צילום: Y. Sandik

בהוראת האדמו"ר: בסאטמאר פתחו את ביהמ"ד השמיני בבורו פארק

קהילת סאטמאר בבורו פארק מרחיבה את גבולות הקדושה: השבוע נערך במעונו של כ''ק האדמו''ר מעמד פתיחת בית המדרש חדש של החסידות בשכונה שבברוקלין. לתפקיד רב הקהילה הוכתר במעמד הגאון הצדיק רבי צבי אלימלך טייטלבויים שליט''א

קהילת סאטמאר (מהר"א) בבורו פארק מרחיבה את גבולות הקדושה: השבוע נערך במעונו של האדמו"ר שליט"א מעמד פתיחת בית המדרש חדש של החסידות בשכונת בורו פארק שבברוקלין ניו יורק.

ל'חדשות JDN' נודע כי האדמו"ר הכתיר לתפקיד רב הקהילה במעמד לחיים שנערך בביתו את הגאון הצדיק רבי צבי אלימלך טייטלבויים שליט"א.

הגאון רבי צבי אלימלך טייטלבויים שליט"א הינו תלמיד חכם עצום ומרביץ תורה וותיק זה רבות בשנים בקהילת סאטמאר שבבורו פארק, וכעת עם פתיחת בית המדרש החליט האדמו"ר כי הוא ישמש בתפקיד הרם 'רב הקהילה'.

הבית מדרש החדש יקרא 'בית מדרש תפילה למשה דקהל ייטב לב' על שמו של הרה"ק בעל ה'ישמח משה' זיע"א, הקהילה תוקם בשדרה השש עשרה בבורו פארק וישמש כמגדלור לתורה ועבודה בדרך החסידות.

יצוין, כי בחסידות סאטמאר מציינים בסיפוק רב את הקמת בית המדרש החדש שכן זה הבית מדרש השמיני במספר הממוקם בשכונה החרדית בורו פארק שבברוקלין ניו יורק ארה"ב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו