בשורה טובה לנשות בית שמש

מוקד ערב לנשים נחנך בבית שמש במעמד מנכ"לי שערי צדק ומאוחדת וראש עירית בית שמש הרב משה אבוטבול : "מאוחדת שוב מובילה ופורצת דרך בשירות ייחודי למען תושבי העיר" מר טל שאול מנהל מאוחדת מחוז ירושלים: " אני מזמין את לקוחות כלל הקופות לצרוך את השירות תמורת השתתפות סמלית"

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
"דיירים זעקו לעזרה": שריפה עם לכודים בבניין מגורים חרדי • צפו
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה

במעמד רב רושם שהתקיים השבוע בעיר בית שמש  הושק שירות חדש וייחודי לתושבי העיר בית שמש,  מוקד נשים עד חצות שתפעל כשלוחת מחלקת יולדות של ביה"ח שערי צדק בשיתוף מאוחדת,

את  המעמד כיבדו בהשתתפותם מנכ"ל שערי צדק פרופ' יהונתן הלוי, מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד, ראש עירית בית שמש הרב משה אבוטבול, סגני רה"ע ובכירים נוספים  

מוקד הערב לנשים ממוקם במרפאת רמת נוף ויספק שירותי רפואה דחופה לנשים בשעות הערב משעה 19.00 עד 24.00 בחצות , בהן מרפאות הקופות  סגורות , המוקד יופעל ע"י טובי המומחים של  המרכז הרפואי שערי צדק , בהנהלתו  של הרופא הנודע פרופ' ארנון סמואלוב מנהל המחלקה למיילדות בשערי צדק.

המוקד מצויד במיטב הציוד המשוכלל והמתקדם ביותר.

את האירוע פתח מנהל מחוז ירושלים במאוחדת מר טל שאול באומרו כי מאוחדת עוסקת ופועלת כל הזמן לשפר את השירות לתושבי בית שמש  ולאחר שביססה את מעמדה ומבטחת כ 50% מתושבי העיר דואגת אף לתושבים מעבר לשעות המקובלות ולכן החליטה לפתוח את מוקד הנשים בשעות הערב ולמנוע משנים להטלטל בשעות הלילה לבתי החולים בירושלים , מאוחדת אינה מסתפקת בסיסמאות ושלטים אלא מביאה שירותים ורופאים מומחים ופועלת בשטח  לתועלת ורווחת לקוחותיה, כך פתחת גם חמש מרפאות שבת בשכונות העיר בסטנדרטים הגבוהים כמו שרק מאוחדת יודעת לספק.טקס השקת מוקד נשים בית שמש

מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד ציין בדברים שנשא את העובדה כי למעלה מ-50 אחוז מתושבי העיר נמנים על לקוחות מאוחדת. "עוצמתה של הקופה בעיר מחייב אותה להוביל בחדשנות ולהעניק את השירותים המעולים ביותר. מאחר שרוב אוכלוסיית העיר מורכבת ממשפחות ברוכות ילדים, מאוחדת עושה ככל יכולתה להביא את כל השירותים לתוך העיר אמר והוסיף "פריפריה היא נרטיב חברתי מבחינתנו ולכן אנו נשקיע שם את המירב בפרט בשעות החשובות והקריטיות של הערב שבהם בדרך כלל המרפאות סגורות. על אף שמדובר בהשקעה של מאות אלפי שקלים, מאוחדת רואה בעיר בית שמש יעד אסטרטגי ולא תחסוך במשאבים  ". וורמברנד הודה גם להנהלת בית החולים שערי צדק על ההירתמות המרשימה למען הקמת המוקד ועל גיוס מיטב רופאי הנשים שלהם לאיוש ולמתן שירותי הרפואה המקצועיים ביותר במוקד כפי ששע"צ יודעים לתת .

שירות זה מתווסף לשאר הפעילות המקצועית של מאוחדת  ואנו מתקדמים בצעדי ענק לחנוך בקרוב את המרכז הרפואי הענק  במרכז רסידו אשר ישנה את פניה של הרפואה בעיר  ".

פרופ' יהונתן הלוי אמר לאחר דברי ברכה ואיחולי הצלחה , כי עכשיו מגיע ישירות מירושלים ומדובר ב 40 דקות נסיעה , דבר שמוכיח מעל לכל את הנחיצות שבשירות הזה שהחלטנו יחד עם השותפה מאוחדת לספק למען תושבי היקרים של העיר בית שמש , מדובר ברפואה שתינתן 5 שעות בכל ערב 5 ימים בשבוע על ידי הרופאים הטובים והמקצועיים ביותר מבית החולים, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק הוסיף  ואמר כי העובדה שאנו עושים את המאמץ להגיע עם הכוחות הטובים ביותר שלנו עד  לבית שמש מוכיח את החשיבות שאנו מתייחסים לעיר. הוא אף הודה להנהלת מאוחדת על היוזמה הברוכה ואמר שמאוחדת היא שותפה נאמנה כקופה הגדולה והמובילה בירושלים .

3C0A0157הרב משה אבוטבול ראש העיר בית שמש , אמר שיום בשורה הוא לעיר בית שמש ותושביה , השירות שהשותפים הנאמנים מאוחדת- שע"צ משיקים פה , הינו שירות ייחודי לבית שמש ובכלל בארץ , לראשונה אחד מבתי החולים המובילים מחליט לפתוח שלוחה עם טובי הרופאים שלה ,

זה מהלך מבורך פורץ דרך והזכיר שמאוחדת עשתה מהלכים גדולים יחד עם העיריה בתחום הרפואה והוא שמח ששוב היא זאת שמרימה את הכפפה ומשיקה שירות כה חשוב והודה להנהלת מאוחדת מר טל שאול ור' משה ברים על הפרויקט החשוב הזה ובכלל  על הקשר ההדוק שלהם  עם גורמי העיריה   .

הרב  ישראל סילברסטין מחזיק תיק הבריאות בעיריית בית שמש אמר כי "מדובר בחלום שמתגשם,  לפני חודשים ספורים זה  היה זה רק בגדר חלום רחוק והנה אנו זוכים זה עתה לראות את המוקד המקצועי לשעות הערב שקרם עור וגידים ללא דיבורים אלא במעשים , הודות לשני הגופים הגדולים שהתאחדו לטובת  תושבי העיר שהם מאוחדת שקשובה ללקוחותיה כמו גם לבית החולים שערי צדק ששותף לפרויקט החשוב.

פרופ' ארנון סמואלוב מנהל מחלקת מיילדות בשערי צדק שינהל מקצועית את המוקד הרחיב בדבריו על השירותים המקצועיים שיוענקו במוקד הנשים. "לעיתים נשים מטלטלות עד  למיון ולבסוף מתברר שמדובר במשהו קטן שאפשר היה למנוע , אולם רק רופא מומחה יכול להכריע בשאלות אלו ועל כן מוקד נשים זה יסייע רבות לתושבות העיר, שבמקרים רבים מן הסתם יחסכו את ההגעה המיותרת לבית החולים ובוודאי אף יזכו לשירות הטוב ביותר ע"י הרופאים המובילים של מח' היולדות של שע"צ שכבר קנתה לעצמה שם טוב אצל תושבי ירושלים והסביבה ".

לסיום יצא מר טל שאול מנהל מאוחדת מחוז ירושלים בבשורה לכלל תושבי בית שמש והודיע שלאור בקשת קברינטי העיר מאוחדת פותחת את שעריה ומזמינה את לקוחות כל הקופות לצרוך את שירותיה המקצועיים של בית החולים שערי צדק תמורת תשלום  של 120 ₪ לביקור שהוא הרבה פחות מהתשלום למונית הלוך וחזור לירושלים.

כמו"כ השתתפו בארוע, ד"ר יובל וויס רופא המחוזי מאוחדת ירושלים , גב' רות רלב"ג סמנכ"ל ביה"ח שע"צ, גב' שרה נועם אחראית  מנהלת אגף שירות מנהלה שע"צ והצוות הבכיר של המשרד, מר אמיתי רותם מנהל השיווק שע"צ, ד"ר הורנרייך אחראית רפואת הנשים מאוחדת ב"ש , הרב אברהם קאף יו"ר עזרת אחים  , ר' מתי' רוזנצוויג דובר העיריה , מר אורי אברהם מנהל מרחה מערב ירושלים מאוחדת, ר' דוד שוורץ עוזר אחראי תחום מגזרים , ר' יחזקאל קיפניס  מנהל תחום קשרי קהילה מאוחדת י-ם:

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture