סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן: בקרוב נביא לישראל את המכשיר להקרנת פרוטונים

בחנוכת המרכז הרפואי החדש העשירי של 'לאומית שירותי בריאות' בבית שמש אמר הרב ליצמן: נביא לישראל את המכשיר החדש בעלות של 60 מיליון דולר

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, בבשורה משמחת עבור חולי סרטן ובני משפחותיהם, שנאלצו עד כה לטוס לחו"ל בכדי לקבל טיפולי הקרנה באמצעות מכשיר להקרנת פרוטונים. באירוע חנוכת הסניף העשירי של 'לאומית שירותי בריאות' בבית שמש, אמר סגן השר, כי משרד הבריאות ירכוש את המכשיר בעלות של 60 מיליון דולר. עד כה נאלצו חולים רבים לטוס למרכזים רפואיים ברחבי העולם, בכדי לקבל את הטיפול הרפואי שמשמיד תאים סרטניים ומונע מהם להתחלק בצורה בלתי מבוקרת.

סגן השר שיבח את הנהלת 'לאומית' על הקשר ההדוק עם המגזר החרדי, והפריסה הרחבה של שירותי הבריאות שהם מעמידים לרשות תושבי בית שמש, כפי שבא לידי ביטוי בפתיחת המרכז הרפואי העשירי במספר.

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול, שהינו לקוח של 'לאומית' השתתף באירוע שבו נטלו רבני העיר והנהלת 'לאומית'. ראש העיר ציין, כי פתיחת המרכז הרפואי החדש, הינה פרי יוזמה שלו, לאחר שביקר במרכז רפואי אחר של הקופה, והביע את רצונו בפתיחת מרכז רפואי רחב ידיים נוסף.

המרא דאתרא הגאון רבי נתן קופשיץ שליט"א, קבע את המזוזה בפתח המרכז הרפואי החדש. המרא דאתרא בירך במעמד שתיית ה"לחיים" את הנהלת 'לאומית' על השירות הרפואי המיטבי שהם מעניקים לתושבי העיר.

יו"ר דירקטוריון 'לאומית' מר יעקב קוקי אדרי, פנה בנאומו לראש העיר הרב משה אבוטבול, והדגיש את החשיבות האסטרטגית שמייחסים ב'לאומית' לעיר בית שמש: " אדוני ראש העיר, אנחנו בלאומית רואים בעיר בית שמש יעד אסטרטגי ולכן אנו פותחים פה היום את המרכז הרפואי העשירי של לאומית בעיר, וזו העיר בה בלאומית יש את הכמות הגדולה ביותר של מרכזים רפואיים ברחבי הארץ.

אנו מודעים לכך שהעיר בית שמש בראשותך מתפתחת במהירות מסחררת בשנים האחרונות ועתידה להמשיך ולהתפתח עוד לעיר מחוז בישראל בתקופה הקרובה, עם צפי למגורים של כ-250,000 תושבים בשנים הקרובות ולכן אנו שמים כאן דגש. אין ספק שעם התרחבותה של העיר, תרחיב גם לאומית את שירותיה ונשמח לפתוח פה מרכזים רפואיים נוספים כמו המרכז הרפואי שאותו אנו חונכים היום", אמר מר אדרי.

מנכ"ל 'לאומית' מר ניסים אלון: "אנו עדים להצלחה מסחררת במגזר החרדי, בעקבות השקת סל הלידה החדש שלנו. בחודשים האחרונים הצטרפו אלפי לקוחות חדשים ומרוצים ל'לאומית'. רק בעיר בית שמש עצמה הצטרפו 1000 לקוחות חדשים. אין עדות טובה מזה להצלחה שלנו להעמיד לרשות הלקוחות את מיטב השירותים. בנוסף השכלנו לאחרונה להשיק את הפיצ'ר החדש, שחוסך זמן ללקוחות שרוצים לקבל החזרים עבור שירותים המגיעים להם. המשתמשים בפיצ'ר, יכולים לקבל החזר כספי עבור מגוון תשלומים, בתוך חמישה ימי עסקים. זאת מתוך תפיסה ששמה את הלקוח במרכז", הדגיש מר אלון.

המרכז הרפואי החדש העשירי במספר של 'לאומית' בבית שמש, משתרע על שטח של כ-500 מ' ונבנה בסטנדרטים המתקדמים ביותר בעלות של מיליון שקלים.

'לאומית שירותי בריאות' נמצאת בתנופת התרחבות חסרת תקדים בעיר בית שמש עם כ18% מתושבי העיר שהם כ – 22,000 לקוחות לאומית בבית שמש. בכל שכונה בעיר בית שמש הוקם מרכז רפואי, שהמרכז הרפואי החדש משלים את הפריסה של 10 מרכזים רפואיים בכל השכונות ברחבי העיר.

לקוחות לאומית נהנים משורה של יתרונות: 7 בתי מרקחת; 2 מרפאות מוצ"ש; מרפאת לילה בשכונת מנוחה ונחלה הפתוחה עד השעה 23:00;  שירות 24/6 – VIP; זמינות תורים למרפאות התפתחות הילד ברמת בית שמש א' ב' וג' ;  קידום בריאות – סדנאות, הרצאות, אירועים.

במיוחד עבור תושבי בית שמש, נעשתה ב'לאומית' התאמה מגזרית (הנגשה תרבותית) למגזר החרדי – מטפלים באידיש, רופאים מהקהילה, אחיות, מנהלות ונציגות מאנ"ש וכו'.

המרכז הרפואי החדש 'לב הרמה' בהנהלת הגב' שטרנשוס יעניק שירותי רפואה בתחומים הבאים: רפואה ראשונית – ילדים, משפחה ונשים; רפואת מומחים – עור; רפואה משולבת; בית מרקחת; שירות אולטרסאונד; פסיכיאטר; דיאטנית; סדנאות; אולם קידום בריאות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לאומית בבית שמש מקום ראשון זו עובדה.

יפה מאוד. חשוב מאוד. חשוב להשפיע על עוד קופות לרכוש את זה שאם יהיה רק מכשיר אחד התור יתארך לחודשים רבים. שגם בלי זה, כגון המתנה לרופאים מקצועיים בעיר מגורך יכול התור להתארך לתקופה של חודש ויותר.
מי יסב את תשומת לבו של השר לענין הזה ויבורך מן השמים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture