ודמעתה על לחייה: מסייעים לכלה בשעתה הקשה

חודש לפני החתונה, עם אבא חולה בסרטן המוח, אח מושתלת כליה וחובות עתק – אין למירי את המינימום הדרוש כדי להיכנס לחופה "רק בהתגייסות הדדית נוכל לעזור לה"

התגייסות מרגשת למען הכלה האומללה: בימים האחרונים נרשמת היענות למגבית המיוחדת שנפתחה עבור הכלה שעומדת מחוסרת כל – חודש לפני החתונה שלה.

הסיפור העצוב הזה מתחיל לפני כשנתיים: עד אז הכל זרם על מי מנוחות בבית משפחת שפירא. האבא מלמד בת"ת, האמא בעלת משרה ניהולית, ניווטו ביד רמה בית עם 12 ילדים. במהלך השנים נזקקה אחד מבני הבית להשתלת כליה, אך את המשבר הזה צלחה המשפחה בקלות יחסית.

לפני שנתיים הכל השתבש. ערב חתונתו של הבן הרביעי, יונתן, התמוטט האבא ופונה לבית חולים – שם התגלה שהוא סובל מסרטן בגזע המוח.

מאז הוא יוצא ובא בין בתי חולים, כאשר עלויות הטיפולים גבוהות מאוד. אם לא די בכך, האמא נאלצה לעזוב את עבודתה כי ללוות אותו ולסייע לו.

הבת החמישית במשפחה, מירי, התארסה לפני כחודשיים בשעה טובה. וכעת, חודש לפני החתונה היא מחוסרת  אפילו את הדבר המינימלי ביותר הדרוש לה.

ההורים אמנם התחייבו למינימום שבמינימום, אבל גם את זה אין ידם משגת.

וכך, חודש לפני החתונה, עם אבא חולה בסרטן המוח, אחות מושתלת כליה וחובות עתק – אין למירי את המינימום הדרוש כדי להיכנס לחופה.

"כשהיא התארסה היתה שמחה גדולה, שהתחלפה מהר מאוד בעצב ובדאגה", מספר מכר קרוב של המשפחה. "מדובר בבחורה מיוחדת, יראת שמים ובעלת חסד באופן נדיר" הוא מעיד.

לדבריו, "היא מבינה את הקושי וממשיכה לנסות ולהקל על ההורים, אבל קשה להדחיק את המחשבות ואת המשמעות של המצב הכלכלי…בעוד כחודש היא אמורה להתחתן ואין לה את המינימום שבמינימום הנדרש".

בעקבות המצב התגייסו ידידי המשפחה והקימו קרן מיוחדת למענה. "זו זכות נדירה לסייע לכלה חסרת כל. מצוות הכנסת כלה באופן המהודר ביותר. רק אנחנו יכולים לעזור לה ולדאוג לכך שאחרי כל הצרות שהיא של המשפחה שלה היא תזכה להקים בית שמח ומאושר בישראל".

כאמור, ההיענות של עם ישראל למגבית מיוחדת וסוחפת – אך אינה מספיקה. "אנחנו חייבים שכל אחד ירגיש כאילו הוא אח של הכלה הזו. אי אפשר לתאר איזה חסד אמיתי זה. הכנסת כלה באופן המהודר ביותר", אומרים מארגני המגבית.

לדבריהם, "הכלה יושבת בבית ומתפללת שנהיה שליחים טובים עבורה, כולנו, כל מי שתורם למגבית הזו. אנחנו התקוה היחידה שלה – רק בהתגייסות הדדית נוכל לעזור לה".

הקליקו כאן כדי ללוות את הכלה לחופה!

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו