שבת של שלום בעיר טבריה

כל הפרטים על שבת הידברות בטבריה בשב"ק פרשת פקודי: 'שבת של שלום' בעיר טבריה, עם עשרות רבני הידברות שימסרו שיעורי תורה והרצאות חיזוק בכל בתי הכנסת בעיר

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

השבוע 'הידברות' בשבת קירוב היסטורית בשליחות גדולי ישראל שליט"א

רבבות ערכות שבת יחולקו לתושבי העיר, עם סדר התפילות לשבת, סדר זמירות שבת, עלוני חיזוק למען כבוד השבת ועוד

הענקת תעודת 'שומר שבת' בחתימת גדולי ומאור הדור שליט"א לעסקים בעיר שיקבלו על עצמם שמירת שבת כהלכתה

משדר קירוב ענק בערוץ 'הידברות' במעמד רבנים ומרצים שידברו על מתנת השבת ו'יתרימו' אלפי יהודים שיקבלו על עצמם שמירת השבת

שבת שלום טבריה: בהוראות מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א ובשליחותם, הידברות, ארגון הקירוב הגדול בעולם, יוצא למהלך קירוב היסטורי וחסר תקדים בהיקפו, במטרה לרומם את כבוד השבת ולחזק את נוטרי קדושתה בעיר טבריה.

בתקופה האחרונה עלו רבני הידברות למעונותיהם של גדולי ישראל, ונחשפו לכאב ולעגמת הנפש על הפרצות החמורות בחומות השבת בארץ ישראל, ולאחרונה בעיקר בעיר הקודש טבריה, עליה נאמר ש'טובה ראייתה', ובה התהלכו גדולי עולם ומצוקי ארץ זי"ע וכי"א, וחלקם אף נטמנו בין רגבי אדמתה עד ביאת ינון בב"א.

לבקשת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, נרתמו רבני 'הידברות' למהלך קירוב חסר תקדים שיתקיים השבת, ש"ק פרשת פקודי, לחיזוק חומות השבת והרמת קרנה וכבודה בקרב תושבי טבריה, שרבים מהם פנו זה מכבר לארגון בתחינה ובקשה להגיע לעיר ולחזק את תושביה, הידועים בליבם החם והאוהד לכל דבר שבקדושה.

את התכנית המלאה של השבת קירוב הציגו בפני גדולי ישראל שליט"א יו"ר הנהלת הארגון, הרב אייזיק פריד, יחד עם המנהל הרוחני הרה"ג רבי ישעיהו וינד שליט"א והרה"ג רבי ירון אשכנזי שליט"א, מראשי קו ההלכה. ראשי הידברות הדגישו כי המהלך נועד לחזק את חומות השבת ולרומם את קרנה באמצעות פעילות הסברה בדרכי נועם, כולל שיעורי התורה שיימסרו על ידי הרבנים שליט"א, לצד הפצת ערכות השבת המיוחדות לתושבי טבריה.

ראשי הידברות זכו לברכתם החמה של גדולי ישראל, שהביעו קורת רוח מרובה מהירתמות הארגון לקיום השבת קירוב, שירבה כבוד שמיים וירומם את כבוד השבת בקרב המון העם, במיוחד בעיר טבריה, עליה נאמר במסכת ראש השנה (ל"א ע"א) "וטבריה עמוקה מכולן… אמר רבי יוחנן: ומשם עתידין ליגאל".

רבני הידברות ציינו בפני גדולי ישראל כי עוד לפני השבת המיוחדת כבר מתקשרים רבים מתושבי טבריה להביע הזדהות עם הפעילות למען כבוד השבת ולבקש חומר הסברה וערכות שבת לחלוקה בבניין מגוריהם או לבני משפחה ומכרים, בכדי לקרב אותם לשמירת שבת המסוגלת לכל הברכות.

במסגרת המהלך יגיעו לטבריה עשרות מרבני הארגון שליט"א, בראשות נשיא הידברות הגר"ז כהן שליט"א, יחד עם אורחי הכבוד האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא שליט"א והרה"ג רבי חיים רבי שליט"א, שישבתו במקום וימסרו במהלך השבת שיעורי תורה ודברי חיזוק בבתי הכנסת השונים הפרוסים ברחבי העיר.

בנוסף יגיעו לשבות בטבריה ולמסור בה הרצאות קירוב ושיעורי תורה הרבנים שליט"א: הרב יוסף בן פורת, הרב אליהו עמר, הרב ראובן זכאים, הרב שי עמר, הרב עופר שרביט, הרב עמנואל מזרחי, הרב מרדכי חזיזה ועוד שורה של רבנים ומרצים מובילים בארגון הידברות.

לקראת השבת ערך הידברות קמפיין הסברה חסר תקדים בהיקפו בעיר טבריה להגדלת כבוד השבת והנחלת ערכה ברבים, כולל שילוט חוצות במיקומים מרכזיים עם המסר 'שבת של שלום מגיעה לטבריה', ופרטים על מערך שיעורי התורה שיועברו בבתי הכנסת במהלך השבת.

בנוסף חילקו מאות פעילי הידברות ערכות שבת מיוחדות ומושקעות לרבבות מתושבי העיר, כאשר כל ערכה מכילה: סדר הדלקת נרות בהלכה ובאגדה המלא, סדר הקידוש עם מזמורים, סדר הלכות שבת מקוצר, עלון הידברות מיוחד על השבת לתושבי טבריה, ודיסק של הגר"ז כהן על פרשת השבת, מסדרת השיעורים הפופולארית 'פרשה ופשרה'.

לקראת השבת הגדולה, יתקיים ביום חמישי משדר חיזוק מיוחד של הידברות, שיועבר בשידור חי מאולפן שהוקם על הטיילת בשפת הכנרת, כאשר שורה של רבנים ומרצים ידברו על מתנת השבת ושגב קדושתה. במסגרת המשדר יקבלו על עצמם אלפי מאזינים קבלות טובות להתחזקות בשמירת השבת, ושמות המתחזקים יועברו לגדולי ישראל שליט"א לברכה.

בנוסף, גדולי ישראל שליט"א חתמו על תעודת הוקרה והערכה אישית ומיוחדת שתוענק על ידי רבני הידברות לעסקים שיקבלו על עצמם שמירת שבת כהלכתה בעקבות מהלך הקירוב בטבריה. בהידברות מדווחים על ביקוש גובר והולך מצד בעלי עסקים באזור טבריה המעוניינים להתחזק בשמירת השבת, שהיא מקור כל הברכות והישועות, ואף לזכות לברכתם של גדולי ומאורי הדור שליט"א לשמירה ולהצלחה בס"ד.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשריכם ארגון הידברות! אם לא חברי הכנסת שלנו עושים משהו לפחות יש לנו את הארגון המקסים הזה. שבזכותכם השבת לא תמשיך להרמס

המאבק של הטיפש רון קובי לחילון טבריה הוא רק יחזק את מעמדה אצל שומרי המצוות שמעכשיו יבואו בהמוניהם לגור בטבריה כי הדירות זולות
וכמו שקרה בבית שמש בכלל ובנווה שמיר בפרט

על זה נאמר
מעז יצא מתוק…

במסע חיזוק בעיר הקודש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture