ד"ר ישראל יולס, המנהל הרפואי של "המרכז לבריאות האישה" של 'כללית' במרכז הרפואי קסם בביקור מיוחד במעונם של רבני העיר שליט"א

ד"ר יולס קיבל את ברכתם לרגל שדרוג מערך רפואת הנשים בעיר ופתיחת המרכז לבריאות האישה במרכז הרפואי קסם הרבנים שליט"א הביעו הערכתם הרבה על פעילות הנהלת מחוז מרכז למען לקוחות 'כללית' ואיחלו המשך ברכה והצלחה בעוד שנים רבות של עשייה

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

ד"ר ישראל יולס מנהל המרפאה החדשה והמתקדמת -"המרכז לבריאות האישה"- במודיעין עילית, ביקר השבוע אצל רבני העיר שליט"א. הקשר ההדוק של הנהלת 'שירותי בריאות כללית' ושל הצוות הרפואי המקומי של המרפאות עם רבני העיר שליט"א, מתקיים לאורך ימי השנה, וביקורו של ד"ר יולס שנכנס כעת לתפקידו החדש, ביקש להמשיך במסורת חשובה זו.
כאמור, ד"ר יולס ביקר אצל רבני העיר המרא דאתרא הגאון רבי מאיר קסלר שליט"א, ורבה של אחוזת ברכפלד הגאון רבי ישראל זיכרמן שליט"א.
תחילת הביקור נערך אצל המרא דאתרא הגאון רבי מאיר קסלר שליט"א שהביע בפני ד"ר יולס את הערכתו הרבה על פעילותו למען לקוחות ה'כללית' ותושבי העיר, ואיחל המשך ברכה והצלחה בעוד שנים רבות של עשייה למען הקהילה.
לאחר מכן נערך ביקור בביתו של רבה של אחוזת ברכפלד הגאון רבי ישראל זיכרמן שליט"א שקיבל את ד"ר יולס בחביבות רבה והודה לו על הפעילויות הרבות ש'כללית' עושה למען תושבי העיר, ואף ציין את ההשקעה הגדולה ש'כללית' משקיעה לקידום הבריאות בעיר.

לביקור המיוחד הצטרפו מנהלי קשרי לקוחות של 'כללית' בעיר הרב אברהם וייס והרב רמי מרקוביץ. בביקוריו הציג ד"ר יולס בפני הרבנים את המערך הנרחב והמשודרג של שירותי רפואת הנשים של 'כללית' בעיר, את סגל הרופאים המומחים החדש שהצטרף, ואת תחומי הרפואה החדשים שנכנסו זה עתה, וביניהם מומחים לטרום לידה בסיכון גבוה, מומחים לטיפולי IVF ועוד, זמני שעות פעילות מבוקר ועד ערב ובדיקות מעבדה מהשעות המוקדמות בבוקר.
הרבנים שליט"א העלו נושאים מגוונים בשיחתם עם ד"ר יולס, בהם המשך שיתוף הפעולה הרציף בין הרבנים לבין רופאי 'כללית' ועל חשיבות הקניית ידע והבנה לאנשי המקצוע והרפואה בעיר לגבי אורח החיים החרדי.
הרבנים שליט"א הרחיבו ושיבחו את עבודתם של הנהלת המרפאות בעיר, העושים לילות כימים עבור הלקוחות וכלל התושבים, והודו בחום למנהל קשרי הלקוחות הרב אברהם וייס על העזרה והאוזן הקשבת לכל יחיד, ועל שיתוף הפעולה הישיר עם כל רבני העיר שליט"א בכל הקשור לרפואה והלכה וציינו שהמשך הפיתוח והשדרוג מכוח פעילותו הבלתי נלאית של הרב וייס.
חבר הנהלת העיר ומנהל קשרי לקוחות של ה'כללית' בעיר, הרב וייס, ציין בפני הרבנים שליט"א, כי ד"ר יולס שעובד ב'כללית' מזה 35 שנה, במקביל לתפקידו כרופא מומחה בביה"ח 'שיבא', עבד במהלך כל שנותיו עם הציבור החרדי, וכי כניסתו לתפקיד מנהל מרכז בריאות האישה במודיעין עילית, בהחלט תביא משב רוח מרענן מלבד היותו איש מקצוע בתחומו גם הבנה ורגישות לצרכים.
מנהל 'המרכז לבריאות האישה' של 'כללית' במודיעין עילית, ד"ר ישראל יולס, סיכם את הביקור הראשון שלו אצל רבני העיר שליט"א, כחוויה רוחנית מדהימה. "לעונג היה לי להכיר מקרוב את רבני העיר, ולחוש את דאגתם למען בריאות התושבים, והבנתם והתעמקותם בכל פרט ופרט והתמצאותם הרפואית וההלכתית כאחד. זכיתי לשמוע מכלי ראשון את השבחים על השירות האיכותי והמקצועי שמרפאות ה'כללית' מעניקים לתושבים וללקוחות מודיעין עילית".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture