'דף היומי' לביזנס'מן: הקמפיין המרגש ליהדות ארה"ב ואירופה

הקמפיין המיוחד שעלה בשבועות האחרונים בעיתונות בחו"ל, מעודד הצטרפות ללימוד הדף היומי תחת הסלוגן "יהודי של דרשו". במסגרת הקמפיין מוצגים סדרת סצנות מחיי היום יום, הממחישות כיצד נראה סדר יומו של יהודי המקדיש את עתותיו לתורה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אם עד היום הייתם רגילים לפגוש בעיקר קמפיינים המנסים למכור לכם מוצרי צריכה, או להתרים אתכם למוסדות, בשבועות האחרונים קוראי העיתונים החרדיים בארה"ב ובאירופה פגשו קמפיין מסוג מאוד שונה: קמפיין ייחודי ומרגש, תחת הסלוגן "ווייל ער איז א דרשו איד!" (בגלל שהוא יהודי של דרשו), המעודד את הציבור להצטרף לקהילת לומדי הדף היומי בבבלי ובהלכה, וזאת לקראת סדרת מעמדי סיום הדף היומי שיתקיימו במהלך החורף הקרוב ברחבי תבל.

את הקמפיין הייחודי והמושקע מוביל ארגון 'דרשו' – הארגון התורני הגדול בעולם, שיקיים בחורף הקרוב סדרת מעמדי סיום מפוארים בהשתתפות מאות אלפים בקצוות תבל. שני מעמדי סיום ענקיים בישראל; בירושלים ובמרכז, מעמד ענק בניו ג'רזי שבארה"ב, מעמד בשילוב הקונוונשן השנתי של הארגון בלונדון, מעמד היסטורי במנצ'סטר, מעמד בהשתתפות כל הקהילות בצרפת שייערך בפריז, ומעמדים מפוארים בדרום-אפריקה ובבלרוס.

למעשה, לאורך כל השנה ארגון 'דרשו' מלווה את ציבור הלומדים באמצעות מערך הבחינות האדיר שהוא מפיק והמלגות בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים המוענקים לעשרות אלפי הנבחנים של במסלולים השונים ברחבי העולם. יש לציין, שעד היום נבחנו במסגרת מיזמי הבחינות של דרשו 219 אלף נבחנים בשלל המסלולים של הארגון.

בסדרת המודעות המושקעת, נראות סצנות שנות מחיי היום-יום של יהודי הנמנה על ציבור הלומדים של 'דרשו', או כפי שהוא מכונה בקמפיין "א דרשו איד". אם זה יהודי הלומד במהלך נסיעה באוטובוס, או מלמד בת"ת המנצל את זמן ההפסקה ללימוד, או סצנה שבה נראה אב הנפרד מבניו ויוצא עם ספר הלימוד לבתי הכנסת, וסצנה מרגשת של משפחה המכינה מסיבת הפתעה לאביהם המסיים את הש"ס.

"מדובר בקמפיין מיוחד במינו שלא עשינו כדוגמתו בעבר" אומר מנכ"ל חברת dartmedia ר' דיוויד קאופמן. "המטרה הייתה לחשוף את הצופה לעולמו המאושר של מי שמשלב לימוד תורה באופן קבוע בחייו במסגרות של דרשו" הוא מסביר. "מצד אחד הצגנו סצנות מחיי היום יום, שממחישות את ההילה המיוחדת שיש ללומד התורה, מצד שני הצגנו גם נקודות השיא שממחישות את הערכה העצומה של בני המשפחה לאביהם המקדיש זמן ללימוד בקביעות. אם זה באמצעות מסיבת סיום שהכינו לו, או פרידה שמחה שלהם מאביהם היוצא ללימוד הקבוע".

גורמים בהנהלת דרשו העולמית הגיבו בסיפוק נוכח האפקט העצום של הקמפיין. "יש היענות מרשימה של הציבור להצטרף לסדר הלימוד החדש של הדף היומי שיחל בחודשים הקרובים בע"ה. הציבור מצטרף הן למסלולים בבלי, והן למסלול דף היומי בהלכה. יש כאן הזדמנות של פעם בשבע שנים, להצטרף למשהו שיש לו כוח אדיר וכל עם ישראל עומד מאחוריו. המטרה היחידה של דרשו הוא להוסיף עוד ועוד תורה, ולגרום לכמה שיותר יהודים להצטרף לסדר לימוד קבוע, ולחיות חיים מאושרים יותר ומלאים יותר".

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture