגיע למצב הזה, חשוב מאד להיות עם אצבע על הדופק ולהקפיד על משקל גוף תקין, בעזרת צריכה מבוקרת של סוכרים ושומנים.

'סמארט בייט' שמעניקה ליווי ירידה במשקל ואורח חיים בריא, מציעה תהליך ירידה במשקל שמקל דרסטית על מצבם הרפואי של חולי הסוכרת וטרום סוכרת. הפונים רואים שיפור מידי במדדים וחלקם הגדול הורידו את מינוני התרופות לאיזון הסוכר בהמלצת הרופא. הסיבה למצבם של חולי הסוכרת, הוא בעיה בתפקודו של הלבלב. תפקידו של הלבלב הוא להפריש את הורמון האינסולין, בעזרתו הגוף סופג את הסוכרים מהאוכל. הסוכרת מתרחשת כאשר הלבלב לא מצליח להפריש מספיק אינסולין ומהצד השני התאים לא מצליחים לספוג את האינסולין. לעיתים כתוצאה מגנטיקה ,אך לרוב כתוצאה מעודף משקל ותזונה לקויה המאפיינים את אורח החיים המודרני.

ג'אנק פוד וכמויות הסוכר במשקאות הקלים מעמיסים על הלבלב ופוגעים בתפקודו. רמות הסוכר בדם עולות והסוכרת מתפתחת. כאשר אנשים מאזנים את תזונתם ועוברים לאורח חיים בריא, אז אמנם אי אפשר לתקן את הלבלב, אבל העומס על הלבלב ועל התאים יופחת וכך התאים יספגו את האינסולין שהלבלב עדיין מפריש וכך הסוכר ייספג בגוף כראוי. ירידה במשקל מסייעת באיזון סוכרת, לעתים עד כדי הפוגה או ריפוי מהמחלה. למעשה, הורדה של 5% ממשקל הגוף הכללי שלכם תסייע לכם להפחית את הסיכון לסוכרת, בכ-58%. על פי מחקר שפורסם ע"י אוניברסיטת ג'ון הופקינס לרפואה ארה"ב.

ב'סמארט בייט' מאמינים כי מעבר לאורח חיים בריא ותזונה מאוזנת, יכול לפתור המון סיבוכים בריאותיים והכי חשוב, לחסוך את הצורך בנטילת תרופות כימיות כאלה ואחרות. התרופות הללו נועדו לאזן מדדים חריגים אצל אנשים בעלי משקל חורג, אך הם מייצרים תלות ולא טובים לגוף בטווח הארוך. כך שניתן לפתור בעיות גם של סוכרת וגם של כולסטרול, לחץ דם ועוד, בעזרת ליווי צמוד, הצבת מטרות ומעקב אחרי ההתקדמות.

מאות אנשים מכל חלקי הארץ כבר שיפרו את בריאותם ואת הדימוי הגופני שלהם בעזרת 'סמארט בייט'. לא משנה מה גילכם או עד כמה כבדה בעיית המשקל שלכם, ל'סמארט בייט' יש תוכנית אישית עבור כל אחד, שמתוכננת עבורו ועבור המאפיינים הפיזיים והביולוגיים שלו. לא מדובר בעוד דיאטה חדשנית כזו או אחרת, אלא בשינוי פאזה בכל הקשור לירידה במשקל. אלא בתהליך מסודר שפותר את הבעיה מהשורש.

אל תזניחו את הגוף שלכם, פנו עכשיו לצוות המומחים של סמארט בייט>>>>>

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture