בתום 12 שנות מחלה: נפטרה הגב' אילה גוטמן ע"ה

קהילת רכסים מתקשה להתמודד עם האבדה העצומה בפטירתה של הגב' אילה גוטמן שנפטרה מהמחלה והותירה אחריה את בעלה: הרב ברוך גוטמן שליט"א ותשעה יתומים חסרי כל

אילה גוטמן ע"ה נולדה לאביה החשוב הרב ארנטרוי זצ"ל ממנו התייתמה בגיל 19. במהלך שנות בחרותה ואף לאחר נישואיה תמכה באמה האלמנה והיוותה משענת עיקרית לכל אחיה ואחיותיה כשהם פונים אליה לייעוץ בכל עת.

בגיל צעיר החלה לעסוק בטיפול בנוער נושר וצברה הצלחה רבה, כמו כן היתה מפורסמת בהרצאותיה הנודעות בגישת שפר, אותם העבירה להורים בכל רחבי הארץ.

לפני כ-12 שנים חלתה הגב' גוטמן והחלה מאבק עיקש ולוחמני תוך כדי שהיא מבקשת מבעלה שלא להסיח דעתו מלימוד והולכת לבדה לטיפולים כימותרפיים.

לתרומה הקליקו כאן>>>

במהלך תקופת מחלתה הספיקו ההורים גוטמן לחתן 5 ילדים כשהם מקפידים לשדר עסקים כרגיל ולהעניק לילדים תחושת יציבות וביטחון.

לפני כשנה חלה הרעה משמעותית במצב, של אילה כאשר הגידול התפשט למח והחל לפגוע בתאי הזיכרון. בני משפחתה מתארים כי מאותו הרגע הפך הסבל לקשה מנשוא כשהאם הגיבורה אבדה את רב יכולותיה התפקודיות ודועכה לנגד עיניהם.

"אמא אף פעם לא נתנה לנו להרגיש את הסבל והצליחה לשים את המחלה לצד החיים, אבל כשהמח נפגע נוכחנו לראות עד כמה קשה היא עבדה כדי להסתיר מאיתנו את הכאב" מספרים ילדיה בעצב.

משיחה עם תושבות השכונה עולה כי הגב' גוטמן אף פעם לא נתנה למשפחה לשקוע בדאגות על העתיד ותמיד נסכה בהם אופטימיות: "היו זמנים קשים מאוד, ידענו שאין שם מה לאכול בבית והם מתמודדים עם מצוקה כלכלית קשה בנוסף למחלה, אבל את החיוך של אילה שום דבר לא הצליח למחוק…"

עם פטירתה, נותר בעלה להתמודד עם חמישה ילדים שטרם נשאו ובית שעומד על סף קריסה כלכלית. 12 שנות טיפולים גבו מהמשפחה הוצאות הזויות וכעת מתקשה הרב גוטמן לקנות לחם וחלב ליתומים שנותרו בבית.

לתרומה הקליקו כאן>>>

 

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חיתנו 4 ילדים, לא חמישה..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו