מהפך חדשני בעולם הקמפיינים "הגרלמצינג", הגרלת ענק על משכורת לשנה

בשילוב מגבית רחבת היקף בשיטת גיוס המונים בפלטפורמה ראשונה מסוגה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

כדי שתהא השלהבת עולה: מרן אדמו"ר מויזניץ שליט"א פתח במעמד הדלקת נרות חנוכה  את מגבית מגבית "מוסיף ועולה" לקראת השלמת הבנין הגדול "צמח צדיק" במרכז החיים של העיר אלעד * עולים קומה: התרגשות לקראת העליה הצפויה עם השלמת קומת היכל ביהמ"ד הגדול * אין בית המדרש בלא חידוש:הגרלת ענק על משכורת לשנה ועוד פרסים שווים במיוחד

 

קהילת צמח צדיק ויז'ניץ באלעד הינה הקהילה המרכזית הראשונה והותיקה  של חסידי ויזניץ בעיר אלעד יצ"ו. הקהילה מונה מעל 300 משפחות בלעה"ר ובראשה עומד הרה"ג ר' מנחם מענדיל הכהן פקשר שליט"א. הקהילה מפורסמת באווירה החמימה באחווה הנדירה ובאברכיה ומשפחותיה האיכותיים.

בית המדרש נמצא בקרית החינוך הויזנציאית שברח' יונתן בן עוזיאל בעיר ומהווה אבן שואבת וכתובת נחשקת לכל יהודי ויהודי מרחבי העיר הצמא לדבר ד'. הקהילה מציעה מגוון רחב של מניני תפילה, שיעורי תורה, פעילויות קהילתיות וכל הצטרך לכל מבקש ד'. בבניין (או יותר נכון, כרגע, בקומת השטיבלעך הנוכחית…) מתקיימים למשך היום ברציפות עשרות מניני שחרית מנחה וערבית וכוללי בוקר, 3 כוללי אברכים מפורסמים להוראה וכוללי ערב. מטבע הדברים נהפך ביהמ"ד למרכז חייהם של אברכי הקהילה בפרט ותושבי העיר בכלל.

הקומה היחידה בה נמצאים כל הנ"ל ושנבנתה ע"י הנהלת המוסדות בהשקעת הון תועפות ובמסירותו הכבירה של המנכ"ל הנמרץ הרב חיים מאיר כץ שליט"א, עברה מזמן את סף יכולת הקיבולת והמצב מחריף מיום ליום בלעה"ר. הצפיפות והדוחק מקשים על הפעילות הרוחנית

 

העסקנים שיחיו אוחזים בעוז ובמסירות באמת הבנין והקימו מעל קומת בית המדרש הזמני, היכל ביהמ"ד גדול ורחב ידיים, קומה רוחנית שלימה נוספת שתיתן מענה מקיף וכוללני לכל החפצים בלימוד רגוע ותפילה ביישוב דעת.

שלד הבנין שלם לגמרי, זאת בעמלם הרב של עסקני ועד קרן הבנין ובהשתדלותם של בני הקהילה. לצורך גימור הבניה והשלמת ההיכל יצאו בשנים האחרונות השקיע ועד הקהילה סכום אדיר של מיליוני ₪ להקמת שלד ביהמ"ד המרכזי. סכום זה נאסף בעמל רב מתרומות בני הקהילה ונדיבי עם, ובהלוואות גדולות הכרוכות על עסקני הקהילה שלקחו על עצמם את  העול אדיר. מדובר בפרויקט ענק ומורכב,

 

כדי לפרוץ מן המיצר אל המרחב, להקל על הצפיפות למען המוני באי בית השם, יש להיכנס בהקדם לביהמ"ד המרכזי. המצב כיום אינו סובל דיחוי, הקהילה איננה יכולה להמשיך את התפתחותה במצב הנוכחי. כדי להגיע לכך, יש להשקיע כ-3 מיליון ₪, שיכסו את עלות הריצוף, חלונות, חשמל, ומיזוג אוויר.

 

2.500 מ"ר של זכויות אדירות – מסביב לשעון

וכאן פונה המרא דאתרא הגרמ"מ פקשר שליט"א מעומק הלב, בקול נרגש שהוא קולם של כל בני קהילתנו הקדושה באלעד, הקטנים עם הגדולים, אל אחינו, אנשי שלומנו וידידנו די בכל אתר ואתר:

"הרי אנשים אחים אנחנו, מדובר בחברינו ובילדינו הסובלים ממצוקה ומצפיפות. עתה עומדים אנו בפני תקוה גדולה להשלמת המפעל הרוחני הכביר שאין כמוהו, ואנו מבקשים מכם, ממך – מכל אחד ואחד:  הרם נא תרומת-ידך, ויש קונה עולמו בשעה אחת!

"יחשב נא כל אחד לעצמו – מדגיש הרב פקשר, כמה זכויות אדירות נזקפות לכל מי שיהא לו חלק בבית הגדול הזה, כמה זכויות עצומות של תורה, תפילה ושבת-קודש של המוני הבאים בשערי ביהמ"ד, ושל ילדי תשב"ר, כמה זכויות כבירות יוצאות מכאן רק בשעה אחת משעות היממה! הכפל זאת ברבבות אלפים, ואז תדע כי שכרך הרבה מאוד-מאוד, בזה ובבא!

 

אין בית המדרש ללא חידוש

ומתן שכרה בצידה, ברכישת כרטיס-הגרלה כדאי, של 'בנין לקהילה – משכורת לשנה', תזכו לברכות ולזכויות בכפליים. גם קרן קיימת לעד ולנצח במפעל הרוחני האדיר, וגם לרווחה כלכלית ולפרנסה בשפע, שפע במשך שנה שלמה!

 

לטובת המערכה יצאה הקהילה בקמפיין רחב באמצעות משרדי 'אומנות -אסטרטגיה וקמפיינים' למבצע רחב היקף באמצעות פלטפורמה ראשונה מסוגה שהוקמה במיוחד ע"פ בסיס המאצ'ינג, ובתוספת, כלומר: במקום לבקש תרומות מציעים להם עיסקא של מכירת כרטיסי הגרלה, חברי הקהילה שיחיו נטלו על עצמם יעדים של כרטיסים (בדומה ליעדי המאצ'ינג) אותם מתחייבים הם בס"ד למכור לידידיהם, שכניהם, קרוביהם וכד', ובכך מקרבים את חלום ביהמ"ד למציאות מציאותית בס"ד.

ההגרלה היא על משכורת חודשית בסך 8,500 ₪ לחודש למשך שנה, דהיינו 100,000 ש"ח טבין ותקילין. עד  תאריך ההגרלה מתקיימים מידי תקופה הגרלות ביניים שוות במיוחד על כרטיסי טיסה למקומות הקדושים באירופה, ימי מנוחה ומרגוע בארץ, מטבח חדש, שיפוץ כללי לבית, ועוד שלל מוצרים יקרי ערך. מחיר כרטיס בסיסי הוא 23 ₪ בלבד לחודש, ויש גם חבילות משתלמות של בונוסים כדאיים במיוחד.

את המגבית פתח נשיא ביהמ"ד מרן אדמו"ר מויזניץ שליט"א במעמד הדלקת נרות חנוכה, ליל ב' דחנוכה, בביהמ"ד הגדול בב"ב בנוכחות אלפי חסידים ואנשי מעשה.

אלא על-שם גומרה

מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א אף יצא מכתב מיוחד לצורך המגבית, בזה"ל:  ע"כ ידי תיכון עמהם ואביע עוז חפצי כי יראה כל אחד להעיר לבו ולהרים תרומת ידו להשלים זה הבנין, בית מקדש מעט אליו יאספו כל העדרים לעבוד את ד' בכל לב ובכל נפש. ורבה היא זכותם של הנרתמים עתה, כי אין המצוה נקראת אלא על-שם גומרה.

ברכת קדשו של מרן רבנו שליט"א מוכנת ועומדת לכל אחד ואחד: "שיהא ביתכם מלא ברכת ד', ותראו שפע ברכה והצלחה כל הימים, בנים ובני בנים עוסקים בתורה ובמצוות, מתוך הרחבה רבה!"


להגשמת חזונם של בני הקהילה ותושבי העיר, ולהגשמת חזונך שלך בהשגת שנת שלוה ורוגע ומילוי כל המשאלות ברוח ובגשם, פנה היום לידידך מתפללי ביהמ"ד או בטלפון 072-2-350-450. ותזכה למצוות ולזכייה הכפולה. או לחצו כאן באתר החדשני


מחצבת זכויות

גם במצב העכשווי, וק"ו לכשירווח, פורחים מאימפריית 'צמח צדיק' דבר יום ביומו רבבות זכויות, הממריאות אל על בכנפי היראה והאהבה.

זכותם של הבל פיות תשב"ר וזַכּוּתָם בקולם הערב, זכויות רבבות ה'ברוך הוא וברוך שמו' ה'אמנ'ים' וה'יהא שמיה רבא'ס', רבי רבבות תיבות תחינה ותפילה, דמעות בקשה ומזמורי הודיה, מיליוני דפי גמרא ושו"ע, מאות אלפי שעות לימוד ודביקות הבורא, אלפי זמני התעוררות, דיבוק חברים, שירות ותשבחות, קרבת אלוקים והרהורי תשובה. מאות שיעורי הלכה, עשרות אלפי 'נשמת' וסילסולי הנוסח הקדוש, הגיגי טוהר ורעיונות מזוככים, ריתחא דאורייתא וגיצי אש תורה, ועוד, ועוד…

כל אלה, מלבד השכר הצפון על ידם לעושיהם, עוד הם מתגלגלים לחשבונו של זה שנתגלגלה הזכות על ידו.

אשרי מי שמשכיל לזהות הזדמנויות פז רווחיות, בקנה מידה ענק שכזה. תודו, לא כל יום מציעים לכם שותפות מדהימה וקדושה כזו, ודבר שפתיים אך למותר…

 

משקיעי זכויות ובעלי לב חם לכל דבר שבקדושה, אגודים יחד לעזרת בית המדרש ובני הקהילה בתקווה להשלים במהרה זה הבנין הגדול לתפארת ויזניץ בכלל והעיר אלעד בפרט.

להגשמת חזונם של בני הקהילה ותושבי העיר, ולהגשמת חזונך שלך בהשגת שנת שלוה ורוגע ומילוי כל המשאלות ברוח ובגשם, פנה היום לידידך מתפללי ביהמ"ד או בטלפון 072-2-350-450. ותזכה למצוות ולזכייה הכפולה. או לחצו כאן באתר החדשני

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פשששש לראות את המנכ"ל והרב יושבים ביחד לקמפיין……

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture