ברוך דיין האמת: הרה"ח רבי שלמה צבי גאנץ ז"ל חלה בקורונה ונפטר

המנוח היה מחשובי ונכבדי ויז'ניץ, הוא זכה לקרבה מיוחדת ממרן האדמו''ר שליט''א ולמעלה בקודש מאביו וזקנו זיע''א. במשך שעות רבות הוא היה שוקד על תלמודו באופן מופלא. לפני תקופה הוא חלה בנגיף הקורונה, בשל החמרה במצבו הרפואי הוא אושפז בבית החולים שם נפטר

ברוך דיין האמת: ביום שישי דקות לפני כניסת השבת הלך לעולמו בבית החולים 'מעייני הישועה' הרב החסיד רבי שלמה צבי גאנץ ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ בבני ברק זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השמונים לחייו.

המנוח הרה"ח רבי שלמה הרש גאנץ ז"ל היה מחשובי חסידי ויז'ניץ בבני ברק, הוא זכה במשך חייו להסתופף בצילם של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' זיע"א ואצל בנו כ"ק האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זיע"א ואצל יבחלט"א בנו מרן האדמו"ר מויזני'ץ שליט"א.

המנוח היה אדם ירא שמים מרבים, כל מכריו מעידים על אדם שתמיד קיבל כל אדם בסבר פנים יפות ומעולם לא התרעם על איש. הרה"ח רבי שלמה הרש גאנץ ז"ל היווה סמל ודוגמא לחסיד נאמן לרבותיו.

מידי בוקר היה המנוח ממשכימי קום לעבודת ה' יתברך, כשהוא קובע עיתים לתורה, במהלך היום הוא היה שוקד על תלמודו במסירות מופלאה. רבים נהנו לשוחח עמו שכן תמיד היה בפיו עובדות מופלאות מכ"ק האדמורי"ם מויז'ניץ זיע"א וישבלחט"א.

בתקופה האחרונה חלה הרה"ח רבי שלמה הרש גאנץ ז"ל בנגיף הקורונה, בשל החמרה במצבו הרפואי הוא אושפז בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק שם מצבו הידרדר אט אט עד שבערב שבת השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו