הלילה הזה כולנו מסובים? הפסח הזה תזכה בעשרים אלף ₪!

ההגרלה הגדולה של מרכז החסד 'אמרי שפר' בבית שמש יצאה לדרך עשרים אלף ₪ ובונוסים נוספים לקראת חג הפסח. זה מה שזה עתה בהישג ידכם. והתמורה? 20 ₪ בלבד. פירותיהם בעולם הזה והקרן קיימת לעולם הבא

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

עיר בית שמש, שהפכה בשנים האחרונות לאחד מהריכוזים הגדולים של היהדות החרדית בארה"ק. מתהדרת אף היא בשלשת עמודי עולם עליה מושתת תבל ומלואה. תורה עבודה וגמילות חסדים. אלפים ורבבות צאן קדשים לומדים בחיידרים, הבנות בבתי הספר והסמינרים. הישיבות פורחות ומשגשגות, אלפי בני הכוללים שוקדים על תלמודם, ואלפי בעלי בתים הקובעים עתים לתורה. בית שמש הפכה בשנים האחרונות לסמל החרדיות לשם ולתפארת.

לחוג את חג המצות ברוגע ובשלוה לחץ כאן.

גם בגמילות חסדים בית שמש אינה מפגרת מאחור, באימפריות חסד וצדקה עצומות וכבירות. וככזו היא 'מרכז החסד אמרי שפר'. ארגון חסד שהוקם אך לפני כמה שנים, וכבר פעלה גדולות ונצורות בעיר הזאת. ואף מתעצמת יותר ויותר באופן ראוי לשבח.

מרכז החסד אמרי שפר נוסד מכורח המציאות, כשעסקנים חשובים קפצו לתוך הפרוייקט האדיר הזה, בעקבות פניות וקריאות הצלה של משפחות ברוכות ילדים שפשוט לא היה להם מה להאכיל את הילדים. בני תורה שהסתבכו בחובות ולא היה מי שיעמוד לצדם. בעלי בתים שירדו מנכסיהם, והמכולת כבר לא היה מוכן לתת בהקפה, הבנקים  וחברות האשראי לא כיבדו אותם יותר. החשמל בבית נותקה, ואפילו את האפשרות להשתקם לא ניתן להם.

על שמה של מרכז החסד אמרי שפר רשומות פרוייקטים והשגים אדירים של שיקום משפחות והעמדתם על רגליהם. כאשר חלקם הגדול הפכו לאנשים אמידים ומתפרנסים בזכות עצמם.  בנוסף לכך, רשומים על שמם פרוייקטים של חלוקת קמחא דפסחא לפסח, וחלוקות לחגים למאות משפחות בני תורה ומאות משפחות ברוכות ילדים. שהללו קיבלו בכבוד חבילות ותלושים לכל צרכי החג החיוניים.

גדולי ישראל שליט"א ורבני העיר בית שמש שליט"א משבחים במכתבים נדירים את מרכז החסד מהכרות קרובה. ואף הם המחליטים הבלעדיים והסמכות היחידה על פעילות מרכז החסד.

לקראת חלוקת הענק של 'קמחא דפסחא' לקראת חג הפסח הבעל"ט, במרכז החסד חשבו גם על התורמים, והחליטו, שהגיע הזמן שלא רק לוקחים, אלא נותנים אלף פעמים ככה. בהגרלה הזאת מרכז החסד לקחה על עצמה את כל הוצאות הפסח שלכם, בסכום של 20,000 ₪ במזומן. בתמורה של 20 ₪ בלבד.

ואם תרצו גם הגרלות בונוסים, מאוד כדאי לכם להצטרף למסלולים המיוחדים. מסלול הקלאסי במחיר של 50 ₪ בלבד. שתזכה אתכם ב 3 כרטיסים להגרלת העשרים אלף ₪. פלוס הגרלת בונוס חופשה זוגית לשתי לילות במלונות הפאר 'ציפורי בכפר' בקיבוץ חפץ חיים או 'ציפורי בכנרת' בעיה"ק טבריה יצ"ו בנוסף לקרן הקיימת לעולם הבא בעזרה למאות משפחות ברוכות ילדים להכניס אור בביתם.

בודאי אף לא תפספסו את 'מסלול הכסף' בסך 100 ₪ שתזכה אותכם בנוסף להגרלה על בונוס החופשה הזוגית ל 7 כרטיסי הגרלה, הגרלת בונוס לכרטיס טיסה לקערעסטיר בציונו הק' של הרה"ק ר' ישעי' מקרעסטיר זי"ע ביומא דהילולא בג' אייר, במסלול VIP כולל שבת בהונגריה או בפולין לפי בחירת הזוכה.

מסלול הזהב בסך של 180 ₪ תזכה אתכם ב 12 כרטיסי הגרלה. ובנוסף להגרלות הבונוסים, תזכה אתכם בהגרלת בונוס נוסף לשבת במירון מיום חמישי לכל המשפחה בארמונות פלס עד 10 מיטות. פלוס סעודות שבת הטעימות והידועות מבית מעדני מירון-סולרש בהשגחת הבד"ץ העדה החרדיתן, ונסיעות ספיישל הלוך ושוב ע"י הסעות של מוטי קרויס.

הפסח הזה ההוצאות שלכם עלינו. ואתם מסובים כבני מלכים.

לחוג את חג המצות ברוגע ובשלוה לחץ כאן.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture