שוקי לרר

הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א בביקור בת"ת 'נר שמואל' בחדרה

הגרמ''ש אדלשטיין שליט''א הגיע היום לביקור בת''ת 'נר שמואל' של החינוך העצמאי בחדרה, בדברים שנשא בפני ילדי התלמוד תורה עמד על חובתנו להתחזק בימים אלה בלימוד התורה בכלל ובנושא בין אדם לחברו בפרט

הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א הגיע היום לביקור מיוחד בת"ת 'נר שמואל' של החינוך העצמאי בחדרה, הרב שליט"א בחן את התלמידים ויצא נפעם מידיעותיהם ובקיאותם בחומר הנלמד, בדבריו שנשא בפני ילדי הת"ת עמד על חובתנו להתחזק בימים אלה בלימוד התורה בכלל ובנושא בין אדם לחברו בפרט, וחיזקם על הזכות שנפלה בחלקם להתחנך בתלמוד תורה חשוב זה שבו מתחנכים וגדלים מאות תלמידי חכמים והכל מתנהל בו על פי הכוונתו האישית של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי שליט"א ומנוהל ביד רמה ובמסירות נפש על ידי המנהל הרב אליהו ברונר וצוות המורים.

לאחר מכן ביקר הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א בשלושת גני הילדים שבתלמוד תורה כשהוא מציין לשבח בפני צוות המורים והגנים את התנהגותם וידיעותיהם המופלאות של התלמידים.

במהלך ביקורו לא פסק פיו מלציין את הקשר החם והקרוב שהיה לאביו הרב הצדיק רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל אשר תמיד דאג והתפלל להצלחת הת"ת והתלמידים ואשר אף ביקר בת"ת .

הרב שיבח את קרן ההסעות של החינוך העצמאי הדואגים להביא את 400 תלמידי הת"ת כל יום ללימודים ואשר בזכותם הילדים זוכים לשבת וללמוד תורת ה'.

צילום: שוקי לרר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו