היערכות שיא לקראת ההילולא הגדולה של רבי מאיר בעל הנס

מוסדות "אור תורה" שעל ציונו של התנא האלוקי רבי מאיר בעל הנס נערכים לקליטת אלפי בני ישראל שיגיעו לטבריה החל מיום ראשון הקרוב, י"ד באייר - פסח שני, להעתיר בתחנונים ולעורר רחמי שמים בתפילה ובהדלקת נרות על ציונו הקדוש

המוסדות הקדושים אשר בכל ימות השנה שוקדים על פיתוח ואחזקת המקום מתוך מגמה להעמיד מקום תפילה ותורה ברחבות ובישוב הדעת על קברו של התנא רבי מאיר בעל הנס כמסורה בידם מאז ייסוד הישיבה בשנת תר"ס ע"י הגה"צ ר' משה קלירס זצוק"ל גאב"ד טבריה וראש ישיבת "אור תורה" – נערכו כראוי וכיאות בנקיון המקום וארגונו ובהעמדת "הכנסת אורחים" בה יחולקו שתיה חמה וקרה ומיני מגדנות להשקות את העולים לציונו הקדוש החל מיום ההילולא ועד לאחר ל"ג בעומר בהם פוקדים רבים מהארץ והגולה את ציונו הקדוש.

בחודשים אלו השקיעו המוסדות דמים מרובים בהכשרת דרכי הגישה וחניון מרווח על יד הציון הקדוש. עם סיומן של עבודות אלו, העולים לציון יהנו מחניון מסודר ומרווח לצד הציון הק'.

בנותן טעם, להאיר את מנהג העליה לציון התנא רבי מאיר בעל הנס זיע"א בימים אלו ,לפי שעם ישראל חפץ להדבק באורו של רבי מאיר אשר הינו מליץ טוב בעד עם ישראל במאמרו "בין כך ובין כך קרויים בנים" ומשום כך בימים אלו של ספירת הוד הרומזת על דרגות נמוכות, עם ישראל נקבצים ובאים לרבי מאיר שימליץ טוב בעדנו.

ואכן, כל הדורך על מפתן משכנו הקדוש של התנא רבי מאיר חש בסגוליות המיוחדת שישנה בלימוד התורה ובשפיכת לב בתפילה במקום הקדוש הזה.

מובא בזוהר הקדוש שביום י"ד אייר יוצא כרוז: "ז' ימים תרעין פתיחין" שערי שמיים פתוחים בשבוע זה ואלו ימי רחמים ועת רצון שראוי לנצלם כראוי בתפילה ובצדקה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו