הגיע הזמן ליהנות משירותי רפואה מתקדמים ואיכותיים, מבלי לצאת מהבית – הכירו את הרפואה ההיברידית של מאוחדת

שירותי הרפואה בעולם נמצאים כבר בשנים במגמה של הוספת שירותים רפואיים דיגיטליים, כאשר הקורונה האיצה את התהליך והובילה את כולנו לקבל שירותי אבחון, ייעוץ וטיפול מרחוק. היום, כשהקורונה עדיין איתנו, כולנו מכירים היטב את היתרונות של שירותי הרפואה ההיברידיים. איך משלבים בין רפואה מסורתית לשירותים מתקדמים ואיכותיים גם מרחוק? ומה כוללת מהפכת הרפואה ההיברידית של מאוחדת?

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

עידן הקורונה הוכיח כי לעיתים ישנם אפשרויות לקיים רבים מהדברים שהתרגלנו, אבל מרחוק.  אחד מהתחומים החיוניים ביותר שעברו לפלטפורמות דיגיטליות הוא שירותי הרפואה של קופות החולים – רבים מהמטופלים נמנעו מפגישות פנים מול פנים, אך עדיין היה צורך מתמיד באבחון, ייעוץ וטיפול במגוון עצום של נושאים. הקורונה האיצה את תהליך ההטמעה של שירותים חדשניים ונוחים עבור לקוחות קופות החולים.

היום יותר מתמיד, לאור העובדה שהקורונה עדיין מסרבת לעזוב והפנמת היתרונות העצומים של רפואה מרחוק בקרב האוכלוסייה, ישראלים רבים מעדיפים לצרוך שירותי רפואה היברידיים.

מאוחדת, שהחלה כבר לפני מספר שנים בהפיכה לקופה ההיברידית הראשונה בישראל, הצליחה לספק שירות איכותי ורציף גם במהלך הסגרים, מה שהוביל לשביעות רצון גבוהה מצד לקוחותיה. כיום מציעה מאוחדת שורה מקיפה של כלים מתקדמים ואיכותיים, המאפשרים ללקוחות הקופה ליהנות מחוויית שירות חדישה, מהירה ומתקדמת – ובעיקר חוסכת זמן רב ומאמץ.

מהם השירותים ההיברידיים של מאוחדת שצמחו במשך השנים? ומהי התחזית עבור הרפואה מרחוק לעתיד?

הכירו את הרפואה ההיברידית – על השילוב בין השירות האישי והליווי הצמוד, לבין שימוש בכלים דיגיטליים נוחים

רפואה היברידית שואפת להיות העתיד הטכנולוגי של שירותי הבריאות, מבלי לוותר על הליווי של הרופאים האישיים, השירות החם והדואג והפגישות הפרונטליות במרפאות. הרפואה ההיברידית היא השילוב בין הקדמה וטכנולוגיה לבין השירותים הרפואיים הישנים והמוכרים, והיא מאפשרת לכל לקוח לבחור בין מגוון אפשרויות לקבלת שירות, כך שהיא נותנת מענה לכל קשת הגילאים וגווני האוכלוסייה.

בשורה התחתונה, רפואה היברידית היא שכבה שלמה נוספת של אפשרויות ושירותים, בנוסף למפגשים הפרונטליים, המיועדים לכל הלקוחות שרוצים לחסוך זמן יקר ולקבל שירותי רפואה איכותיים מרחוק.

על פי ההערכות בעולם הרפואה, הרגלים וכלים שבעבר היו צפויים להיטמע בקרב הלקוחות והקהילה הרפואית תוך 5-10 שנים, מיושמים ביום-יום כבר עכשיו, על רקע מגפת הקורונה. על פי כל התחזיות בתחום, הכלים הדיגיטליים בעולם הרפואה צפויים רק להתרחב ולהתעצם בשנים הקרובות.

מאוחדת מובילה את המהפכה הרב-ערוצית של שירותי הרפואה בישראל

לקוחות מאוחדת נהנים משירות 'מאוחדת היברידית' הרבה לפני הקורונה, על רקע התכנון של קופת החולים להפוך לקופה ההיברידית הראשונה בישראל. מאוחדת מוסיפה ומפתחת באופן מתמיד כלים ושירותים דיגיטליים ההופכים את חוויית הלקוח לנוחה ומתקדמת.

בשנת 2018, כחלק מהתהליך ההיברידי של הקופה, חתמה מאוחדת עם ענקית הטלרפואה האמריקאית American Well על הסכם ששינה את עולם הבריאות בישראל – לראשונה, לקוחות מאוחדת יכולים לבחור בין רופאים ורופאות במגוון תחומים ולשוחח איתם באמצעים טכנולוגיים, בזמן שהרופא/ה מחובר/ת לתיק הרפואי של המטופל/ת. ההסכם מעניק ללקוחות המאוחדת גישה לרופאים מומחים, מה שאפשר שגם לתושבי הפריפריה לקבל ייעוץ מרופאים ברמה הגבוהה ביותר.

במשך השנים, השירותים ההיברידיים של מאוחדת לא הפסיקו להתרחב ולהתפתח, עם תוספת של שירותי רפואה דחופה באמצעות מיון היברידי כשהמרפאות סגורות, בלילות, בסופי שבוע וחגים, הזמנת תרופות מרשם ומוצרי פארם עד הבית, ובדיקה באמצעים טכנולוגיים בליווי הרופא/ה האישי – הכל מבלי לצאת מהבית.

ביקור דיגיטלי אצל רופא מומחה, פגישה עם רוקח היברידי ובדיקות מהבית עם מכשיר הטייטו ההיברידי

נכון להיום, שירות 'מאוחדת היברידית' מספק מגוון עצום של שירותים אותם ניתן לבצע מהבית: ביקור דיגיטלי אצל רופאי משפחה, ילדים, נשים ועור, ליווי היריון היברידי הכולל ביקורים דיגיטליים בוידיאו עם אחות ליווי הריון ומארז לביצוע בדיקות ומדדים בלי לצאת מהבית, מיון היברידי בלילות ובסופי שבוע, הזמנת תרופות ומוצרים פארם, טיפולי שפה מרחוק עם קלינאי תקשורת, טיפולי פיזיותרפיה מרחוק, פגישה עם עובד/ת סוציאלי/ת ואפילו פגישת ייעוץ עם רוקח/ת היברידי/ת.

עוד חידוש טכנולוגי נוח הוא מכשיר הטייטו ההיברידי, מכשיר קומפקטי וחכם המאפשר לבצע בבית בדיקות אוזניים, גרון, לב, ריאות ועוד. המכשיר בודק ומשגר את הנתונים ישירות לרופא/ה במהלך הביקור הדיגיטלי, וכך מאפשר לרופא/ה לבצע אבחון מקיף ואיכותי מבלי שתצטרכו להגיע למרפאה, המכשיר פעיל גם במסגרת שירות המיון ההיברידי של מאוחדת. אין ספק שמדובר בשדרוג שהיה חסר עד כה בביקורים הדיגיטליים עם הרופאים האישיים שלנו.

 

אם כן, אין ספק שהרפואה הדיגיטלית היא העתיד של שירותי הבריאות בישראל ובעולם. המהפכה ההיברידית של מאוחדת, מאפשרת לנהל את כל השירותים הרפואיים מהאפליקציה של קופת החולים בנוחות ובקלות, במקביל לשמירה על ליווי רפואי פרונטלי של הרופאים המומחים והמסורים של קופת החולים מאוחדת.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture