לאחר יסורים קשים ומרים: הלך לעולמו איש החסד הר"ר משה משי זהב ז"ל

המנוח הרב ר' משה משי זהב ז''ל היה אדם של חסד בעל מהותו. כל מכריו ידעו כי הוא הכתובת לכל דבר כשהוא תמיד יודע איך לעזור לאחרים. לפני מספר שנים הוא החל לסבול מיסורים קשים אך תמיד החזיק באמונה תמימה בבורא כל העולמים. לפני מספר ימים עבר אירוע לבבי ומאז הוחמר מצבו עד לפטירתו

ברוך דיין האמת: בשעות הבוקר המאוחרות הלך לעולמו הרב ר' משה משי זהב ז"ל מאנשי החסד של ירושלים זאת לאחר יסורים קשים ומרים והוא בשנת החמישים ותשע לחייו.

המנוח ר' משה משי זהב ז"ל היה שמות מיוחדת מכריו מספרים כי הוא תמיד חשב כיצד לעזור לעוד ועוד אנשים הזקוקים לעזרה. כל אדם שנזקק אי פעם למשהו בכל תחום שהוא ידע שר' משה יוכל לעזור לו בעניין.

במשך תקופה ארוכה התגורר ר' משה משי זהב ז"ל בארה"ב זאת בשל מחלתו ויסוריו אך גם בתקופות הקשות הוא החזיק באמונה תמימה בבורא כל העולמים.

בימים האחרונים הוא עבר אירוע לבבי ובעקבות כך הוא אושפז בבית החולים שם הוא הורדם והונשם כשמצבו היה קשה. במהלך השבת חלה הידרדרות חמורה במצבו והבוקר השיב הוא את נשמתו ליוצרה.

מסע הלוויתו התקיימה בשעות הצהריים בבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים, אחיו יו"ר זק"א הרב יהודה משי זהב אף נפרד ממנו בקול בוכים. יהי זכרו ברוך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו