הסופר השקרן, הסניף שנפתח והשר החרדי. צילומים: פלאש 90

ההסתה בחסות הקורונה: הסופר שיקר והעיתון פרסם את דברי הבורות בשער

הפובליציסט מאיר שלו פרסם הבוקר מאמר הסתה ובורות מביך ב'ידיעות אחרונות' בו האשים את השר ליצמן בפרוטקציה לבעלי רשת 'איקאה' שהינו חסיד גור - במציאות: הוא חסיד ערלוי • וגם: כך השתמש בסניף הסגור להסית את המשפחות השכולות

בעיתון 'ידיעות אחרונות' מרחו הבוקר בשער העיתון היומי טור רווי הסתה ובורות של הסופר והפובליציסט החילוני מאיר שלו שבאופן מגוחך מאשים את יו"ר יהדות התורה שר הבריאות יעקב ליצמן באינטרס אישי בהחלטת הממשלה לאפשר את פתיחת רשת חנויות הריהוט 'איקאה' כחלק מההקלות שנכנסו בשבוע שעבר לתוקף.

העילה, לשיטתו של שלו, לאינטרס של השר ליצמן, הוא בכך שאחד מבעלי הרשת בישראל, שלום פישר, חסיד גור. "הבעיה"? שזה שקר. פישר הינו חסיד ערלוי. "התקשורת מספרת", כך נכתב בשער העיתון שמחשיב את עצמו לעיתון הכי חשוב בישראל, "שאחד משני הבעלים של רשת איקאה בישראל הוא איש חסידות גור ותורם ביד רחבה לאדמו"ר". כאמור, החלק הראשון הוא שקר, החלק השני לא ידוע מאחר ופישר הוא אדם פרטי ולא חייב לספר לאיזה ומסודות תורה וחסד הוא תורם את כספי המעשרות והחומש שלו. אבל "התקשורת מספרת"…

וטור ההסתה נמשך: "גם שר הבריאות המאוד מוצלח שלנו שייך לאותה חסידות, ואנחנו יודעים שראש הממשלה מעריך מאוד את פועלו בתחום הקואליציה ומכיר לו טובה על נאמנותו. אז אולי בכל זאת מדובר בשתי ידיים? בזוג הידוע כ"יד רוחצת יד"?", תוהה הפובליציסט השקרן.

בסיום טורו משתמש שלו בצערם של המשפחות השכולות בכדי להגביר את השנאה וכותב כי "רק כמה קילומטרים מפרידים בין בית הקברות של קיבוץ יגור ובין סניף איקאה שבקריית־אתא. בהחלט עלול לקרות שביום שלישי יגיעו משפחות שכולות לצומת יגור, ויהיה שם שוטר, והשוטר ישאל אותן לאן פניהן מועדות. אני מציע להן לומר: "לאיקאה!", כי אם תאמרנה את האמת תידרשנה לסוב לאחור, אולי בצירוף קנס ודוח".

"ואולי כבר אפשר לצעוד צעד שהולך ונעשה מתבקש, ופשוט לערוך את טקסי יום הזיכרון בסניפי איקאה. הם פתוחים ממילא – כי בהם, כידוע, לא נדבקים בקורונה – ויש להם מגרשי חניה גדולים, ואולמות עצומים, וסדרנים, והם מוכרים גם נרות ריחניים, שלא נרגיש את צחנת ההפליה, ויש שם כיסאות, וארונות – ארונות טובים במחירים נוחים, הרבה יותר נוחים מהמחיר הכל כך גבוה של הארונות בבית הקברות הצבאי".

רעיון נחמד, רק שוב הבעיה של שלו חוזרת על עצמה, שהוא נתפס בשקר, הפעם די משעשע, סניף איקאה בריית אתא נותר סגור. כאמור, דברי השקר וההסתה האלו לא נכתבו באיזה פורום קיקיוני ברשת, אלא נמרחו אחר כבוד בעיתון שלפחו בעיני עצמו רואה את עצמו כחשוב בישראל. עם זאת יש לציין, שבאתר 'ווינט' המשתייך לקבוצת 'ידיעות אחרונות' אין הבוקר זכר לטור, ייתכן שהם קלטו את "הפדיחה"?

בלשכת השר ליצמן הבהירו הבוקר בעקבות פניות כתבים בנושא כי "הדיווחים על קשר בין מנהלי רשת איקאה וגורמים חרדים שהביאו לפתיחת הרשת הם הבלים שאינם שווים התייחסות. מדובר בהחלטות של אנשי המקצוע הרלוונטיים ועל פי בקשת משרד האוצר, ללא כל זיקה לשר ליצמן. אין כל קשר בין פישר לליצמן והניסיונות לחבר ביניהם, להחלטות שמתקבלות בעת חרום – ציניות שמעידות על בורות וחוסר במידע בסיסי. יש להתפלא על שבזמן חרום, בו כל המערכת פועלת להצלת חיים במסירות ובאחריות, יש המפרסמים מידע כוזב ופרטים שאין להם שחר".

לסיום נוסיף תהיה נוספת. נגיד ששלום פישר היה חסיד גור, שהוא היה תורם מיליונים, עשרות מילונים, למוסדות התורה והחסד ש חסידות גור, אז מה? אז העסק שלו צריך להישאר סגור בכדי שאיזה פובליציסט שקרן לא יוכל להשתמש בזה כדי להסיט נגד כל אדם שומר תורה ומצוות? כי אם יש בן אדם אחד עם ספודיק בממשלה, ובן אדם אחר עם ספודיק שמחזיק ברשת חנויות, אז בטח יש קנוניה ביניהם? אלו תוצאות ההסתה, שמנוהלות פה בחסות הקורונה, נגד הציבור החרדי שהפך למטרה קלה וכמעט אינו יכול להשיב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
22 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שונא ישראל החוצה

מה ששכחו לכתוב זה שכן
שולם פישר תורם הרבה לגור
ואין מצווה לחפות על כל פעולה של ליצמן
אם נתחיל עם זה עכשיו מה נענה כשכל הקבלנים
של גור יקבלו התרי בניה….

לא הבנתי מה ההסטריה. אז אמר מה שבא לו, שיקר, זה השקר היחיד בתקשורת? זה סוד שכל עיתונאי שני מכפיש את הציבור החרדי? מה נבהלתם? כל ילד מבין שיש פה הכפשה שטותית, אין פה שום עובדות מבהילות או ראויות להתיחסות. מה הלחץ??

ה ישמור ויציל!!
עם ישראל תשאר חזקים!

איזה ברות. זקני עמי הארץ ככל שמזדקנים נעשים יותר טפשים. בדוק

לצערנו שוב אותה בעיה, שעתונאי שונא דת ודתיים יכול לכתוב גיבובי שקרים ואינו נותן את הדין על ההסתה, והוא לא צריך להוכיח את טענותיו, כי אם זה נגד דתיים הותרה הרצועה, הכל מותר, ואם יגישו תלונה לבית משפט השופט יטען שזה במסגרת חופש הדיבור… צריכים לחוקק חוק ברור שעל כתיבה כזאת מקבלים קנס חמור של מאות אלפי שקלים, כזכור חבר הכנסת אייכלר נקנס בעד הרבה פחות מזה במאות אלפי שקלים, נגד ערבים שלו לא היה כותב כך

עוד שקר' הרי החרדים לא עובדים איך פתאום יש להם סניף איקאה

לא יאומן כמה שנאה חסרת רגליים!!! בושה לעיתון!!!

חשבתי שהוא כבר לא בחיים הרשע הזה. מאיפה הוא צץ פתאום !? ומה כל כך מתייחסים לצחנה הננשפת מפיו…..

דו שיח מנהלים עם מי שמבין וחושב. מי שלא חושב ולכן לא מבין לא צריך לדבר איתו.
הציבור החרדי לא חייב דיווח לאף אחד ולא צריך לחיות רק אם זה לא מפריע לאף אחד.
אנחנו נמשיך לחיות כמו שטוב לנו, ולהם נשאר לבחור האם גם ליות טוב או לשבת ולהתלונן.
די לבדוג מה הם אומרים זנ פשוט לא מעניין

יש חבורה שלימה של עתונאים הולכי בטל שכל פרנסתם מהסתה נגד חרדים, כדוגמת אילן שלר, ארלוזורוב, לפיד וליברמן, שכל זכות קיומם ופרנסתם הם שואבים מהסתה נגד חרדים, ולא רק שהם לא צריכים את אמיתות טענתם, אלא שהם כותבים בצורה כוללנית על כל החרדים למרות שרובם עובדים ומשלמים מסים אבל מותר להם לכנות את כולם בתור אוכלי חינם והם לא נותנים את הדין על זה, והיום רואים איזה מחיר נורא שאנחנו משלמים על זה

הכוונה היתה לאילן שחר, ושהם לא צריכים להוכיח את טענותיהם

אנטישמיות. ממש כמו לני 350 שנה.

סתם משמיצים אנשים את שולם פישר הבנא עושה הרבה חסד

יהיה חכם מח"כ הרב יעקב ליצמן שליט"א שיעתור לבג"ץ נגד העיתון עבור רכילות והוצאת שם רע

לא הבנתי מה הכתב רוצה

דו שיח מנהלים עם מי שמבין וחושב. מי שלא חושב ולכן לא מבין לא צריך לדבר איתו.
הציבור החרדי לא חייב דיווח לאף אחד ולא צריך לחיות רק אם זה לא מפריע לאף אחד.
אנחנו נמשיך לחיות כמו שטוב לנו, ולהם נשאר לבחור האם גם לחיות טוב או לשבת ולהתלונן.
די לבדוק מה הם אומרים זה פשוט לא מעניין…

הייתי מציע לאיקאה בתגובה 1.לתבוע את הכתב במידת האפשר. 2.לא לפרסם יותר בכל מה שקשור לעיתון המיותר הזה כולל האתר שלהם.

זבל אורגני

לצערנו לפעמים גם לאנשים חרדים משלנו יש אינטרסים כמו מה שהיה בהדסה עין כרם אני מכירה את הסיפור מתוך המחלקה האונקולוגית לצערי והיה שם הרבהפעולות לא כשרות כלל מנציגים חרדים
כבדהו וחשדהו

אז נכון שהכי קל להגיד שהם שונאי חרדים וזה נכון מאוד אבל צריך לזכור שאין עשן בלי אש וסןג החסידות לא כריטי יכול להיות שנפלה טעות זה לא פוסל את כל הכתבה

מה שגרם למאיר להפסיק להיות שלו ,זה החוסר צדק,שנציגי הציבור שבחרו הם,במקום לתת לציבור, תמיד נתפסים גונבים על חשבון הציבור.ובגור ,אדם שלא חייב לציבור תורם מליונים לחסידות גור,ונקודת אמת שעדין לוחשת בו,כמה טוב לגור בגור, אך לא יקבלוני בגלל הפיגור.ולכן בשקר אפתח בטור,למגר את החסד בחסידות גור?????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו