לבריאות: לאומית חנכה מרכז רפואי חדש בקרית גת

בטקס מרשים בהשתתפות רב העיר קריית גת ורבני הקהילות חנכה 'לאומית שירותי בריאות' את המרכז החדש בקריה החרדית בעיר • בקומפלקס המפואר והחדשני: רפואה ראשונית, מרפאות מקצועיות, שירותי מעבדה, טיפת חלב ובית מרקחת צמוד

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

טקס פתיחת לאומית בקריית גת (1)

'לאומית שירותי בריאות' חנכה השבוע מרכז רפואי מפואר ורחב בקריה החרדית בשכונת רמות דוד בקרית גת שכולל את כל תחומי הרפואה למשפחה תחת קורת גג אחת. במרכז החדש שנפתח שדרוגים רבים לרווחת הציבור בשמירה על הפרטיות וגדרי הצניעות וההלכה.

תחילת מעמד חנוכת המרכז הרפואי היה בטקס קביעת המזוזות על ידי כלל רבני הקהילות החרדיות בעיר קריית גת ובראשם כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א, רב קהילת בעלזא הרב פנחס פאדווא שליט"א, הרב גדליה ריזל שליט"א רב קהילת סלונים, הרב חיים בונים שץ שליט"א רב קהילת גור, הגאון ר' יעקב שפירא שליט"א רב קהילת בויאן, רבנים ואישי ציבור נבחרים מקרב כל הקהילות בעיר. במעמד הלחיים שנערך לאחר קביעת המזוזות, הודו הרבנים במילים חמות ובדברי שבח למנהלי 'לאומית' על העשייה המבורכת בהקמת מרכז רפואי מותאם ומיוחד לקהילה.

במעמד פתיחת הקומפלקס החדש השתתפו מאות אורחים אשר האזינו לדברי הברכה של הרב הראשי של העיר הגאון הרב משה הבלין שליט"א שסיפר על היכרותו מקרוב בעבודת הקודש שעושים מנהלי הקופה בעזרה ובקשר האישי החשוב שנותנים לכל לקוח. ראש העיר שנשא אף הוא דברים הודה ללאומית על כך שבחרה שוב בעיר קריית גת והשקיעה משאבים רבים בפתיחת המרכז החדש. המנכ"ל מר ניסים אלון סיפר למשתתפים כי המכון הישראלי לניהול העמיד את לאומית במקום הראשון בתחרות השירות השנתית.

יו"ר הדירקטוריון מר יעקב קוקי אדרי הודה בחום לכל אלו שנטלו חלק בחנוכת המרכז וציין כי לבו מתרחב בגאווה כשהוא רואה כשקם לו מרכז רפואי חדש, מעוצב ומאובזר לציבור החרדי. מר אדרי הקריא בפני המשתתפים את מכתבו של סגן שר הבריאות, ח"כ הרב יעקב ליצמן הי"ו שמתנצל על היעדרותו ומביע את הערכתו הרבה ל'לאומית שירותי בריאות' במסירותה לציבור החרדי כשהוא מציין כי "אתם השלוחים הנאמנים לסייע למטופלים במציאת מזור ומרפא".

את המעמד הנחה מנהל השיווק למגזר החרדי, הרב אפרים רוזנשטיין שאמר כי ההפרדה בין המרפאות והמחלקות מתוכננות באופן שיתאפשר לקבל במקום גם את הטיפול המקצועי וגם בסטנדרטיים ההלכתיים הגבוהים. רוזנשטיין אף הודיע כי הרב אהרן זיידל הי"ו קיבל את תפקיד מנהל קשרי הקהילה של לאומית שירותי בריאות באזור וישמש כתובת ואוזן קשבת לכל פונה מהקהילה החרדית. קדם לטקס ביקור מיוחד של הנהלת לאומית שירותי בריאות בלשכת ראש העיר, במסגרתו העניקה הנהלת 'לאומית' את "אות לאומית" לראש העיר מר אבירם דהרי שיחד עם עוזרו המסור הרב מאיר ואזנה דואגים לבריאות ורווחת תושבי העיר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture