הלם בויז'ניץ: מזכיר הת"ת של החסידות במשך שלושים שנה נפטר מנגיף הקורונה

הרה''ח רבי אליעזר ויזל ז''ל היה מחשובי חסידי ויז'ניץ, במשך שלושים שנה שימש כמזכיר הת''ת של החסידות כשהוא זוכה לחביבות מיוחדת אצל האדמו''ר שליט''א. בתקופת ה'ימים הנוראים' הוא נדבק בקורונה ומאז מצבו הידרדר עד לפטירתו למגינת לב משפחתו הכבודה ומכריו הרבים

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי אליעזר ויזל ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ בבני ברק זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת החמישים ושש לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי אליעזר ויזל ז"ל היה במשך שנים מחשובי ונכבדי חסידי ויז'ניץ בבני ברק, הוא זכה לקרבה יתירה אצל האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זיע"א ולאחר מכן הסתופף בצל בנו מרן האדמו"ר מויזני'ץ שליט"א.

עם השנים הוא שימש כמזכיר התלמוד תורה של החסידות בבני ברק, מכריו מספרים כי תמיד הוא קיבל כל אדם בסבר פנים יפות.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' כי "הרה"ח ר' אלעזר היה המזכיר בתלמוד תורה בקרית ויזניץ בבני ברק זה למעלה משלושים שנה, אהב לתת פרסים וממתקים לילדים ולהוקיר תורה בשכר זה היה התלמידים נבחנים אצלו בעל פה משניות וגמרא".

בתקופת ה'ימים הנוראים' נדבק המנוח בנגיף הקורונה זאת למרות שנשמר עד למאוד. מצבו ידע עליות ומורדות עד שבשעות האחרונות השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים.

הלוויתו תצא בשעה 9:30 בערב מביהמ"ד הגדול בקרית ויז'ניץ לבית העלמין סגולה בפתח תקוה

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל על דאבדין. הלב נקרע על כל טרגדיה כזאת.
איבדנו אדם יקר היקרים ת"ח ובעל מידות תרומיות שהיה אהוב על כולם.
אסור לנו להתרגל לעוד אסון ועוד אסון. כולנו צריכים לזעוק מקירות הלב להקב"ה שיעצור את המגפה. כדאי לאמץ את העצה של מרן הגר"ח קנייבסקי שכל אחד יאמר כל יום עשרה פרקי תהילים.
ות"ח אחד הוסיף שגם מי שלא הספיק, לכל הפחות יאמר כמה פעמים ביום "אבינו מלכינו מנע מגיפה מנחלתך". תפילה זו אפשר לומר איש ואשה בכל זמן ומקום. אבל עדיף לומר זאת בכל תפילת שמונה עשרה לפני עושה שלום, ובפרט כשמתפללים בציבור שאז התפילה מתקבלת יותר. כל תפילה נוספת מוסיפה כח להחלשת המגפה עד לעצירתה בעזרת ה'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו