המשגיח הגרי"מ המניק מאושפז במצב קשה – בישיבה התקינו 'סדר הלכה' לרפואתו

העתירו בתפילה: משגיח ישיבות 'יד אהרון' ו'פינקל' בירושלים מאושפז במצב קשה בבית החולים 'הדסה עין כרם'. בישיבת 'פינקל' תיקנו סדר הלכה לרפואתו השלימה. המשגיח פונה לביה''ח לאחר שסבל מזיהום ודלקת. שר התורה אף הורה להוסיף לו את השם 'ראובן'

דאגה בעולם הישיבות: המשגיח הגאון הצדיק רבי ישראל מאיר המניק שליט"א מאושפז במצב קשה וחמור בבית החולים 'הדסה עין כרם' שבירושלים זאת לאחר שפונה למקום בשל כך שהוא חש ברע.

ל'חדשות JDN' נודע כי משגיח ישיבות 'יד אהרן' ו'בית מדרש גבוה' בירושלים סובל מיסורים קשים ומרים, רק בחודש תמוז האחרון הוא אושפז בבית החולים לתקופה אך שוחרר עם הטבה מסויימת במצבו.

בשבוע האחרון חש המשגיח הגאון הצדיק רבי ישראל מאיר המניק שליט"א ברע ובשל כך הוא פונה שוב לבית החולים 'הדסה עין כרם' שבירושלים שם הוא שרוי במצב קשה וחמור.

פינויו של המשגיח לבית החולים 'הדסה עין כרם' שבירושלים הגיע בעקבות כך שהוא החל לסבול גם מזיהום שהתפתחה לדלקת חמורה, דבר שגרם לו לחולשה גדולה והוא החל לחוש ברע.

ראש ישיבת 'בית מדרש גבוה – פינקל' הגאון רבי גרשון כאהן שליט"א הורה לבחורי הישיבה לומר כל יום מספר פרקי תהילים לאחר התפילות בבית המדרש של הישיבה לרפואתו של המשגיח, בנוסף תיקנו בישיבה 'סדר הלכה' של עשרים דקות לרפואתו.

יצוין כי מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א הורה להוסיף למשגיח את השם 'ראובן' כסגולה לאריכות ימים ולרפואה שלמה.

הציבור די בכל אתר ואתר נקרא להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של המשגיח הגאון הצדיק רבי ראובן ישראל מאיר בן חנה בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו