Aharon Krohn/Flash90

לאחר שהחלים מנגיף הקורונה: ראש הממשלה התקשר לנכדו של מרן שר התורה

תחילת השיחה אמר ראש הממשלה נתניהו "כל העם כולו נשא תפילה ועודנו נושא תפילה לשלומו של הרב". נתניהו אף התעניין בשלומו של מרן שר התורה שליט"א המחלים מנגיף הקורונה. בשיחה חידד נכדו של שר התורה כי הוראותיו של סביו היו רק בכפוף לשמירת ההנחיות במוסדות התורה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

שעה קלה לאחר שפורסם כי בחסדי שמים מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א החלים מנגיף הקורונה, חייג ראש הממשלה בנימין נתניהו לנכדו של שר התורה הרב יעקב ישראל קנייבסקי ודרש בשלומו של סבו.

ל'חדשות JDN' נודע כי בתחילת השיחה אמר ראש הממשלה נתניהו "כל העם כולו נשא תפילה ועודנו נושא תפילה לשלומו של הרב כמנהיג נערץ וכדמות שכולה תורה". נתניהו אף התעניין בשלומו של מרן שר התורה שליט"א המחלים מנגיף הקורונה.

בשיחה עדכן הרב יעקב קנייבסקי את ראש הממשלה על דברי מרן שר התורה שליט"א שהורה על פתיחת מוסודת החינוך בניגוד להנחיות הממשלה, ואמר כי "דעת הרב שהתורה ולימודה הינם ערך עליון ושמירה על העם כולו". נכדו של שר התורה חידד בשיחה כי הוראת סבו היא בכפוף לכך שישמרו על הנחיות הזהירות. "דעתו של הרב היא אך בתנאי שהתורה נלמדת בהקפדה על כללי הזהירות ביתר שאת וכי יש לשמור על ההנחיות בהקפדה וללא הקלות בכל כללי השמירה והזהירות".

ראש הממשלה הביע את הערכתו לרשויות החרדיות שבעמל רב הפכו לערים ירוקות "בשותפות כוללת, באחריות ובהידברות נשמור על מה שהושג בעמל ונצעיד את ישראל למדינה ירוקה ובטוחה", אמר.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם הרב יעקב קניבסקי, נכדו של הרב חיים קניבסקי. ראש הממשלה דרש בשלומו של הרב קניבסקי המחלים ממחלת הקורונה ואמר כי "כל העם כולו נשא תפילה ועודנו נושא תפילה לשלומו של הרב כמנהיג נערץ וכדמות שכולה תורה".

עוד נמסר מלשכתו "בשיחה עדכן הרב יעקב קניבסקי את ראש הממשלה על כך שעמדת הרב קניבסקי היא ש״התורה ולימודה הינם ערך עליון ושמירה על העם כולו, אך בתנאי שהיא נלמדת בהקפדה על כללי הזהירות ביתר שאת וכי יש לשמור על ההנחיות בהקפדה וללא הקלות בכל כללי השמירה והזהירות".

ראש הממשלה הביע את הערכתו לרשויות החרדיות שהפכו לערים ירוקות והדגיש כי ״בשותפות כוללת, באחריות ובהידברות נשמור על מה שהושג בעמל ונצעיד את ישראל למדינה ירוקה ובטוחה״.

כזכור, לפני שעה קלה הודיע רופאו האישי של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א כי הוא החלים מנגיף הקורונה בו נדבק לפני כמעט חודש ימים.

בערב חג הסוכות האחרון נדבק מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א בנגיף הקורונה, בתחילה מצבו היה טוב אך בסוף חול המועד חלו שינויים במדדי החום והסיטורציה. הרופאים אז אמרו כי שר התורה נכנס לשלב השני והמסוכן של הנגיף.

במשך כל התקופה מאז המשיך מרן שר התורה שליט"א בסדר יומו כרגיל אך סבל ממעט חולשה, כעת כמעט חודש לאחר שנדבק הודיע רופאו האישי באופן רשמי כי שר התורה החלים מהנגיף.

יצוין כי מרן שר התורה עדיין מעט חלוש ועל כן הציבור די בכל אתר ואתר מבקש להמשיך ולהרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של מרן הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין על יענקי!!! (:

אוי
יענקי יענקי…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture