הגר"ח הכריע: התפילה בחדרי לא תבוטל

מעמד התפילה יועבר בשידור חי יחד עם תפילת מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, בהזכרת השמות בפרטות לפני התיבה יעברו ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א והגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א, כסדר המקובל לפעול בעת הזו אשר נושעו בו רבים

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

בשנים האחרונות נערך בכל שנה בערב שביעי של פסח אחר חצות היום מעמד תפילה ע"י רשת הכוללים 'רינה של תורה' מעמד המסוגל לישועה מעל דרך הטבע אשר נודע כעת רצון ופתיחת שערי שמים, בו נושעו רבים וזכו בס"ד להקמת ביתם וישועה בעניינים רבים,

שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים בס"ד ניתן למסור כאן>>>

מדי שנה המעמד היה נערך בבית הכנסת לדרמן בעיר בני ברק בבית מדרשו של מרן שר התורה שליט"א בו יושבים עשרות עמלי תורה לומדי רשת הכוללים 'רינה של תורה' כאשר בסיום סדר הלימוד מתקיים מעמד התפילה המיוחד בהשתתפות רבים ולאחמ"כ עולים מניין מחשובי הלומדים לחדר לימודו של מרן שליט"א להצטרף לתפילתו האישית עבור כל השמות המבקשים. השנה חרף המצב הנוכחי והמגבלה לקיום תפילת רבים בעקבות ההנחיות לצמצום ומניעת נזקי מגיפת קורונה, נעשו מאמצים לקיים את מעמד התפילה, נוכח כוחו של הזמן המסוגל לפעול רחמים ולהחיש ישועה למצפים לזיווגים, פרנסה, זש"ק וכלל צרכי עמך בית ישראל.
ראשי הכוללים 'רינה של תורה' ביקשו לשאול את פי מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ולקבל הכרעתו האם גם השנה לקיים את סדר הלימוד ואת מעמד התפילה ואם כן כיצד ואיך לקיים. מרן שליט"א הכריע כי יש לקיים את האפשרות להעתיר ולהזכיר שמות המבקשים, ולעשות הכל אותו הדבר בהתאם להוראות משרד הבריאות והגורמים הממונים.
בהנהלת רשת הכוללים 'רינה של תורה' הרימו את הכפפה והקימו מערכת מיוחדת לצרף את עשרות עמלי התורה שילמדו ג' שעות בתענית דיבור בביתם יחדיו קודם התפילה המתוקנת לעת הזו, ויוכלו לשמוע זה את זה כמעט כמו אווירת בית המדרש, גם מעמד התפילה שלאחריו יתקיים באופן הזה ע"י הלומדים ולקראת התחלת התפילה יוכלו כלל הציבור להצטרף גם הם לשידור החי. שוועת אלפי ישראל תעלה ותבוא מכל קצוות ארץ, כאשר בראשם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א המעתיר בביתו בתפילת קדשו באותו הזמן, למען מצפי הישועה ונוכח הלבבות השבורים הממתינים כי תקדמנו ברכת טוב של ישועה ורחמים בנצרך עבורם.
בראשות המעמד יעמדו, ראש הישיבה מרן הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א ומרן הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א, כל אחד ואחד מביתו כאשר כולם יחד מצטרפים בשידור הטלפוני למעמד אדיר של תפילת רבים כאשר בסיום התפילה מעתירים שם אחר שם בפרטות ובתחנונים, לעורר ולהחיש ישועתם של ישראל וצרכיהם. יצוין כי מאות שמות שהוזכרו במעמד הנרגש בשנים האחרונות נושעו, כאות ומופת לסגולה בדוקה ומנוסה זו לפעול רבות ולהחיש ישועה בכוח התורה, בכוח התפילה, ובכוח הזמן המסוגל לישועות מעל דרך הטבע.
תפילת מרן הגר"ח כאמור תועבר בשידור חי יחד עם תפילת הרבים של לומדי התורה שיקדישו את הלימוד המיוחד לריבוי זכות המצפים ולהצלחתם, כאשר הפעם ניתן להצטרף לתפילה בשידור חי בטלפון 0722-600-200.
שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים בס"ד ניתן למסור כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture