צילום: https://pixabay.com/

הסיפור המופלא של "מידה כנגד מידה"

ויקרא שמו בישראל... יוסף! סיפור נפלא עלנס פרטי בזכות מידה כנגד מידה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

"בחודש מרחשוון תש"פ ערכנו ערב התרמה בשכונת נווה יעקב עבור "קרן ההסעות", הקרן שהוקמה ע"י גדולי ישראל כדי להציל את ילדי ישראל ולהביאם לחינוך תורני", מספר הרב מאיר שפיצר. "בדברי אני מדגיש תמיד את ההטחה של גדולי ישראל לתורמי קרן ההסעות שיזכו למידה כנד מידה בנחת מהילדים שלהם. ניגש אלי אברך, נרגש מאוד ממש, על סף בכי, ומספר לי שלפני כמה שנים הוא היה בערב התרמה של הקרן בצפון הארץ.  'באותו היום הייתי שבור ורצוץ', מספר האברך, 'אשתי ואני מצפים לזש"ק כבר שנים ובאותו היום שבנו מביקור אצל רופא גדול שהסביר לנו שאין סיכוי שיהיו לנו ילדים ע"פ דרך הטבע וכדאי לנו לחשוב על אימוץ. והנה אני שומע אותך מדבר כמה זה חשוב לאמץ ילד מקרן ההסעות, וחשבתי לעצמי: אני ממש לא אדם שמאמין בסגולות, אבל אולי נאמץ ילד מקרן ההסעות ומידה כנגד מידה הקב"ה ישמע שוועתנו. ואכן חתמתי על הו"ק עבור קרן ההסעות.

'לאחר תשעה חודשים חבקנו בת בשעטו"מ', רעד קולו של האברך, 'לא היה אחד ביישוב שלא השתתף ושמח איתנו איתנו בקידושא רבה שעשינו. לא יודע למה לא התקשרתי אליך אז, אבל עכשיו אני פוגש אותך ואומר לך: מצווה לפרסם שזה סגולה עצומה לפקידה בזש"ק'

ממשיך ומספר הרב שפיצר "האברך נפרד ממני תוך שהוא מודיע לי שהוא לוקח על עצמו עוד ילד ומכפיל את התרומה שלו לקרן ההסעות. לפני שבועיים אני מקבל ממנו טלפון. 'שלום הרב שפיצר, מדבר האברך פלוני מנווה יעקב אני מבקש ממך שתהיה זמין מחר בשעה 10 בבוקר' , 'מה קרה?', שאלתי, 'הכל בסדר?' 'כן ב"ה. תהיה בבקשה זמין מחר ואני אסביר הכל', רוצים לזכות לסיפור ישועה משלכם? לחצו כאן>>>

"למחרת ב-10 בבוקר שוב על הצג הטלפון של האברך אני מרים את הטלפון ואני שומע "אַשְׁרֵי תִּבְחַר וּתְקָרֵב, יִשְׁכֹּן חֲצֵרֶיךָ, נִשְׂבְּעָה בְּטוּב בֵּיתֶךָ, קְדֹשׁ הֵיכָלֶךָ", באמצע ברית מילה, …או"א קיים את הילד הזה לאביו ולאמו ויקרא שמו בישראל יוסף בן הרב… וכו' ככה אני שומע בטלפון כל טקס הברית. והנה עולה קולו של האברך: 'הרב מאיר, מזל טוב, נולד לי בן בזכות שאימצתי עוד ילד בקרן ההסעות. רציתי שתשמע שקראתי לו יוסף. אתה מבין בכתב שותפות שקיבלתי מקרן ההסעות כתוב שהילד שאימצתי קוראים לו יוסף… כמו שאמרת בדרשה אצלנו "מידה כנגד מידה"….

יהודים יקרים! קרוב ל-30 אלף ילדים נוסעים מידי יום בהסעות שע"י 'קרן ההסעות' בלמעלה מ-1000 קווי הסעות המובילים את הילדים לחינוך יהודי תורני המרוחק מביתם. ההסעות יוצאות מ-243 יישובים שונים ברחבי הארץ ומגיעות אל 124 בתי ספר. עלות מימון ההסעות: למעלה משבעים מיליון ש"ח בשנה. כשרובו של הכסף מגיע מתרומות מהארץ ומחו"ל.

גדולי ישראל כותבים במפורש כי "חובה גדולה וזכות גדולה לכל אחד ואחד שיבוא לעזרת הדבר הגדול הזה. ובשכר זה יזכו לרוב נחת דקדושה מכל יוצ"ח היקרים נ"י מידה כנגד מידה, ויתברכו בכל הברכות המרובות המובטחות למזכי הרבים ויזכו לכוח"ט ביום הדין הקרוב הבעל"ט"

רוצים לזכות גם? לחצו כאן>>>

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture