מחאה על כבוד התורה: אדמו"רים עוכבו אמש ע"י המשטרה במחסומים במירון

זעזוע מהחוצפה: כ"ק מרנן האדמו"רים מזוועיהל ומודז'יץ שהשתתפו אמש בהדלקה המרכזית עוכבו במחסומי המשטרה הפרוסים ברחבי הר מירון למשך דקות ארוכות. זעם במגזר החרדי: אדמו"רים סורבו לקבל אישורים - זמרים חילונים נצפו בהילולא

זעם וזעזוע בקרב שדרות הציבור החרדי מהחוצפה וביזוי חמור של כבוד התורה: חלק מרנן ורבנן כ"ק האדמו"רים שליט"א שהשתתפו אמש בהדלקה המרכזית של מרן כ"ק האדמו"ר מבאיאן שליט"א עוכבו במחסומי המשטרה הפרוסים ברחבי הר מירון למשך דקות ארוכות.

מתיעודים שפורסמו הלילה עולה כי כ"ק האדמו"ר זוועיהל שליט"א עוכב במחסום המשטרה בכניסתו לישוב במשך דקות ארוכות, כשגם מנכ"ל המקומות הקדושים הרב יוסף שווינגר שעמד במקום לא הצליח לשכנע את השוטרים לתת לכ"ק האדמו"ר לעבור בהתאם לאישורים שסוכמו מראש.

גם כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ עוכב במחסום המשטרה המוביל למתחם ההדלקה שבגג ציון הרשב"י, כשבמשך דקות ארוכות נאלץ להמתין כששוטרים עוברים מכאן לשם, ללא שאיש מהאחראים במקום דואג לשים סוף לחוצפה המחפירה.

אתר JDN מצטרף למחאה והוקעה של הפעילות המחוצפת במקום, ותוהה כיצד אירוע שאליו אושרו להגיע רק 150 איש, מהם מספר מצומצם של אדמו"רים, לא היה את האדם הנכון שידאג כי כניסתם תעבור באפון המכבד את כבוד התורה ונושאיה.

גורמים במשרד לשירותי דת מפנים אצבע מאשימה למשטרה שהייתה האחראית הבלעדית בשטח ותפקידה היה לממש את האישורים. במשטרה הכחישו את הטענות וטענו כי האדמו"רים המתינו במקום מרצונם. את תגובת המרכז הארצי למקומות לא הצלחנו להשיג עד למועד פרסום הכתבה.

בתוך כך, עולה תהיה חמורה ומקוממת על אופן הענקת האישורים להשתתפות בהדלקות, כשל'חדשות JDN' ידוע על מספר אדמו"רים שאנשיהם ניסו להשיג עבורם אישורים בכדי שיעתירו כשליח ציבורי על החסידים במקום הקדוש, אך נענו בזלזול והתחמקות על ידי נציגי הרשויות.

מנגד, אמש נצפו בהר מירון עשרות אנשים שהקשר שלהם למאורע החשוב והנשגב אינו מובן – בהם עסקנים, יחצ"נים, ועוד – שלא נדרשים להיות במקום כחלק מעבודתם. מקומם עוד יותר היה לראות 2 זמרים חילונים שהגיעו למקום יחד עם מספר מקורביהם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ולא מקומם שח"כים ושרים חרדים עולים הרי המשטרה אישרה 150 איש וזה הרי ידוע שאם הח"כים מגיעים זה על חשבון מישהו במקום להאשים את העולם
בואו נסתכל על הנבחרי ציבור שלנו…

בושה וחרפה!

המשטרה אנטישמית

ח"כים ושרים באים על חשבון עצמם ולא על חשבון אף אחד. הם יכולים להיכנס מכח החסינות שיש לחברי כנסת ואין למשטרה סמכות לעצור אותם.

מה הקשר כבוד התורה אפשר לכתוב כבוד הקהילות

למה אתם שופכים את זעמכם על ח"כ חרדים, הרי הם עושים כ"כ למען קדשי ישראל בשליחות גדולי ישראל, מגיע להם ביושר להיות שם, עי' בגמ' מגילה פ"ד ובשו"ע שצריכים לכבד פרנסי הציבור וגבאי צדקה.

מתי תבינו כבר שהמטרה היא להצר את רגלי הציבור החרדי מכל דבר שבקדושה, וככל שתתייפייפו בעיניהם ותעשו כרצונם, הם ילכו יותר עמוק ויפגעו ברבנים ובכל הקדוש והיקר,
די, תפסיקו עם לתמוך במדינת סדום הזאת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו