משכן הכנסת. צילום:Hadas Parush/Flash90

הקורונה בכנסת: האדם שבא במגע עם 3 ח"כים נמצא חיובי לקורונה

האדם שבא במגע אתמול עם שלושה חברי כנסת התגלה היום כחולה בנגיף הקורונה, אחד מן החכי"ם הללו הוא שר החקלאות צחי הנגבי שהגיע אמש למשכן הכנסת. דובר הכנסת מסר בתגובה: "עד לרגע זה לא קיבלנו מידע לגבי תוצאות בדיקתו של האזרח מאתמול"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

האדם שהיה במגע לאחרונה עם שלושה חברי כנסת נמצא חיובי לנגיף הקורונה וכתוצאה מכך, שוקלים כעת בכנסת לנקוט בצעדי חירום ואולי אף לבדוק את כל חברי הכנסת מחשש שנידבקו בנגיף הקורונה, זאת לאחר שאחד מחברי הכנסת הללו צחי הנגבי הגיע אמש למשכן הכנסת ובא במגע עם החכי"ם האחרים, כך מפרסם הערב עמית סגל ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, אישר כי היום עודכן על כך שהשלושה נכחו בשבוע שעבר באירוע משותף בקרבת אזרח שבת זוגו אובחנה כחולת קורונה. מדובר הכנסת נמסר בתגובה לידיעה:" אבקש להבהיר: עד לרגע זה אנחנו בכנסת לא קיבלנו מידע לגבי תוצאות בדיקתו של האזרח מאתמול".

ח"כ אלון שוסטר מעדכן: "ביום רביעי האחרון השתתפתי בכנס היערכות ענף החקלאות למשבר הקורונה. משתתף אחד מבין באי הכנס אובחן היום כחולה קורונה. שוחחתי עם גורמי המקצוע ממשרד הבריאות והונחיתי כי איני חייב להכנס לבידוד מאחר ולא שהיתי במשך רבע שעה בקרבה של פחות משני מטר ממנו. בנוגע לפעילותי בכנסת, אפעל לפי ההנחיות של קצין הכנסת."

ח״כ רם בן ברק (כחול לבן) התייחס לעניין ואמר: ״בשבוע שעבר השתתפתי בכנס בו בדיעבד הסתבר כי היה נוכח משתתף שהתגלה היום כחולה בנגיף הקורונה. לאחר התייעצות ובהתאם להוראות משרד הבריאות, אין לי צורך לשהות בבידוד כיוון שלא נכחתי בקרבתו במשך 15 דקות, לא לחצתי את ידו ולא הייתי במרחק של פחות מ-2 מטר מהחולה. כאקט של זהירות, לא השתתפתי בהשבעת הכנסת ה-23 על מנת לא להעמיד בסכנה את באי הכנסת. לאורך כל העת פעלתי לפי הנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על קרוביי ומכריי. אני מרגיש טוב ומלא אנרגיה לחזור לפעילות נמרצת בכנסת.״

כזכור אמש דווח כי בצל התפשטות מגיפת הקורונה ובעוד מתקיים בכנסת תחת מגבלות חמורות טקס ההשבעה של הכנסת ה-23, מסרו גורמים בכנסת כי שר החקלאות והשר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי התבקש על ידי קצין הכנסת שלא להגיע לאירוע ההשבעה שהתקיים היום (שני) במשכן, זאת משום שנכח באירוע שבו אשתו של אחד הנוכחים אובחנה כחולה בנגיף הקורונה. אולם, למרות בקשתו של הקצין, הנגבי סרב לדרישה והגיע למשכן הכנסת.

מטעמו של הנגבי נמסר בתגובה כי "שר החקלאות צחי הנגבי וחברי הכנסת רם בן ברק ואלון שוסטר השתתפו ביום רביעי שעבר בכינוס חירום של ראשי המועצות האזוריות בכפר המכביה בנושא החקלאות בצל הקורונה. חברי הכנסת בן ברק ושוסטר התבקשו על ידי קצין הכנסת שלא להגיע להשבעתם היום, לאחר שנודע כי בכינוס זה השתתף גם בעלה של אישה שנדבקה בנגיף".

לטענת הנגבי, "10 דקות לפני תחילת טקס ההשבעה הודיע קצין הכנסת גם לשר הנגבי על הדבר. השר נשאר בחדרו, עלה להישבע במרחק ניכר מכל אדם אחר, ויצא מן הכנסת. במהלך הערב יודיע קצין הכנסת לחברי הכנסת מה העלתה בדיקת האדם שהשתתף בכינוס האמור", לשון הודעת דוברו של הנגבי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture