אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סרטון בגוף האומה: ארה"ב התעוררה, ישראל בתרדמת חורף / יתד נאמן

עורך 'יתד נאמן' הרב ישראל פרידמן במאמר מערכת על סרטון ההסתה של ח"כ אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו': "בזכותם של אותם חדלי אישי צבור, ישראל הפכה להיות מקום מסוכן יותר מניו יורק. "מדינת היהודים" הפכה להיות מקום מסוכן ליהודים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

עיריית ניו יורק וממשלת ארה"ב כבר הכריזו על תכנית למלחמה באנטישמיות אבל ממשלת ישראל עדין לא הכריזה על תכנית דומה. בארה"ב גילו אצל המחבל הרצחני חומרים תעמולה מוסלקים שרוויים באנטישמיות, אבל בישראל זה מתנהל ברשת המקוונת, בלי להתבייש, בלי להתבלבל ובלי להתחבא.

חשיפת העובדה שאתר "ישראל ביתנו" מלא תעמולה שלא הייתה מביישת בשיטותיה את הגרועים שבשונאי ישראל בשנות האימה של אירופה ההיא ובשנים שבהם שלט המגף הרוסי ועשה שימוש בעלילות דם ועלילות דיו עיתונאיות, לא גרמה לאיש לקום ולהדביר את התופעה.

העובדה שחבר כנסת בעל שפת ביבים מייצר סרטון שנאה ומשתלח בקודשי ישראל תוך עלילה שפלה, חוזר על קיאו של ראש מפלגתו, ומאשים את היהודים בניצול הכספים הציבוריים, אינה מטלטלת את החברה הישראלית. גם לא לאחר שדברים של אותם ח"כמים להכעיס נגד קודשי ישראל, הביאו לפגיעה ברכב של "טהרת המשפחה" ברמת גן, ולאחר שבריון גלוח רוח בעל מבטא רוסי, פגע בחיפה ביהודי תמים שחזר מתפילת שבת. בזכותם של אותם חדלי אישי צבור, ישראל הפכה להיות מקום מסוכן יותר מניו יורק. "מדינת היהודים" הפכה להיות מקום מסוכן ליהודים.

"יתד נאמן" סקר בעבר בהרחבה את ידם האלימה ופיהם המצחין של גורמים מוסתים מקרב העלייה הנוכרית שפוגעת פיזית ומילולית באנשים בעלי חזות חרדית. התקשורת דיווחה לא אחת על בני נוער כאלו שפגעו במקדשי מעט. לא הייתה אפילו ידיעה אחת על פגיעה של חרדים בגויים רוסיים. מה בין בני לבין בן חמי.

אנו עדים לנסיון נאלח של אנשים שלא עשו דברים פרודוקטיבים בחייהם הפוליטיים וערפל סמיך של סימני שאלה רובץ בכבדות מעל מפלגתם, לנתב את מערכת הבחירות לא ליחסי דת ומדינה אלא להסתה אנטי יהודית פרועה.

המוני היהודים היקרים מבני העליה הרוסית עומדים נדהמים מול סמבטיון ההסתה הנתעב של אנשים שמדברים בשפתם אך לא בשפת לבם. אבל מדינת ישראל חייבת לבלום ביד הכי נחושה את ההסלמה הזו. היכן היועמ"ש שיגיד שהסתה נגד ציבורים היא פלילית?

מדינת ישראל אוכלת כיום את פירות הבאוש שהיא טיפחה. העלייה המאסיבית של נוכרים הרעילה את החברה בארץ. חברי הכנסת שרוצים לקושש את קולותיהם, עושים שימוש נתעב באש ההסתה-ההצתה, כדי לשנע אותם לקלפיות. דמגוגיית הכזב הזו נכנסת דרך האוזניים, קונה שביתה בלבבות ומפעילה את הידיים.

המוני נוכרים הגיעו לכאן ושדדו את הקופה הציבורית אחרי שלקחו סל קליטה על חשבוננו, ועזבו. אחרים הביאו את תרבות הטיפה המרה והביאו אולי פריחה כלכלית לחנויות האלכוהול אבל הנזקים הכלכליים והתרבותיים החמורים בגלל ההשלכות הרחבות, לא עלו לסדר היום. איש לא התריע על חגאות הנוצרים והימים האזרחיים שאנשים אלו חוגגים ובהם הם מטביעים את עצמם ולא במים, חלקם נוהגים בשכרות ומפסידים למשק ימי עבודה. ראשית, כי חלילה מלהכליל. שנית, ישנה אחריות חברתית מהסוג שנעדר ממנהיגי אותם נוכרים. כשהם ממלאים פיהם וודקה אנחנו ממלאים את פינו מים, כדי שלא לשפוך אלכוהול למדורה.

בשעתו, כשמערכת ההסתה הרימה ראש, 'יתד נאמן' התריע ממה שזה עלול לגרום. עכשיו, כש'אשר יגורנו' כבר כאן, פעמוני האזעקה משמיעים צפירות עולות ויורדות. כך, זה לא יוכל להמשך, ומישהו צריך לשים מחסום באמצע במסלול ההתנגשות. העם היהודי, החרדי, הדתי והרוב המסורתי כולל יהודי העלייה ממדינות חבר העמים, הרוב הדומם שמתעב את ההתפתחויות הללו, לא יהיה למשיסה בידי נציגי העם הרוסי, הנוכרי,  על אדמת ארץ הקודש, בגלל תעמולת הבחירות. מישהו צריך לסתום את הפיות שמקיאים דברי נאצה, רגע לפני התהום. ארה"ב כבר התעוררה. ישראל עדין בתרדמת חורף.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכעס על "ישראל ביתנו" מוצדק לחלוטין.
לדבר על העליה הרוסית ככזו ש"הביאה לפריכה כלכלית לחנויות האלכוהול", זה לא נכון ובוודאי לא חכם.

טוב יעשה הציבור החרדי אם יפנה לועדת הבחירות בדרידה לפסול את המפלגה הזו מלאות לכנסת
מאותן סיבות בגללן נפסלו אנשי הימין בבחירות הקודמות

טוב שנזכרו לזעוק. כשהרבי מליובאוויטש זעק בתש"ל שיתקנו את חוק מיהו יהודי שלא כל גוי שיש לו סבא יהודי יוכל לעלות לארץ המפלגות החרדיות הם אלו שהתנגדו להכניס את זה בהסכם עם מנחם בגין אף שבגין הסכים התנגדו! עכשיו אנחנו סובלים אם היו מתקנים את החוק לא היה לנו פה את כל אלפי האנטישמיים האלה

אתה מתגולל על מנדלבליט??
ומה עם ידידנו הרב ביבי??
שיפנה 1% מזמנו והאנרגיות שהוא משקיע בענייניו הפרטיים על חשבון עניין בוער כזה.

לקלמן אל תתייפיף חוץ מרוסים מי שותה פה וודקה. בשבילנו זה אקונומיקה, בשבילם זה דרך חיים. חוץ מזה , אם הם בוזים לה' ותורתו, למה לא נבזה את השכרות שלהם. משנאיך ה' אשנא

פרידמן עוד עשה להם הנחה בזה שלא הזכיר שהם ממלאים את בתי הבושת בת"א

כל מילה בסלע,
בדרך כלל מאמרי מערכת פחות רלוונטיים אצלי אבל הפעם אני מסכים עם כל מילה, והלוואי וישכילו אחראי הדיגיטל בקמפיינים של המפלגות החרדיות להדגיש בעיתונות הכללית את כתבי האישום של איווט שנסגרו לאחר שהעדים נעלמו באופן רוסי פתאומי אופייני, ועל העשיה של ישראל ביתנו (רמז: היא לא קיימת) ועל ההבטחה היחידה שקויימה (חיסול הנחה וכ'ו)

כל מילה בסלע. אנו מוצפים בגויים רוסים מסוכנים רק כדי שהחרדים לא יגדלו מבחינה דמוגרפית. אני חושש מהיום שישראל ביתינו תדרוש גטאות לחרדים. ב 1934 חשבו שזה לא הגיוני. ב 1939 גילו שזה ממש מציאותי. מפחיד!

לאשקלון אל תשכח שהם גם ממלאים את בתי הכלא הם והאתיופים 2% וממלאים 49% מבתי הכלא שהם לא צורון לבן

כולנו טהרת המשפחה!!

נראה לי שארגון טהרת המשפחה שלח פרחים לליברמן על כמות התרומות שהוא ארגן להם ביממה האחרונה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture