אוליבייה פיטוסי / FLASH90

מגפת הקורונה: למעלה מ-9000 מתים בעולם; 209 מתים בספרד ביממה

מגפת הקורונה ברחבי העולם: מנין המתים ממשיך להעלות ועומד על-9,115. עד כה 222,642 בני אדם נדבקו בנגיף, ו-84,506 החלימו. ביממה האחרונה נרשמו בספרד 209 מתים, ובנוסף נדבקו 3,431 בני אדם מדובר בנתון הגבוה ביותר במדינה מאז פרוץ המגפה

כתבות נוספות בנושא:

בנט: "אנחנו בתוך גל האומיקרון - נלחמים בכל האמצעים שיש לנו"
מספר החולים קשה ממשיך לטפס; מקדם ההדבקה ממשיך לרדת
"ברלין, אנחנו בבעיה": קנצלר גרמניה מואשם ברפיסות מול רוסיה
נתוני הקורונה: ירידה בחולים קשה - 282 נפטרו בישראל מתחילת החודש

מגפת הקורונה או בשמו הרשמי 'קוביד 19' ממשיך לגבות מחיר כבד ברחבי העולם: מניין המתים מנגיף קורנה בספרד זינק היום (חמישי) ב-209 ועד כה מתו במדינה 767 בני אדם. בנוסף ביממה האחרונה נדבקו בספרד 3,431 אנשים, וכעת סך מקרי ההידבקות עומד על 17,147. במדינות נוספות באירופה נמסר על עלייה במניין החולים. בבלגיה נוספו 309 מקרים חדשים ביממה האחרונה, ובגרמניה דווח על 2,801 חולים חדשים.

ברוסיה דווח על מקרה מוות ראשון מקוביד-19. עם זאת, בסוכנויות הידיעות במדינה ישנן הכחשות כי האישה מתה מהנגיף. "ספוטניק" דיווחה שהאישה שנדבקה בנגיף ממתה ממחלה כרונית. לעומתם "אינטרפקס" הגדירו אותה כאדם הראשון שמת מהנגיף במדינה, למרות מחלות הרקע שלה. בנוסף לכך, בצפון אירלנד דווח על מקרה מוות ראשון מנגיף קורונה.

בבריטניה, שנמנעה מביצוע צעדי התגוננות לקראת התפשטות הנגיף, החלה להורות על סדר ציבורי חדש. מטעם ראש הממשלה, בוריס ג'ונסון, נמסר כי אין בכוונתו להשבית את מערכת התחבורה הציבורית בעיר ולסגור את רשתות הסופרמרקט, זאת בניגוד לדיווחים על סגר כללי בעיר שצפוי היה להיכנס לתוקפו בימים הקרובים. דוברו של ג'ונסון הדגיש כי הצרכניות בעיר יקבלו סיוע משטרתי על מנת לשמור בהן על הסדר הציבורי ולמנוע פאניקה.

גרמניה הודיעה בצהריים כי מספר הנדבקים בקורונה בתחומיה עלה ל-10,999 – עלייה של 2,801 בני אדם, כלומר גידול של שליש במספר הנדבקים הכללי בתוך יום אחד. עם זאת, מספר מקרי המוות בה נותר נמוך מאוד יחסית למדינות אחרות בעלות שיעור הדבקה כזה, 20. גם בלגיה, שהטילה אתמול בצהריים הגבלות חדשות על אזרחיה, הודיעה היום על זינוק במספר הנדבקים המאומתים – 309 בתוך יום אחד, הנתון היומי הגבוה ביותר עד כה בשטחה.

ובתוך כך, איראן, מוקד ההתפרצות הקשה ביותר במזרח התיכון, עדכנה בצהריים כי עוד 149 בני אדם מתו בה מהנגיף ביממה האחרונה, המספר הגבוה ביותר ביום אחד. הנתון הזה מנפץ את השיא שנקבע אתמול, אז הודיעה איראן על 147 מתים ביממה. בכך הגיע מספר המתים מהנגיף באיראן ל-1,248. מספר הנדבקים הכללי בא הגיע היום ל-18,407.

באינדונזיה דווח כי שישה בני אדם נוספים מתו מנגיף הקורונה. בכך, עלה מניין הקורבנות מהווירוס ל-25 בני אדם. עוד נמסר כי זוהו 82 מקרי הידבקות חדשים בנגיף, וכי מספר החולים באינדונזיה עומד כעת על 309 בני אדם. 15 מבין הנדבקים החלימו ושוחררו מבתי החולים. בתאילנד הודיעו גורמי הבריאות כי נרשמו 60 מקרי הידבקות חדשים בנגיף. בכך, עלה מניין החולים בווירוס בתאילנד ל-272 בני אדם. מבין הנדבקים החדשים, 43 הם אנשים שבאו במגע עם חולים ו-17 שבו ממדינות כמו איטליה, מלזיה, איראן וטייוואן. מאז תחילת ההתפרצות נרשם בתאילנד מקרה מוות אחד מהנגיף, ו-42 מהחולים החלימו ושוחררו מבתי החולים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture