נחנך המרכז הרפואי, הגדול והמרווח של מאוחדת במרכז שכונת אגן האיילות

בהשתתפות רבני הישוב , בכירי הנהלת מאוחדת נציגי המועצה והתושבים חגגו את חנוכת הבית, בקביעת מזוזות בפתחי החדרים כובדו רב היישוב ורבני ודייני השכונה

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

לאחר ציפייה דרוכה של שנים בקרב מאות המשפחות לקוחות  מאוחדת באגן האיילות, זה קרה השבוע – בשעה טובה נחנך  המרכז הרפואי של  מאוחדת במרכז המסחרי החדש של אגן האיילות.
בטקס רב רושם  שהתקיים  ביום שני  השתתפו בכירי מאוחדת; מנהל המחוז מר טל שאול, מנהל השיווק המחוזי הרב משה ברים,  ד"ר דוד מורל – יועץ מנכ"ל, ד"ר יובל וייס – הרופא המחוזי, ד"ר מנחם ביתן – אחראי רפואת ילדים מחוזי, גב' ע. אהרן מנהלת מרחב צפון ירושלים,  לצד רבני ועסקני היישוב.
המשתתפים סיירו במבנה  וקיבלו סקירה מפי מנהלת המרפאה  על השירותים שניתנים במקום, האורחים התרשמו מאוד מהגודל העצום של המרפאה, האבזור החדיש והמתקדם, ומהעיצוב החדשני המרשים , כמו"כ הפליאו את ההשקעה הגדולה במגוון השירותים והמכונים כמו : בית מרקחת, טיפת חלב, חדרי אחיות מורווחים במיוחד , מכון  אולטרא סאונד, פינת ילדים ועוד כאשר כל המרפאה עוצבה בצורה מרשימה במיתוג החדש של מאוחדת, ולדברי בכירי מאוחדת מדובר באחת המרפאות המקומיות המרשימות והמפוארות ביותר הקיימות בארץ.
הכיבוד  היה ערוך בצורה מרשימה, כך גם ארגון הטקס בכללותו  אודות לארגונה המסור של גב' וויין אשר מתפעלת את המקום  מזה מספר  חודשים , מהשלבים הראשוניים של טרום  הפתיחה בפועל, האורחים ציינו שניכר שהמרפאה פועלת בצורה מוצלחת עם צוות רפואי איכותי וצוות מזכירות רפואית נרחב.
בקביעת מזוזות כובדו : רבה של גבעת זאב הגאון רבי יוסף טולידאנו, הגאון רבי אריה זילברשטיין רבה של אגן האיילות, הגאון רבי דוד סופר רב קהילות הספרדים אגן האיילות, הגאון רבי אליהו וועטנשטיין רב קהילת בעלזא , הגאון רבי אפרים לנדי רב קהילת אדרת אליהו, הגאון רבי אליקום דבורקס, הגאון רבי חיים כהנא חבר בית הדין  וכן העסקן רבי פנחס גרוס.

לאחר קביעת המזוזות פתח בדברים מנחה  האירוע הרב משה ברים הי"ו
בברכת "ברוך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".
וציין בסיפוק שכבר לפני  כ- 7 שנים עם איכלוס הדירות הראשונות הייתה מאוחדת הנחשונית שקפצה וסיפקה  את שירותי הרפואה בשכונה המתחדשת בסביבות ירושלים, שכונת אגן האיילות, בגבעת זאב החדשה וציין בסיפוק שמאוחדת זכתה היום להיות זאת שחונכת  את המרכז  הרפואי הראשון והיחיד שנפתח באכסניה ראויה במרכז מסחרי בלב  השכונה .

מנהל המחוז מר טל שאול , ציטט מדברי הרה"ג רבי יצחק  זילברשטיין שבאירוע מקדים במרכז הרפואי הזה דיבר על שלש דרגות של רופא, רופא כללי, מומחה ומופלג, והסביר שהגדרת  "מופלג" נובע מהמשמעות של ספינה המפליגה בלב ים, כלומר " מפליגה  למרחקים ",  לעניינינו הכוונה לאדם שצופה למרחוק ".
והשתמש בדימוי הזה לומר שאף מאוחדת, מפליגה ורואה  רחוק ולכן ככבר בתחילת דרכה של  השכונה פתחה  מרפאה במקום במבנה זמני ומיד  התחילה לתכנן את המרכז הקבוע שלה
והוסיף אנחנו הפלגנו בדמיוננו קדימה, ופתחנו מרפאה שיש בה גם שירותים שלא מקובל לספק בישוב בסדר גודל זה , כמו טיפת חלב, בית מרקחת ועוד, אנחנו התחשבנו במרחק של השכונה ממקום ישוב גדול ואנחנו מספקים  את צרכי הרפואה בהתאם,
אנחנו מאוד שמחים אודות שיתוף הפעולה עם הרבנים, ואנחנו סבורים כמי שנותנים שירות לציבור, שאנו צריכים להיות קשובים לציבור ולכן אנחנו בשיח שוטף עם הרבנים והתושבים".
הגר"א זילברשטיין שליט"א: לאחר דברי ברכה קצרים  לכל הקהל המשתתף ובראשם המנהלים ואנשי הצוות".
הוסיף " הסיסמא של מאוחדת כפי שאני רואה היא שהם קשובים לקהילה, ואני רוצה לספר 'בדידי הוה עובדא'… כפי הידוע מאוחדת סיפקה לשכונה שירות מיוחד שאין אותו בכל מקום, ' רופא של שבת', והנה שבת אחת מתברר שהרופא הנוכרי אמר לאחד המטופלים שלו שהוא בעצם יהודי… היינו בהתחבטות קשה מה לעשות עם ה'משיח לפי תומו' הזה, לא ידענו אם הוא גוי של שבת או שע״פ הלכה מדובר ביהודי, פנינו להרב ברים שמיד נכנס לעניין והעביר לגורמים בהנהלה שביררו את העניין  לעומק  עם המפעיל הישיר של הגוי ולאחר בירור מעמיק התברר שאין חשש , אנחנו רואים כאן את הקשב והחיבור לקהילה של מאוחדת וההתחשבות בדעת הרבנים ברצינות רבה וראויה לציון.
"אאמו"ר שליט"א הגר״י זילברשטיין בכינוס ההלכתי שנערך מקודם כאן במרפאה אמר, שמובא ברא״ש כי החולים צריכים שיהיה להם  "קורת רוח" מהרופא, כלומר מאוד חשוב ההרגשה הטובה, ואם הפציינט לא מרגיש מספיק אימון ברופא גם הריפוי לא יהיה כמו שצריך, וב"ה אנחנו זוכים שמאוחדת פותחת את הסניף המפואר עם צוות רפואי איכותי,שלציבור יהיה מהם בוודאי קורת רוח  ובוודאי השם  יעזור שהרופאים יצליחו במלאכתם ע"מ שהחולים יקבלו את הטיפול הטוב ושתהיה לכולנו סייעתא דשמיא".

הגר"ד סופר: "דוד המלך פותח בתהילים במזמור חנוכת הבית, המזמור הזה נאמר על בניית בית המקדש, ולכאורה היה צפוי שכל משך המזמור יהיה בפסוקים על המקדש, אבל לא! זהו הפסוק היחידי בפרק זה שבו כתוב בניית בית המקדש, כל ההמשך הוא על רפואה, ואכן הרבה האריכו בעניין הקשר של ביהמ"ק והרפואה, ואני רוצה לומר  שכשדוד המלך מודה לקב"ה על ביהמ"ק הוא מתחיל מהתחלה כשהייתי למטה בתחתית כשריפאת אותי, וכשמתחילים כך את ההודאות, זוהי הצורה הנכונה להודות להשי"ת".
"באנו לשכונה כמדבר שממה, וגם היום מה יש פה? סופרמרקט גדול ומאוחדת גדולה! זה הדבר היחידי שכ"כ מושך את העין והלב, רואים שמאוחדת נותנים שירות מכל הלב, כפי שמנהל המחוז הזכיר שהשירות הוא הרבה יותר ממה שנדרש, אני באופן אישי רואה כמה מאוחדת עושים לטובת התושבים, כל הזמן חותרים לתת עוד יותר ועוד יותר, לוקחים את הרופאים הכי טובים. אני רוצה לברך שהמקום הזה יישאר יפה ואיכותי כמו שהוא עכשיו ונקי מכל דבר שאיננו טוב, ויהיו בו רק רופאים מוצלחים כפי שמאוחדת מוכיחה כעת.
בסיום האירוע הוענק למשתתפים  הספר החשוב של הגר"א דבורקס מו"צ "שארית ישראל" מרבני השכונה ,הספר בשבילי הרפואה בירורים הלכתיים אקטואליים בענייני רפואה שהופק במדורה מיוחדת לכבוד הארוע , עוד השתתפו בארוע ר׳  דוד שוורץ מתאם תחום מגזרים , גב' א. ווין מנהלת מרפאת האיילות, ר׳ יצחק גרין מנהל מרפאות רמות, ר׳ יחזקאל קיפניס מנהל תחום קשרי קהילה במחוז,  מנהלי סניפים, מנהלי קשרי קהילה במאוחדת
המשתתפים יצאו בתחושה של עתיד מרענן והצלחה כבירה למרפאה החדשה ולמבוטחי הקופה באגן האיילות בהווה ובעתיד.

K37A8616 K37A8758 K37A8814 K37A8822 K37A8861 K37A8873 K37A8918 K37A8945 קביעת מזוזה וטקס פתיחת מרפאת האגן האיילות (1) קביעת מזוזה וטקס פתיחת מרפאת האגן האיילות (2) K37A8568

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי שלר גר שם (כמוני)לא יודע בכלל באיזה עיר נמצאת השוכנה הזאת!לא נראה לכם שצריך להשכיר גם את זה.?

לנתי שכונת אגן האיילות נימצת בגבעת זאב וגם קוראים לזה גבעת זאב החדשה

לנתי: אף מי שלא גר שם יודע שזה לא בב"ב ומענין שכאשר כותבים שיכון ג' או שיכון ו' או 'כהנמן-אהרונוביץ' או 'רחוב חזו"א' וכו' אף אחד לא חושב בכלל שצריך להוסיף שם של עיר…נו, תגובה מובנת של בני ברקי מצוי שבדרך כלל אינו חכם במיוחד…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture