צילום: משה גולדשטיין - אלימלך פסיקוב

לאחר 8 שבועות: האדמו"ר מסקווירא נכנס בשבת לבית המדרש וערך 'טיש'

התרגשות בחסידות סקווירא לאחר שבערב שבת הודיע כ''ק האדמו''ר שליט''א על פתיחת בית המדרש כשבכל תפילה יורשו להגיע מספר חסידים מסויים לפי שמות הא''ב. בצהרי יום השבת האדמו''ר ערך 'טיש' וחילק 'שיריים' עם כפפות • כל הפרטים בפרסום ראשון

לאחר שמונה שבועות בהם בית המדרש הגדול של החסידות היה סגור על מנעול ובריח בשל נגיף הקורונה נכנס השבת כ"ק האדמו"ר מסקווירא שליט"א להיכל בית המדרש לקיום התפילות ולעריכת השולחנות הטהורים.

ל'חדשות JDN' נודע כי בעקבות ההנחיות החדשות של הממשל בארצות הברית לפיו בתי הכנסת יכולים להיפתח מחדש הורה כ"ק האדמו"ר מסקווירא שליט"א לפתוח את בית המדרש הגדול של החסידות בשיכון סקווירא שבארצות הברית תחת הנחיות קפדניות בכדי להימנע מחשש סכנה.

בערב שבת פרסמו בחסידות הודעה עם שמות החסידים כשבכל תפילה נכנסו מספר חסידים מסויים על פי חלוקה שנקבעה מראש לפי סדר הא"ב. החלוקה הייתה אך ורק לאברכי החסידות כאשר הבחורים עמדו בעזרת הנשים.

ביום השבת בצהריים נכנס כ"ק האדמו"ר שליט"א לעריכת שולחנו בהיכל בית המדרש בהשתתפות החסידים שהורשו להגיע, במהלך ה'טיש' שוררו החסידים ניגוני שמחה והודיה לה' יתברך שזוכים המה לשוב אל בית המדרש.

האדמו"ר חילק 'שיריים' לחסידים על ידי משמשו כשהם לבושים בכפפות ובניילון, גם שאר החסידים שהגיעו לתפילות ולטישים התבקשו לחבוש מסיכות ולשמור על מרחק בין אדם לאדם בכדי למנוע סכנה וחשש להדבקה נוספת של נגיף הקורונה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו