צילום ארכיון

האדמו"ר מסאסוב: "אדם עם תסמינים שיוצא חשוד ברציחה ופסול לעדות"

כ"ק האדמו"ר מסאסוב שליט"א בשיעור חריף בעקבות סכנת הקורונה: "אנשים מזלזלים ואומרים כי זה הוראות של הממשלה ה'ציונית' ולכן אין צורך להתייחס לכך ברצינות. אנשים לא מבינים שמדובר במחלה נוראית, אנשים לא מודעים למה שמתחולל בעולם"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בשיחה שבועית שמסר אמש (חמישי) כ"ק האדמו"ר מסאסוב שליט"א בשידור חי בקו הטלפון של החסידות יצא האדמו"ר בתקיפות ובחריפות שלא כהרגלו על כל אותם אילו אנשים שאינם שומרים ומקפידים על ההנחיות של משרד הבריאות זאת בשל הסכנה הגדולה עם התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם וקרא להם רוצחים ושופכי דמים שפסולים לעדות.

בהקלטה משיחת האדמו"ר שהגיע לידי 'חדשות JDN' נשמע האדמו"ר מסאסוב שליט"א זועק בכאב על המצב ואומר כי במהלך השבוע האחרון הוא שמע על רבים שמזלזלים בהוראות של משרד הבריאות בכל מה שקשור להיגיינה וכיוצא בזה, "אנשים מזלזלים ואומרים כי זה הוראות של הממשלה ה'ציונית' ולכן אין צורך להתייחס לכך ברצינות".

עוד הוסיף האדמו"ר כי הוא אינו ניזון מרדיו או מעיתונים, וכל אותם אלו שמזלזלים כעת בהוראות בטענה שזה הוראות של מממשלה 'ציונית' ולא צריך להתייחס לכך שידע "שאני פעלתי יותר מהם נגד החלטות כאלו ואחרות של הממשלה 'הציונית' אך אני כלל לא מוכן להקשיב לטענות וכל דברי המוסר של אנשים בנוגע להנחיות של משרד הבריאות".

האדמו"ר אף הביע את כאבו שוב ושוב על זה שאין אדם שיזעק על כך שאנשים יוצאים מהבית דבר שגובל בפיקוח נפש ממש: "אנשים לא מבינים שמדובר במחלה נוראית, אנשים לא מודעים למה שמתחולל בעולם, רק בארצות הברית ישנם כבר קורבנות רבים, זו סכנה ממש".

האדמו"ר הוסיף בכאב כי הוא שמע ממקור נאמן כי כ"ק האדמו"ר מסטאניסלאב לונדון זצ"ל שנפטר אמש ממחלת הקורונה, הלך לעולמו לאחר שלא היה מכשיר 'אקמו' בביה"ח המקומי בלונדון ובני משפחתו לא הורשו להיכנס לחדרו אפילו כדי לומר וידוי ושמע ישראל בשעת היציאת נשמה, מחשש להדבקה. "אם ה'ליצנים' בלונדון היו נשארים בבית בימי הפורים לא היינו מגיעים למצב הזה שאנשים כעת מתים שם מחוסר מכונות הנשמה".

"גם אם בארצות הברית במקום לצאת ולתת משלוחי מנות ביום הפורים אנשים היו נשארים בבתיהם, המצב היה שונה לגמרי, אנשים צריכים להבין שמדובר בסכנת נפשות, ואסור להתחכם עם זה. בזה לא שייך לתרץ תירוצים ולומר 'ה' יעזור' ולצאת החוצה, צריכים להישמר מאוד מאוד".

עוד תקף האדמו"ר והזכיר את זה שלאורך כל הימים מוטל עלינו ללכת למקווה טהרה אך כעת שחכמים אוסרים עלינו ללכת למקווה, הרי אותו אדם שכן הולך ולא נשמע להוראות לא די בכך שאינו נחשב ל'צדיק' ול'מחמיר' אלא אדרבה מדובר באדם שהוא רשע מרושע, בזה שהוא מכשיל ומסכן חיי אחרים.

בדבריו הוסיף האדמו"ר בכאב ואמר "כאשר יש לאדם את תסמיני המחלה ובכל זאת הוא יוצא מחוץ לביתו שידע שהוא ממש מסכן בכך אחרים ומדביק אותם, וזה נקרא שפיכות דמים ממש, וקרוב הדבר שאם אנשים מבוגרים או שאינם בריאים נדבקו ממנו, ולהם הנגיף מסוכן הרבה יותר, הרי הוא חשוד על הרציחה והוא פסול לעדות מדברי תורה".

עוד תקף האדמו"ר בחריפות: "אנשים מסביב לעולם מתים בגלל שאחרים לא נשמעים להוראות ויוצאים מהבתים כאילו הכול בסדר, אם אנשים לא היו יוצאים מהבתים בפורים לבית הכנסת אז אנשים רבים אחרים היו כעת חיים איתנו. האדמו"ר שב והדגיש כל הזמן "שלא יבלבלו אתכם המחלה היא איומה ונוראה אנשים מתקשרים אלי מכל העולם ובוכים, אני עד לכך שזה מחלה נוראית".

"מי יקח את האחריות הזו של 'פיקוח נפש', הכיצד אנשים מוכנים לסכן אחרים בחשש של פיקוח נפש". תמה האדמו"ר. "אם האדמורי"ם והרבנים הורו שצריך לסגור את תלמודי התורה והישיבות ולקחו על הכתפים שלהם את ה'ביטול תורה' כיצד זה ש'שיכור' אחד מבית שמש מבין יותר טוב מהם מה מותר ומה אסור".

עוד הוסיף הרבי כי אם לא היו מזלזלים בקדושת בית המדרש ולא מדברים שם דברי הבל וחולין רק מתפללים ולומדים, היינו זוכים שבית המדרש היה הופך ל'בית החיים'. כעת זהו בית קברות. כי אנשים הפכו את בית המדרש למקום של חולין, מדברים שם כל דבר אסור, זה נורא ואיום".

את דבריו סיים האדמו"ר בדברי חיזוק לחסידים שיתחזקו בעניין של מאה ברכות בכל יום כמו שתיקן דוד המלך בשעת המגיפה. את דבריו חתם האדמו"ר בברכה שיזכו כולם להקריב את קרבן הפסח בזו השנה בבנין בית המקדש, כשכולם חיים קטנים על הגדולים אנשים נשים וטף.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף אדמור צדיק אומר את האמת לחסידים שלו…אשרייך!!

אני חושב ,שזה לא קשור להתננדות לציונות או דבר כזה. לפי עניות דעתי ,התרבו אנשים, שאין להם מדריך או אדמור….. והם מבינים לבד, איך לעבוד את השי"ת…..ולכן גם עכשיו…..

מילים כדורבנות

שכל הישר

"שיכור אחד מבית שמש"
למי הרב התכוון? מעניין…

כל מילה בסלע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture