שידור חוזר: מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בשיחת 'פתיחת הזמן' • צפו

חיזוק לבחורים שהתחילו היום את זמן קיץ בבתיהם: מרן ראש הישיבה הגרי''ג אדלשטיין שליט''א ימסור הערב את משא פתיחת הזמן הארצי לכלל בחורי הישיבות ואברכי הכוללים. השיחה תיערך הערב במעונו ותועבר בשידור חי כאן ב'חדשות JDN' בשעה 21:15

הערב (ראשון) ימסור מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א שיחה מיוחדת לרגל פתיחת הזמן, השיחה תיערך במעונו בשעה 21:15 והיא תועבר בשידור חי כאן ב'חדשות JDN'.

מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א ימסור הערב את משא פתיחת הזמן הארצי לכלל בחורי הישיבות ואברכי הכוללים. בדבריו יעמוד ראש הישיבה על חומרת המצב וחובת ההקפדה על כללי הזהירות, כאשר הוא אף ישא דברי חיזוק לאלפי בחורי הישיבות שהתחילו היום את זמן קיץ בבתיהם ויחזק את עניין החברותות דרך הטלפון ועל הקשר הנצרך בין ראשי הישיבות לתלמידים.

כזכור, על פי הוראתם של גדולי ישראל מרנן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א החלו היום אלפי בחורי הישיבות את זמן קיץ כאשר הם לומדים בבתיהם ועל פי ההנחיות, במכתב שכתבו גדו"י ופורסם הבוקר הם קראו לראשי הישיבות והמשגיחים לסייע לתלמידים ע"י קיום שיעורים ושיחות באופן טלפוני.

כאמור, השיחה תיערך הערב במעונו של ראש הישיבה והיא תועבר בשידור חי כאן ב'חדשות JDN' בשעה 21:15.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו