"שתתקבל תפילתם בכל הנצרך" צפו במעמד המרגש

ממעמקים: אלפים במעמד התפילה המסוגל בעמוקה שע"י 'רינה של תורה' קהל אלפים ובראשם הגרש"נ שטיינמן שליט"א והגר"ב פינקל שליט"א העתירו בתפילה לאחר סדר לימוד תורה לישועה בכל הנצרך ובפרט לזיווגים הגונים

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

בהוראתם ובברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשם רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, התקיים בליל ט"ו באב מעמד התפילה המסוגל והמרטיט בציון התנא האלוקי רבי יונתן בן עוזיאל, בהשתתפות אלפים שהגיעו מכל רחבי הארץ, כדי ליטול חלק במעמד ששמו יצא למרחקים כמסוגל לישועה ולמציאת זיווג הגון.

ההכנות למעמד החלו כבר משעות הצהריים כשמאות אברכי הכוללים שע"י רינה של תורה' החלו בלימוד שעות רצופות בהיכל ישיבת צפת ובחדרים הסמוכים שהיו מלאים עד אפס מקום, תוך כדי תענית דיבור, לזכותם של הרבבות ששלחו את שמותיהם בכדי שיוזכרו במעמד.

במקביל לשעות ההתמדה הרצופה של מאות הלומדים כשקול התורה יוצא מהעיר צפת ונשמע למרחקים, החלו להתכנס בעמוקה האלפים שהגיעו להשתתף במעמד. המעמד שהתקיים בהשתתפות רבותינו שליט"א, משך אליו קהל אלפים שהגיע במערך הסעים מיוחד ע"י חברת 'נתיבות חסד' מכל חלקי הארץ.

אחר חצות הלילה הגיעו אברכי הכוללים מצפת להשתתף במעמד ולהעתיר בתפילה על הזקוקים לישועה, בראשות המעמד עמדו הגאון רבי שרגא נח שטיינמן שליט"א חתנה דבי נשיאה ובנו של מרן רה"י זצוק"ל, והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א שנשא דברי התעוררות וכיבושין קודם המעמד, כשהוא מזכיר את כח עמלי התורה וכח תפילתם שזה המסוגל במעמד זה כפי שהורו חכמי תורת הרז זצוק"ל ויבדלחט"א.

המעמד החל בסדר אמירת פרקי תהילים בנוסח מיוחד שנקבע על ידי רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, כשלפני התיבה עבר חתנא דבי נשיאה הגאון רבי שרגא נח שטיינמן שליט"א שהעתיר בתפילה ובתחנונים לישועת כלל ישראל. בהמשך המעמד עבר לפני התיבה ראש הכוללים הגאון הצדיק רבי מרדכי ליבר כהן שליט"א ואמר עם הציבור את האותיות מפרק קי"ט "ק-ר-ע ש-ט-ן ז-ו-ו-ג" ולאחר מכן אמרו קהל האלפים את י"ג מידות הרחמים.

עין לא נותרה יבשה במעמד, כאשר רבותינו מעוררים את הקהל על צרות הדור בחינת "בכה תבכה בלילה" כאשר שערי דמעות לא ננעלו. מכל עבר נשמעו יבבות חנוקות ותפילה מעומקא דליבא שהרקיעה רקיעים כבתפילת נעילה והדהדה על הרי הגליל בחשכת הליל, ובפרט באמירת פרק ק"ל כבקשת מרן שליט"א שאמר שבו טמון סוד זיווגו של אדם המגיע ממעמקים.

המעמד נחתם בקבלת עול מלכות שמים כשאלפים זועקים "שמע ישראל", בזעקה הנשמעת למרחקים. לאחר מכן הוקראו שמות המבקשים והזקוקים לישועה באופן אישי על ידי גדולי התורה והמוני המתפללים בכוונת הלב. בסיום המעמד עבר קהל האלפים במשך שעה ארוכה להתברך על ידי גדולי התורה שליט"א להיוושע בזיווגים הגונים ולראות ישועה בזאת השנה.

המעמד לווה במערך הגברה על פני כל חלקת הציון המעברים ורחבת החנייה אליה שודר המעמד במעגל סגור, מעמד שהיה לקידוש שם שמים אדיר ולמעמד התפילה הגדול ביותר לישועתן של ישראל. ברינה של תורה מבקשים להודות להר"ר ישראל דרעי, אשר בהשתדלותו ובאדיבותו דאגו ברשות המקומות הקדושים להאיר את חלקת הציון והדרכים במהלך כל ליל טו באב בליווי עשרות סדרני תנועה ומחסומים לטובת הציבור הקדוש.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש מאוד!!
מרגישים עת גאולה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture