אביו של הנער שהוכה באכזריות: "הוא לא עשה כלום – אנחנו מזועזעים"

סערת האלימות של משטרת ישראל נגד הבחור החרדי בעל הצרכים המיוחדים ממשיכה לעורר הדים בתקשורת. הבוקר סיפר אביו של הבחור כי "יענקי הוא אדם אחר. הוא כבוי, פגוע ומושפל - זה לא יאומן. אנחנו מכירים אותו כאדם שמח ומאושר שמתמודד"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

סערת האלימות של משטרת ישראל נגד הבחור החרדי בעל הצרכים המיוחדים ממשיכה לעורר הדים בתקשורת. הבוקר בראיון לערוץ 13 סיפר אביו של הבחור כי "יענקי הוא אדם אחר. הוא כבוי, פגוע ומושפל – זה לא יאומן. אנחנו מכירים אותו כאדם שמח ומאושר שמתמודד. הוא אמר לי 'אבא, קיבלתי את המכה של החיים'.

הוא הוסיף, "כבר יודעים שיש מספר סרטונים. בימים הראשונים לא היינו מסוגלים לראות אותם, אתמול קיבלתי החלטה שאני חייב לראות. היות ואין לנו את המדיה הזאת אין לי גישה לזה, אז עדיין לא ראיתי. אני ניזון מאנשים שראו – ואנחנו מזועזעים".

"הבן השני שלי אמר לי 'אבא, אני מכיר את ינקי, הוא נשמה טובה והוא באמת לא עשה כלום – לא רק כי אני מכיר אותו, כי רואים'. גם בסרטון רואים על ינקי שהוא ילד מיוחד לפי ההתנהלות שלו. אנשים צעקו מסביב – 'תעזבו אותו הוא ילד מיוחד', גם ינקי צעק – 'אני מיוחד', הוא משתמש בזה ממש כשהוא במצוקה, למרות שהוא לא ואהב את זה".

"היום ברור שאין מקום לשאלה הזו, כי הדברים מדברים בעד עצמם. כל מי שצפה בסרטון מבין שלא היה שם מצב לא ברור. הזעקה שאנו זועקים היא מה היה שם? מה הביא את ינקי למצב שאוזקים ומכים אותו – הוא לא עשה כלום".

עוד בנושא
מפקד תחנת לב הבירה במחוז ירושלים ורב משטרת ישראל נפגשו עם מנהל מערך הדיור בשיח סוד, "אודות התמונות הקשות מהאירוע בו נעצר ושוחרר הבחור משיח סוד". הקצינים טענו: לא היה ברור לשוטרים שמדובר במי שצרכיו מיוחדים • סרטון חדש מוכיח: המשטרה שיקרה

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מספיק להתמם המשטרה זה לא גוף שתמצא אצלו את הצדק.
זה משהו בסיגנון השוטרים היהודים במצריים.

תטבעו את המשטרה ולא לוותר לרשעים האלו אפילו שזה היה אדם נורמלי אסור להם להרים ידיים

אם חיילים שהרביצו למחבל שרצח את חבר שלהם! ישבו בכלא! כל המגבניקים שם צריכיםלשבת בכלא מאסר עולם!
איפה כל יפי הנפש?????

טעות טעות טעות!
דרך ההתמודדות עם אלימות המשטרה במקרה זה, צריך להיות בעיקר במישור הקונוונציאלי דהיינו ללא קשר היותו נער זה מיוחד!
אמנם, הרגש מכתיב להדגיש הטיעון של מיוחדות הנער המוכה, היות שזה יותר ממקד את המבט על אכזריות של השוטרים האלימים, אך טיעון זה יהיה ניתן להפריך בהינף יד ע"י המכים באגרוף רשע: "לא ידענו שהוא מיוחד. ברגע שנודע לנו, מיד שחררנו אותו"! ואכן לא לחינם נוח למשטרה לסחוב את כל הדיון למישור זה של המיוחדות של המוכה, כי כך הם יתפטרו יותר מהר מכל העניין! הם אפילו כבר באו לבקר במוסד שהנער לומד שם, וכו' וכו', לאמור: "כן, אנו מסכימים שהילד המיוחד צריך טיפול אחר. אך פשוט לא ידענו שהוא מיוחד! ואנו אפי' מסכימים ללמוד עוד על אופי הילדים האלו וכו' וכו'"….בדרך הזה הם ייצאו מכל הסיפור הזה בלי שום אשמה. בלי שום תשלום פיצויים. בלי שום למידת לקח!
הדרך צריכה להיות אחרת לגמרי! כך:
1. האם אכן סביר והגיוני שאי-הבנה בין שוטרים מבוגרים ואחראיים לבין חבורת נערים על מיקום הדלקה מדורה בל"ג בעומר, ייגמר בכאלו מכות רצח? ואם זה כן קרה, על מי האחריות, על הנערים שעדיין לא הגיע לכלל בגרות ואחריות, או על השוטרים ה"מכובדים" שלא מצאו את הדרך איך להתמודד עם האי-הבנה בצורה נאותה?
2. מה אומרים העדויות והסרטים: האם הנער הזה אכן עשה משהו רע שהגיעו לו להיעצר, או שלא עשה משהו רע והשוטרים נטפלו אליו ללא סיבה מספקת אלא כאובייקט לפריקת יצרים חייתיים של קנבליזם = אכילת בני אדם על ידי בני אדם אחרים? או רק כי במקרה הוא היה להם "טרף-קל" יותר מאשר נוכחים אחרים במקום, על-כן הם השתמשו בו רק בכדי "ללמד לקח" לשאר הנוכחים?
3. אם הוא כן עשה משהו רע שהגיע לו להיעצר על-זה, מה הצדיק לתת לו כאלו מכות אכזריות בעת ביצוע המעצר? ואם הוא התנגד למעצר, האם שלוש שוטרים בוגרים לא מצליחים לכפות מאסר על נער בודד בכוח השרירים המפותחים שלהם, אלא הם צריכים להכניס לו כאלו מכות אכזריות??
4. ולבסוף לבסוף, אכן "עבירה-גוררת עבירה". בגלל שכל ההתנהגות של חיות אלו, היא מלכתחילה מעוותת ואכזרית, על-כן הגעתם לדבר נוראי זה שפצעתם קשות גופנית, ואנושות נפשית, ילד מיוחד!!! בוז עליכם!!! זה לא רלוונטי שלא ידעתם שהוא מיוחד ו/או שלא ידעתם איך מתנהגים לילד מיוחד! מה שרלוונטי כאן שאין לכם תשובות מספקות לשלוש שאלות הראשונות!!!!

השוטרים היהודים במצרים היו צדיקים – וספגו בעצמם את מכות המצרים כדי שאחיהם בני ישראל המסכנים לא יחטפו, ולכן הם זכו להיות מ 70 הזקנים של עמ"י.
אז אנא הזהר בלשונך!

(ואולי צ"ל שכוונתך ליהודים שדעתם השתבשה עליהם עקב מוראות השואה הנוראה ושמשו כקאפו בשרות הנאצים ה"י, וגם אותם איננו יכולים לדון איזה צרות הם עברו עד שדעתם נשתבשה עליהם ה"י.)

מה שעשו לרב עוזי משולם זה חוזר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture