מדוע שלח 'הרב קניבסקי' את חשוכי הילדים לכפר ערבי • הפרטים שלא שמעתם

רבים יגשו אל הקודש פנימה, אל לשכת הגזית של דורנו, רשב''ם 23, ויתחננו לזרע של קיימא, גם במקרים שכאלו יאמר שר התורה באופן ברור ונחרץ; "בית האשה השונמית הוא מקום מסוגל לבקש בו על ישועה, תדאגו שיזכירו אתכם שם"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

ביתו של מרן בעל ה'קהלות יעקב' ה'סטייפלער' זיע"א היה פתוח לכל, המוני אנשים היו באים אליו, לחדרו, מידי יום, נכנסים אל הקודש פנימה ושוטחים את צרותיהם, לבטיהם, והוא, רבן של ישראל היה מברך, מעודד, מחזק, ישועות רבות ונוראיות התחוללו שם בהיכל חדרו של ה'סטייפלער'.

יודעי דבר ונאמני שמועה מספרים על המוני אנשים שבאו וביכו את מר גורלם בפני עמוד האש על כך שטרם זכו המה בזרע של קיימא, טרם זכו הבא לחבוק ילד, להיות הורים, להיות מאושרים, והוא שרוח הקודש מפעמת בו היה משיב ועונה: "סעו אל ביתה של האשה השונמית", לא פעם ולא פעמיים, אלא המוני פעמים שיגר מרן בעל ה'קהלות יעקב' זיע"א את חשוכי הילדים למקום הפלאי הזה; "בית האשה השונמית". הזדרזו ומסרו את שמותיכם כאן: 》》

שם במקום הנוראי הזה, הבלתי ייאמן התרחש, במקום הזה עמדה אשה עקרה, במקום הזה עמד גם נביא האלוקים, וכאן במקום הזה, בשונם, הקב"ה שינה את הטבע, שינה סדרי בראשית, ופקד אותה בפרי בטן.

המקום שנמצא בכפר העברי 'סולם' נותר כמות שהוא, עתיק וישן, אך הברכה הפלאית עדיין מהדהדת בו, לא נס ליחה, ולא רק מרן ה'סטייפלער' זיע"א אלא גם בנו הקדוש, רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א מחזיק מן הסגולה הנוראה הזו.

רבים יגשו אל הקודש פנימה, אל לשכת הגזית של דורנו, רשב"ם 23, ויתחננו לזרע של קיימא, גם במקרים שכאלו יאמר שר התורה באופן ברור ונחרץ; "בית האשה השונמית הוא מקום מסוגל לבקש בו על ישועה, תדאגו שיזכירו אתכם שם".

לפני שמונה שנים בדיוק, תמוז תשע"ב, יצא מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א באופן חסר תקדים למקום הפלאי הזה, למרות סדר יומו הקפדני והעמוס, ולמרות גילו המופלג, הוא ביטל סדרי לימוד, סדרי קבלת קהל ויצא לנסיעה ארוכה, הוא נסע – לא למירון, גם לא לכותל, אפילו לא לעמוקה, הוא נסע לכפר שונם, לבית האשה השונמית.

הנסיעה הייתה מוגדרת כ'פרטית' אך בכל זאת, 21 זוגות חשוכי בנים השתחלו פנימה, דאגו ששמם יוזכר במקום הזה, יחד עם גבאי 'קופת העיר', ואז זה הגיע, בזה אחר זה, כלל הזוגות ללא יוצא מן הכלל נפקדו בפרי בטן, זכו לישועה הפלאית, זכו סוף סוף להיות הורים, לחבוק ילד.

גם השנה, תמוז תש"פ, בצל הקורונה משגר רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בצעד חריג ונדיר את בעל התפילה הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א, שר התורה ממנה אותו כשליחו, שיעתיר עבורכם במקום הסגולי, אתם חייבים להיות חלק מזה, אל תפספסו.

200 התורמים הראשונים שירשמו כעת לתפילה יזכו שהגה"צ רבי שמעון גלאי יחייג אליהם באופן אישי היישר משונם ויברך אותם בכל אשר יחפצו,

הזדרזו ומסרו את שמותיכם כאן: 》》

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture