David Cohen/FLASH90

גנץ: להביא את הישראלים שנמצאים בחו"ל ומעוניינים לשוב לבחירות

בכוונת גנץ להודיע בישיבת הממשלה שתיערך ביום שני, כי אם לא יתקבל מתווה שבמסגרתו כל ישראל שמעוניין להגיע ולממש את זכות ההצבעה שלו, לא יוארכו התקנות על נתב"ג המסתיימות ב-10.3 כלל, וזה יהיה באחריותו הבלעדית של ראש הממשלה נתניהו

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
גנץ תקף את בר-לב: "בחר לחפש אשמים במקום להירתם ולמצוא פתרונות" • צפו
שר הביטחון חתם על צו תפיסה לחברות לבנוניות שמספקות חומרים לחיזבאללה
בממשלה מקדמים חיבור לחשמל של אלפי בתים מההתיישבות הצעירה

שר המשפטים בני גנץ הודיע היום על רקע המתרחש בוועדת החריגים בנתב"ג, כי ידרוש להכניס נציג מטעם משרד המשפטים לדיוני הוועדה וכן לחשוף לציבור באופן שקוף את הקריטריונים שלפיה היא פועלת.

בכוונת גנץ להודיע בישיבת הממשלה שתיערך ביום שני, כי אם לא יתקבל מתווה שבמסגרתו כל ישראלי שמעוניין להגיע ולממש את זכות ההצבעה שלו, לא יוארכו התקנות על נתב"ג המסתיימות ב-10.3 כלל, וזה יהיה באחריותו הבלעדית של נתניהו ויוכיח שהוא דואג לפוליטיקה לפני שהוא דואג לחיי אדם. גנץ ציין, כי יש זמן רב להיערך, וכי הוא קורא לנתניהו לא להביא להפקרות.

גנץ אמר הערב, כי המציאות בשטח מזעזעת, ואין ספק שיש לחשוף באופן דחוף את הקריטריונים שלפיהם עובדת הוועדה, ולדאוג שיש נציג מטעם משרד המשפטים שדואג שלפיהם היא מתנהלת.

עוד ציין גנץ, כי משרד הביטחון סייע בהתקשרות עם חברה שיכולה לספק אלפי בדיקות ביום בנתב"ג, ואין כל בעיה להביא ארצה את כל הישראלים שנמצאים בחו"ל ומעוניינים לשוב לבחירות, ולחייב אותם בשתי בדיקות ביום לצורך מימוש זכותם הדמוקרטית.

דבריו מגיעים על רקע "תחקיר" שפורסם במהלך השבת לפיו וועדת החריגים פועלת מתוך שיקולים ואינטרסים אישיים כאשר מרבית המאושרים לעלות ארצה הם חרדים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה לגנץ! גנץ מעולה בתור שר ביטחון ובכל התפקידים שהוא מאייש! ישראל צריכה הרבה מנהיגים טובים ונאמנים כמו גנץ. כל מה שגנץ אמר לגבי נתניהו זה נכון ב 100%, נתניהו מטעה את הציבור בזה שהוא מציג שכאילו שרק הוא עושה. חשוב שכולם יפנימו את המילים של גנץ, ויבינו שישראל צה"ל והמוסד זה לא ביבי! כל כך נכון מה שגנץ אמר: "בימים האחרונים ראיתי שנתניהו מנכס את הטיפול באיראן לעצמו – הוא התבלבל. הביטחון הוא לא עניין פרטי של ביבי, בדיוק כמו שהחיסונים שיש למדינת ישראל אינם נכס פרטי שלו. יש גופים רבים ששותפים בבניית היכולות שלנו מול איראן – המוסד, משרד החוץ, המל"ל וכמובן צה"ל ומערכת הביטחון.

"היצירתיות של המוסד היא לא פיתוח של ביבי וגם לא הנחישות של צה"ל", המשיך שר הביטחון, "אנחנו בונים את המענה ההתקפי, ההגנתי וגם המודיעיני, ואנחנו נדע להגן על מדינת ישראל. כדי למנוע איראן גרעינית חשוב מאוד שיהיה שיח עם ארצות הברית, עם אירופה וגם עם מדינות ערביות שחולקות איתנו את האינטרס הזה. לישראל יש ידידות קרובות בעולם וראשית צריך לפעול ביחד איתן".

זה לא שנתניהו התבלבל, נתניהו במודע מבלבל את כולם כאילו רק הוא "מר ביטחון" כאשר האמת היא שהמערכת הביטחונית של ישראל היא מערכת טובה ומשומנת כבר יותר מ-70 שנה ובלי שום קשר לנתניהו. חשוב להבין ולהפנים.

גנץ בוקר טוב . אתה שוב נפלת על הראש . מה קורה איתך . אתה לא רואה שהעם לא רוצה אותך בקירבנו ? את זגזגן ולא יציב . בגדת בבוחרים שלך . ובוגד תמיד נשאר בוגד .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture