צילום: נ. הורביץ

טרגדיה בירושלים: האברך ר' אפרים נחמן בלום ז"ל בן ה-40 התמוטט ונפטר

אבל בברסלב: בשכונת בית ישראל בירושלים הלך לעולמו הרב החסיד רבי אפרים נחמן בלום ז''ל כאשר הוא התמוטט לפתע בביתו והוא בשנת הארבעים ואחד לחייו. המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' וארבעה ילדים יתומים רכים. הלוויה כעת

ברוך דיין האמת: בשכונת בית ישראל בירושלים הלך לעולמו הרב החסיד רבי אפרים נחמן בלום ז"ל כאשר הוא התמוטט לפתע בביתו והוא בשנת הארבעים ואחד לחייו.

המנוח ר' אפרים נחמן בלום ז"ל היה מחשובי האברכים בקהילת חסידי ברסלב של הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א כאשר הוא זוכה לקרבה גדולה ממנו, בתחילה הוא התגורר בעיר בית שמש ובשנים האחרונות הוא עבר להתגורר בשכונת בית ישראל בירושלים.

לפני מספר שעות התמוטט ר' אפרים נחמן בפתאומיות בביתו כאשר כוחות הצלה הוזעקו במהירות למקום וביצעו בו פעולות החייאה אך לדאבון לב לאחר זמן קצר נאלצו הם לקבוע את פטירתו. יצוין כי נבדק החשד שהוא נדבק בנגיף הקורונה אך עד עתה אין מסקנה בדבר.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' וארבעה ילדים יתומים רכים, מסע ההלוויה יוצא בשעה זו מבית ההלוויות 'שמגר' להר המנוחות שם ייטמן לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. יהי זכרו ברוך.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שלא תדעו עוד צער ה' ירחם

המק

חבל על דאבדין

שבוע טוב ומבורך לנו ולכל ישראל ונאמר אמן

שריפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו